Internetova kniha
Pro vyhledávací frázi Internetova kniha jsme na našem vyhledávači našli 76 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Internetova kniha trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Jak říct ne sociálním sítím - Snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii - Ramsden Chloe
Ačkoli jsou sociální sítě významnou součástí moderního života, jejich užívání s sebou nese rizika. Na jedné straně jsou sociální sítě plné objevů, zábavy a informací, na druhé straně mohou vyvolat nadměrnou sebekritiku a pocit osamělosti a negativně ovlivňovat schopnost soustředění. Množí se důkazy, které spojují sociální média s výskytem úzkostí a depresí, nemluvě o stre...
Více informacíAko povedať nie sociálnym médiám - Chloe Ramsden
Anotace: Novinka z radu Ako povedať nie upozorňuje na riziká spojené s užívaním sociálnych sietí, ako sú negatívne pocity, závislosť, osamelosť, stres a ďalšie. Nemusí to tak ale byť! Urobte prvý krok k šťastnejšiemu "online" životu! Táto príručka obsahuje všetko, čo potrebujete vedieť, aby ste mali situáciu pevne v rukách. Ponúka 100 tipov od úplného "vypnutia" až po sp...
Více informacíTemný rytíř
V téhle knize se ukrývá víc překvapení než v Batmanově opasku. Věděli jste, že redaktoři Batmana dali publiku možnost telefonicky hlasovat o životě a smrti vedlejší postavy? Že filmy s Batmanem navždy změnily hollywoodský marketing? Že nepřímo stál na počátku fenoménů, jako jsou internetová diskusní fóra nebo fanouškovské weby, a že napomohl oblibě psaní takzvané fanfik...
Více informacíAko povedať nie sociálnym médiám - Chloe Ramsden
<p>Novinka z radu Ako povedať nie upozorňuje na riziká spojené s užívaním sociálnych sietí, ako sú negatívne pocity, závislosť, osamelosť, stres a ďalšie. Nemusí to tak ale byť! Urobte prvý krok k šťastnejšiemu „online“ životu! Táto príručka obsahuje všetko, čo potrebujete vedieť, aby ste mali situáciu pevne v rukách. Ponúka 100 tipov od úplného „vypnutia“ až po spr...
Více informacíZáklady finančního řízení podniku - Romana Čižinská
<p>Publikace určená podnikovým manažerům a studentům VŠ přibližuje základní principy, metody a nástroje moderních podnikových financí. Kniha je jedinečná tím, že oproti klasickým mainstreamovým publikacím v této oblasti se zaměřuje více na výklad problematiky pomocí příkladů z běžného života a na specifika tuzemského podnikatelského prostředí. Jednotlivé oblasti roz...
Více informacíJak říct ne sociálním sítím - Snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii - Chloe Ramsden
Anotace: Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další. Nemusí to tak ale být! Udělejte první krok ke šťastnějšímu "on-line" životu! Tato příručka obsahuje vše, co potřebujete vědět, abyste měli situaci pevně v rukou. Nabízí 100 tipů od úplného "vypnutí" až po spravování...
Více informacíPsychológia stupidity
Konečne niekto vysvetlil stupiditu! A boli to jedni z najmúdrejších ľudí sveta, medzi ktorých patria Daniel Kahneman, Dan Ariely, Alison Gopniková, Howard Gardner, Antonio Damasio, Aaron James či Ryan Holiday. Preto vyhlasujem, idioti všetkých zemí a hlupáci všetkých druhov, toto je vaša chvíľka slávy: táto kniha hovorí len a len o vás. No vy sa v jej riadkoch nespoznáte...
Více informacíPsychológia stupidity - Jean-Francois Marmion; Lucia Tomečková
Anotace: Konečne niekto vysvetlil stupiditu! A boli to jedni z najmúdrejších ľudí sveta, medzi ktorých patria Daniel Kahneman, Dan Ariely, Alison Gopniková, Howard Gardner, Antonio Damasio, Aaron James či Ryan Holiday. Preto vyhlasujem, idioti všetkých zemí a hlupáci všetkých druhov, toto je vaša chvíľka slávy: táto kniha hovorí len a len o vás. No vy sa v jej riadkoch...
Více informacíJak říct ne sociálním sítím
Ačkoli jsou sociální sítě významnou součástí moderního života, jejich užívání s sebou nese rizika. Na jedné straně jsou sociální sítě plné objevů, zábavy a informací, na druhé straně mohou vyvolat nadměrnou sebekritiku a pocit osamělosti a negativně ovlivňovat schopnost soustředění. Množí se důkazy, které spojují sociální média s výskytem úzkostí a depresí, nemluvě o stre...
Více informacíDějiny českých médií
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin. Zachycuje sociální a kulturní aspekty proměn tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické inovace, které se na jejich vývoji podílely. V řadě samostatných medailonků připomíná významné osobnosti, jež jsou s médii neodmyslitelně spjaty. Noviny, časopisy, agentu...
Více informacíWikipedie - průvode na cestě za informacemi - Kolektiv autorů - 19x23 cm
Praktický průvodce internetovou encyklopedií. Mezinárodní internetová encyklopedie WIKIPEDIE je unikátní internetový projekt, pomocí kterého mají lidé zcela zdarma přístup k informacím. Wikipedie je jedinečná nejen v tom, že veškeré informace jsou poskytovány zadarmo, ale také v tom, že poměrně velká komunita lidí do encyklopedie přispívá a zcela dobrovolně se o informa...
Více informacíWikipedia - průvodce na cestě za informacemi - autorů kolektiv
<p>Mezinárodní internetová encyklopedie WIKIPEDIE je unikátní internetový projekt, pomocí kterého mají lidé zcela zdarma přístup k informacím. Wikipedie je jedinečná nejen v tom, že veškeré informace jsou poskytovány zadarmo, ale také v tom, že poměrně velká komunita lidí do encyklopedie přispívá a zcela dobrovolně se o informace stará a spravuje je bez nároku na ja...
Více informacíJak říct ne sociálním sítím - Snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii - Chloe Ramsden
<p></p><p> Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další. Nemusí to tak ale být! Udělejte první krok ke šťastnějšímu „on-line“ životu! Tato příručka obsahuje vše, co potřebujete vědět, abyste měli situaci pevně v rukou. Nabízí 100 tipů od úplného „vypnu...
Více informacíWebcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět. Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozumě...
Více informacíOd karnevalovej ulice po virtuálny svet
Publikácia nie je polemikou o estetike populárneho a vysokého umenia, ale pátraním po tom, čo vlastne populárna kultúra reprezentuje v dnešnom svete uväznenom v totalite médií.„Populárna kultúra a média žijú v symbióze až pozoruhodnej, je priam úžasné sledovať, ako sa vlastne jednotlivé technologické vynálezy od zrodu kníhtlače až po internet a počítačovú kultúru podieľal...
Více informacíWebcopywriting pro samouky - Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu - Pavel Šenkapoun
<p>Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.</p><p>Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha n...
Více informací