Předchozí
Další
GRADA Marketing služeb
Koupit za 314 Kč
Dostupnost: Skladem
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikaci zpracovala uznávaná česká odbornice, Miroslava Vaštíková, a v této oblasti kniha nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ.
Publikace ...
celý popis
Podobné produkty
Všechny nabídky pro GRADA Marketing služeb
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům.
+ doprava 48 Kč
= 362 Kč
= 362 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Parametry
Výrobce | Grada |
Druh | Ekonomie |
Popis GRADA Marketing služeb
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikaci zpracovala uznávaná česká odbornice, Miroslava Vaštíková, a v této oblasti kniha nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ.
Publikace Marketing služeb s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.
Publikace Marketing služeb s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.