F.3.A.R. (PC)
Podobné produkty
Popis produktu
F.E.A.R. 3 pokračuje dál v odkazu své stejnojmené série, nad kterou drží ochranou ruku vývojáři z Day 1 Studios i vydavatel a filmový gigant Warner Bros. A jako u předchozích dílů, tak i nyní se bude jednat o paranormální hororovou střílečku z pohledu první osoby.
Ve hře dostávají prostor hlavně líté souboje zakotvené v realitě. F.E.A.R. 3 celou sérii rozvíjí tím, že představuje Divergentní kooperaci pro dva hráče - to znamená, obsáhlé společné hraní, ve kterém jsou hráči vybaveni výrazně odlišnými schopnostmi, které mohou ovlivnit jejich vlastní hru i zážitek spoluhráče.
Můžeme se vžít do role Point Mana - hlavního hrdiny z jedničky, geneticky upraveného vojáka s nadlidskými reflexy a schopností manipulace s časem. A nebo nemrtvého ducha jeho bratra, Paxtona Fettela - záporáka z jedničky, paranormální entity, která disponuje neuvěřitelnými mentálními silami a sklonem k lidožravosti.
F.E.A.R. 3 navazuje na příběh předchozího dílu - Project Origin. Nacházíme se v situaci, kdy v sobě dospělá Alma nosí dítě Michaela Becketa, protagonisty druhého dílu. Právě okolo jejího porodu se celá hra točí. My se však vracíme do kůže už zmíněného Point Mana. Uplynulo devět měsíců od konce dvojky a hlavní hrdina se nachází v zajetí společnosti Armacham Security. Na pomoc mu ale nepřichází žádný z přeživších členů F.E.A.R.u, nýbrž Paxton Fettel, Point Manův zdánlivě mrtvý bratr. Společně uniknou a v zájmu nalezení Almy utvoří křehké spojenectví.
Co nás čeká?
* Všechny charakteristické znaky, které definují značku F.E.A.R.: děsivé paranormální zážitky, divoké souboje a dramatický příběh.
* Aktivní 360stupňové krytí, propracované módy zpomaleného pohybu, skórovací systémy a prvotřídní mechanický boj. Vše pomáhá hráčům čelit armádě vojáků a paranormálních bytostí.
* Herní svět je poskvrněn Almaversem, alternativní dimenzí, v níž dlí Almina psychická esence. Nová hrozivá i fantastická nepřátelská stvoření zplozená v Almině zvrhlé mysli pronikají do reality a ještě více navyšují paniku.
* Generativní systém. Proprietární technologie generují náhodné události, aby došlo k zintenzivnění pocitů izolace a nepředvídatelnosti, ať už hrajete sami, nebo s jiným hráčem, a díky tomu na vás při každém hraní čekají nové zážitky.
* Filmový režisér John Carpenter a spisovatel Steve Niles nabídli své zkušenosti a rady, aby povznesli intenzitu F.E.A.R. 3 do další úrovně. Niles se podílel na psaní zvráceného příběhu, který zkoumá motivace a rodinné vztahy hlavních postav, a Carpenter pomáhal při tvorbě animovaných sekvencí, aby bylo dosaženo maxima v oblasti vyprávění i strachu.