Předchozí
Další
Richard L Brandt Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
Koupit za 120 Kč
Dostupnost: Skladem
Richard L. Brandt: Jak myslí Larry Page a Sergej Brin Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte?Larry je díky svému bystrému obch...
celý popis
Podobné produkty
Všechny nabídky pro Richard L Brandt Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google. Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“)....
+ doprava 69 Kč
= 189 Kč Možnosti dopravy
= 189 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy SEVT | |
---|---|
Česká pošta
|
80 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
100 Kč |
Nad 1500 Kč
|
0 Kč |
Osobní odběr
|
0 Kč |
PPL
|
80 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg)
|
0 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
|
0 Kč |
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Parametry
Výrobce | Computer Press |
Druh | Věda a technika |
Popis Richard L Brandt Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
Richard L. Brandt: Jak myslí Larry Page a Sergej Brin Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte?Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové. Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují. Například se může zdát, že Google chce něco jiného než společnost zaměřenou na hledání na Internetu, neboť své aktivity rozšiřuje na pole e-mailu, mobilních prohlížečů, webových prohlížečů, sociálních sítí nebo úpravy fotografií. Ale ve skutečnosti Larry a Sergej pouze samotné vyhledávání definují poněkud...