Kateřina Dvořáková Francouzština pro firmy
Podobné produkty
Popis produktu
Kateřina Dvořáková: Francouzština pro firmy Marketing, reklama, logistika, finančnictví Učebnice Francouzština pro firmy je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale i všem ostatním, kteří již ovládají francouzský jazyk na středně pokročilé až pokročilé úrovni a potřebují se zdokonalit v odborné francouzštině zaměřené na hospodářskou sféru. Kniha je rozdělena do tematických okruhů, týkajících se jednotlivých činností podniku: * hledání zaměstnání a řízení lidských zdrojů * základní charakteristiky podniku a jeho rozvoj * život výrobku (produkce, marketing, distribuce, obchodní akce) * finance (banka, burza, účetnictví, daně) * představení jednotlivých forem vnější i vnitřní komunikace podniku pro využití v osobní i profesní praxi (sjednání schůzek, organizace obchodní cesty, telefonování atd.) Závěrečná kapitola zasazuje podnik do širšího makroekonomického prostředí a seznamuje čtenáře se základní francouzskou odbornou terminologií v této oblasti. Parametry produktu Kniha Druh sortimentu Čeština Jazyk Dvořáková Kateřina Autor Jazyky učebnice Edice 2007 Rok vydání 1. vydání Pořadí vydání 170 x 225 x 20 mm formát