Kde jsem:  CoChceš.cz  >  Knihy a filmy  >  Knihy  >  Odborná literatura  >  Marketing podle cílových skupi
Načítám galerii...
Předchozí
Další

Marketing podle cílových skupin


Koupit za 382 Kč
Dostupnost: Skladem
Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nej... celý popis

Podobné produkty

Všechny nabídky pro Marketing podle cílových skupin

Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Mars a Persil? Odpovědi na otázky to...

+ doprava 30 Kč
= 412 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Dobrý střelec zná dobře svůj cíl! Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Ma...

+ doprava 149 Kč
= 538 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Stample s.r.o.
Osobní odběr
0 Kč
Česká pošta
90 Kč
Česká pošta - dobírka
120 Kč
Přepravní služba (do 30 kg)
70 Kč
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
100 Kč
Výdejní místa Zásilkovna
0 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

MARKETING PODLE CÍLOVÝCH SKUPIN, JAK ŽIJEME, CO KUPUJEME, ČÍM SE ŘÍDÍME

Informace v obchodě Možnosti dopravy
Ceny dopravy VsechnyKnihy.cz
Osobní odběr
0 Kč
Česká pošta
85 Kč
Česká pošta - dobírka
120 Kč
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
120 Kč
Balíková služba PPL
75 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Parametry

Druh Management, marketing

Popis Marketing podle cílových skupin

Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají.
Podobné vyhledávané fráze: Marketing podle cílových skupin |  marketing podle trhu  |  kucharka podle krevnich skupin  |  hubneme podle krevnich skupin  |  dieta podle krevnich skupin  |  marketing podle trhu kincl  |  stredomorska dieta podle krevnich skupin  |  ceska kucharka podle krevnich skupin  |  bogdanova n hubneme podle krev skupin  |  nejlevnejsi marketing podle trhu  |  +Další nejvyhledávanější
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK