Kde jsem:  CoChceš.cz  >  Knihy a filmy  >  Knihy  >  Odborná literatura  >  ÚSTAV PRÁVA Strategický marketing  >  Parametry produktu
Načítám galerii...
Předchozí
Další

ÚSTAV PRÁVA Strategický marketing

Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talent... celý popis

Podobné produkty

Parametry produktu

Výrobce Ústav Práva
Druh Management, marketing
Podobné vyhledávané fráze: ÚSTAV PRÁVA Strategický marketing |  principy ceskeho ustavniho prava  |  praktikum z ustavniho prava 6 vydani  |  praktikum z ustavniho prava 7 vydani  |  dejiny ustavniho prava karel schelle  |  encyklopedie ustavniho prava karel klima  |  ustavnepravni limity trestniho prava  |  dejiny ustavniho prava 978 80 7478 998 4  |  zaklady ustavniho prava man vlastislav  |  kulturni valky z pohledu ustavniho prava  |  +Další nejvyhledávanější
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK