Předchozí
Další
Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu
Koupit za 314 Kč
Dostupnost: Skladem
Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu Jak uspět v domácí i světové konkurenci V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a n...
celý popis
Podobné produkty
Všechny nabídky pro Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu.
+ doprava zdarma
= 314 Kč
= 314 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Parametry
Výrobce | Grada |
Druh | Management, marketing |
Popis Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu
Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu Jak uspět v domácí i světové konkurenci V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické p...