Předchozí
Další
Marketing podle cílových skupin
Koupit za 382 Kč
Dostupnost: Skladem
Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nej...
celý popis
Podobné produkty
Všechny nabídky pro Marketing podle cílových skupin
Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Mars a Persil? Odpovědi na otázky to...
+ doprava 30 Kč
= 412 Kč
= 412 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Dobrý střelec zná dobře svůj cíl! Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Ma...
+ doprava 149 Kč
= 538 Kč Možnosti dopravy
= 538 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Stample s.r.o. | |
---|---|
Osobní odběr
|
0 Kč |
Česká pošta
|
90 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
120 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg)
|
70 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
|
100 Kč |
Výdejní místa Zásilkovna
|
0 Kč |
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
MARKETING PODLE CÍLOVÝCH SKUPIN, JAK ŽIJEME, CO KUPUJEME, ČÍM SE ŘÍDÍME
Informace v obchodě
Možnosti dopravy
Ceny dopravy VsechnyKnihy.cz | |
---|---|
Osobní odběr
|
0 Kč |
Česká pošta
|
85 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
120 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
|
120 Kč |
Balíková služba PPL
|
75 Kč |
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Parametry
Druh | Management, marketing |
Popis Marketing podle cílových skupin
Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají.