Předchozí
Další
MERIDA Big Seven 1000 2015
Technologie: 12x142 Thru Axle
12mm pevná oska se šířkou 142 mm. Zvyšuje tuhost a zajišťuje ideální pozici brzdového kotouče. Nevyžaduje žádné nářadí při demontáži kola.
Anti Wrinkle systém
3D silikonové vložky odstraněné po ukončení výrobního procesu zvyšují kvalitu vnitřního povrchu karbonového rámu. Čím hladší (bez vrásek) je vnitřní povrch rámu, tím tužší a odolnější je celá konstrukce.
B...
celý popis
Podobné produkty
Všechny nabídky pro MERIDA Big Seven 1000 2015
Parametry
Výrobce | Merida |
Osazení měniče | Shimano Shadow |
Určení | Pánská |
Popis MERIDA Big Seven 1000 2015
Technologie: 12x142 Thru Axle
12mm pevná oska se šířkou 142 mm. Zvyšuje tuhost a zajišťuje ideální pozici brzdového kotouče. Nevyžaduje žádné nářadí při demontáži kola.
Anti Wrinkle systém
3D silikonové vložky odstraněné po ukončení výrobního procesu zvyšují kvalitu vnitřního povrchu karbonového rámu. Čím hladší (bez vrásek) je vnitřní povrch rámu, tím tužší a odolnější je celá konstrukce.
Bio Fiber Damping Compound
Maximální komfort u pevných zadních staveb a vidlic karbonových MTB hardtailů nebo silničních kol. Základní materiál je doplněn o lněná vlákna v karbonové struktuře sedlových a nebo řetězových vzpěr a nebo nohou vidlic. Použití lněných vláken snižuje vysokofrekvenční vibrace.
Flexstay
Speciální tvar a průřez zadní stavby vychází z principu ploché pružiny. Umožňuje pohyb nahoru a dolů o několik milimetrů, čímž dochází k pohlcování nežádoucích vibrací a nárazů.
Nano Matrix Carbon
Použití revolučního vytvrzovacího materiá...
12mm pevná oska se šířkou 142 mm. Zvyšuje tuhost a zajišťuje ideální pozici brzdového kotouče. Nevyžaduje žádné nářadí při demontáži kola.
Anti Wrinkle systém
3D silikonové vložky odstraněné po ukončení výrobního procesu zvyšují kvalitu vnitřního povrchu karbonového rámu. Čím hladší (bez vrásek) je vnitřní povrch rámu, tím tužší a odolnější je celá konstrukce.
Bio Fiber Damping Compound
Maximální komfort u pevných zadních staveb a vidlic karbonových MTB hardtailů nebo silničních kol. Základní materiál je doplněn o lněná vlákna v karbonové struktuře sedlových a nebo řetězových vzpěr a nebo nohou vidlic. Použití lněných vláken snižuje vysokofrekvenční vibrace.
Flexstay
Speciální tvar a průřez zadní stavby vychází z principu ploché pružiny. Umožňuje pohyb nahoru a dolů o několik milimetrů, čímž dochází k pohlcování nežádoucích vibrací a nárazů.
Nano Matrix Carbon
Použití revolučního vytvrzovacího materiá...