Marek Moudrý Marketing Základy marketingu 2
Podobné produkty
Popis produktu
Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 Učebnice studenta Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Parametry produktu Kniha Druh sortimentu Čeština Jazyk Moudrý Marek Autor 2008 Rok vydání 1. vydání Pořadí vydání 220 x 300 x 10 mm formát