Kde jsem:  CoChceš.cz  >  Knihy a filmy  >  Knihy  >  Odborná literatura  >  Richard L Brandt Jak myslí Larry Page a Sergej Bri
Načítám galerii...
Předchozí
Další

Richard L Brandt Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

od 120 Kč

Koupit za 120 Kč
Dostupnost: Skladem
Richard L. Brandt: Jak myslí Larry Page a Sergej Brin Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte?Larry je díky svému bystrému obch... celý popis

Podobné produkty

Všechny nabídky pro Richard L Brandt Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google. Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“)....

+ doprava 69 Kč
= 189 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy SEVT
Česká pošta
80 Kč
Česká pošta - dobírka
100 Kč
Nad 1500 Kč
0 Kč
Osobní odběr
0 Kč
PPL
80 Kč
Přepravní služba (do 30 kg)
0 Kč
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
0 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Parametry

Výrobce Computer Press
Druh Věda a technika

Popis Richard L Brandt Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Richard L. Brandt: Jak myslí Larry Page a Sergej Brin Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte?Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové. Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují. Například se může zdát, že Google chce něco jiného než společnost zaměřenou na hledání na Internetu, neboť své aktivity rozšiřuje na pole e-mailu, mobilních prohlížečů, webových prohlížečů, sociálních sítí nebo úpravy fotografií. Ale ve skutečnosti Larry a Sergej pouze samotné vyhledávání definují poněkud...
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK