Kde jsem:  CoChceš.cz  >  Knihy a filmy  >  Knihy  >  Učebnice  >  Literatura pro odborné školy  >  Strategický marketi
Načítám galerii...
Předchozí
Další

Strategický marketing


Koupit za 490 Kč
Dostupnost: Skladem
Titul: Strategický marketing Autor: Dagmar Jakubíková EAN: 9788024726908 ISBN: 978-80-247-2690-8 Nakladatel: GRADA Publishing, a.s. Rok vydání: 200810 Vazba: Pevná bez přebalu lesklá Rozměry: 170 x 240 mm Počet stran: 272 Váha: 566 g Jazyk: CZE Strategický marketing - Dagmar Jakubíková Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu,... celý popis

Podobné produkty

Doporučujeme

<p>Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V nov...

+ doprava 57 Kč
= 558 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Dobré-knihy.cz
Osobní odběr
0 Kč
Česká pošta
64 Kč
Česká pošta - dobírka
90 Kč
Kurýr po Praze ten samý den
253 Kč
Balíková služba PPL
95 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Anotace: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvol...

+ doprava 115 Kč
= 619 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Knihkupec.com
Osobní odběr
1 Kč
Česká pošta
49 Kč
Česká pošta - dobírka
99 Kč
Přepravní služba (do 30 kg)
79 Kč
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
99 Kč
Česká pošta nad 599 Kč
0 Kč
Dobírkou Česká pošta nad 1000 Kč
0 Kč
Osobní odběr v pobočkách Uloženka.cz při platbě převodem předem
49 Kč
Osobní odběr v podočkách Uloženka.cz při platbě dobírkou
69 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Všechny nabídky pro Strategický marketing

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marke

Informace v obchodě Možnosti dopravy
Ceny dopravy Supermeda.cz
Česká pošta
79 Kč
Česká pošta - dobírka
109 Kč
Přepravní služba (do 30 kg)
79 Kč
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
109 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

<p>Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V nov...

+ doprava 57 Kč
= 558 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Dobré-knihy.cz
Osobní odběr
0 Kč
Česká pošta
64 Kč
Česká pošta - dobírka
90 Kč
Kurýr po Praze ten samý den
253 Kč
Balíková služba PPL
95 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Anotace: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvol...

+ doprava 115 Kč
= 619 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Knihkupec.com
Osobní odběr
1 Kč
Česká pošta
49 Kč
Česká pošta - dobírka
99 Kč
Přepravní služba (do 30 kg)
79 Kč
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
99 Kč
Česká pošta nad 599 Kč
0 Kč
Dobírkou Česká pošta nad 1000 Kč
0 Kč
Osobní odběr v pobočkách Uloženka.cz při platbě převodem předem
49 Kč
Osobní odběr v podočkách Uloženka.cz při platbě dobírkou
69 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami....

+ doprava zdarma
= 509 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Parametry

Popis Strategický marketing

Titul: Strategický marketing Autor: Dagmar Jakubíková EAN: 9788024726908 ISBN: 978-80-247-2690-8 Nakladatel: GRADA Publishing, a.s. Rok vydání: 200810 Vazba: Pevná bez přebalu lesklá Rozměry: 170 x 240 mm Počet stran: 272 Váha: 566 g Jazyk: CZE Strategický marketing - Dagmar Jakubíková Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním...
Podobné vyhledávané fráze: Strategický marketing |  grada strategicky marketing  |  strategicky marketing e book  |  nejlevnejsi grada strategicky marketing  |  strategicky marketing strategie a trendy  |  strategicky marketing teorie pro praxi  |  strategicky marketing miloslav kerkovsky  |  barcik tomas strategicky marketing  |  strategicky marketing tomas barcik  |  strategicky marketing dagmar jakubikova  |  strategicky marketing jakubikova dagmar  |  strategicky marketing dagmar lesakova  |  +Další nejvyhledávanější
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK