Citanka 4 r prodos
Pro vyhledávací frázi Citanka 4 r prodos jsme na našem vyhledávači našli 263 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Citanka 4 r prodos trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Čítanka 4
Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za sebou a směř...
Více informacíČítanka 4
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 5
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 - Dagmar Dorovská
Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za sebou a směř...
Více informacíČítanka 4 - Radek Malý
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 - Dagmar Dorovská
<p>Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za seb...
Více informacíČítanka 4 pracovní sešit
Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé možnosti, jak pracovat s...
Více informacíČítanka 4 metodická příručka
Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho...
Více informacíČítanka 5 - Radek Malý
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 ( PRODOS) PRODOS spol. s r. o
čítanka pro 4. ročník ZŠ (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. MSMT-20181/2013)...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíČítanka 4 metodická příručka - Radek Malý
Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho...
Více informacíČítanka 4 pracovní sešit - Radek Malý
Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé možnosti, jak pracovat s...
Více informacíČítanka 4 - metodická příručka - 4. ročník - Radek Malý
<p>Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možno...
Více informacíČítanka 4 - pracovní sešit - 4. ročník - Radek Malý
<p>Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé možnosti, jak p...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíČÍTANKA 4 - Radek Malý
Anotace: Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových...
Více informacíČítanka 4 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
metodická příručka k čítance pro 4. ročník ZŠ...
Více informacíČítanka 4 – pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
pracovní sešit k čítance pro 4. ročník ZŠ (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. MSMT-20181/2013)...
Více informacíČÍTANKA 5 - Radek Malý
Anotace: Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových...
Více informacíČÍTANKA 4 - Dagmar Dorovská; Vlasta Řeřichová
Anotace: Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za se...
Více informacíČítanka 5 PRODOS spol. s r. o
čítanka pro 5. ročník ZŠ ( Schvalovací doložka MŠMT: č.j. MSMT-20181/2013)...
Více informacíČítanka 6 PRODOS spol. s r. o
Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou i kvalitní současnou literární produkcí pro děti a mládež. (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 11487/2010-22)...
Více informacíČítanka 7 PRODOS spol. s r. o
Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou, avšak zaznamenává i čerstvé trendy v kvalitní současné literární produkci pro děti i dospělé. (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 16289/2011-22)...
Více informacíČítanka 8 PRODOS spol. s r. o
Časově uspořádaná Čítanka 8 z děl české i světové literatury představuje ukázky z nejstarších památek české literatury, chronologicky pak prochází vývojem literární tvorby v českých zemích až do devatenáctého století. Oddíl Ze světové literatury zachycuje klíčové texty světových literatur v časovém rozpětí od středověku přes renesanci po realistické směry devatenáctého st...
Více informacíČítanka 9 PRODOS spol. s r. o
Poslední čítanka zachycuje modernistické tendence české literatury a její zahraniční inspirátory. Ke slovu se posléze dostanou reprezentativní autoři moderní poezie a prózy, a to včetně těch nejsoučasnějších. Publikace obsahuje také výmluvný obrazový doprovod – filmové plakáty, obrazy, přebaly knih, karikatury, charakteristické ilustrace, fotografie umělců apod. ......
Více informacíČítanka pro zvídavé - Božena Baťková, PaedDr. Hana Mikulenková - A5
4. ročník. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tém...
Více informacíČítanka 7 (Prodos) - Dagmar Dorovská; Vlasta Řeřichová
Anotace: Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou, avšak zaznamenává i čerstvé trendy v kvalitní současné literární produkci pro děti i dospělé. Obsah čítanek pro 6. a 7. ročník a v&iacu...
Více informacíČítanka 4 - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 205x265 mm, vázaná
Modrá řada Prodosu. Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčo...
Více informacíČítanka 4 - pracovní sešit - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 200x260 mm, sešitová
Modrá řada Prodosu. Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé ...
Více informacíČítanka 4 - příručka pro učitele - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 200x260 mm, sešitová
Modrá řada Prodosu. Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 4. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního s...
Více informacíOtíkova čítanka - Šrut Pavel
Anotace: Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě ...
Více informacíČítanka 5 - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 205x265 mm, vázaná
Modrá řada Prodosu. Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanky pro 5. ročník. Díky ní se děti seznamují s jednotliv...
Více informacíČítanka 2 (měkký obal) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. (Schvalovací doložka MŠMT:č.j. 15486/2008-22)...
Více informacíČítanka 2 (obal karton) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 15486/2008-22)...
Více informacíČítanka 3 (měkký obal) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. (Schvalovací doložka MŠ...
Více informacíČítanka 3 (obal karton) PRODOS spol. s r. o
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. (Schvalovací doložka MŠ...
Více informacíČítanka 2 – pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. ( Schvalovací doložka MŠMT:č.j. 15486/2008-22)...
Více informacíČítanka 2 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou....
Více informacíČítanka 3 – pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 3. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 10375/2009-22)...
Více informacíČítanka 3 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
Příručka pro učitele k Čítance 3 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 3. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem, kt...
Více informacíČítanka 5 – pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
pracovní sešit k čítance pro 5. ročník ZŠ ( Schvalovací doložka MŠMT: č.j. MSMT-20181/2013)...
Více informacíČítanka 5 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
metodická příručka pro učitele k čítance pro 5. ročník ZŠ ...
Více informacíČítanka 6 – Pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
Pracovní sešit pomáhá žákům pracovat s texty z čítanky, vede k osvojení základních postupů a cílů textové a literární analýzy, ukazuje na propojení světa literatury se světem okolo nás a slouží také jako čtenářský deník a záznamník o literatuře a autorech. ...
Více informacíČítanka 6 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
Příručka pro učitele obsahuje kromě metodických návodů a doporučení k čítance a pracovnímu sešitu velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán apod.)....
Více informacíČítanka 7 – Pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
Pracovní sešit pomáhá žákům pracovat s texty z čítanky, vede k osvojení základních postupů a cílů textové a literární analýzy, slouží i jako čtenářský deník. (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 16289/2011-22)...
Více informacíČítanka 7 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
Příručka pro učitele obsahuje kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.)....
Více informacíČítanka 8 – Pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
Pracovní sešit pomáhá žákům pracovat s texty z Čítanky 8, vede k osvojení základních postupů a cílů textové a literární analýzy, slouží i jako čtenářský deník. ( Schvalovací doložka MŠMT: č.j. 15045/2012-22)...
Více informacíČítanka 8 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
Příručky pro učitele obsahují kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.)....
Více informacíČítanka 9 – Pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
Sešit pomáhá žákům pracovat s texty z Čítanky 9, vede k osvojení základních postupů a cílů textové a literární analýzy, slouží i jako čtenářský deník. ...
Více informacíČítanka 9 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
Příručky pro učitele obsahují kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.). ...
Více informacíČÍTANKA 9 - Dagmar Dorovská; Vlasta Řeřichová
Anotace: Poslední čítanka zachycuje modernistické tendence české literatury a její zahraniční inspirátory. Ke slovu se posléze dostanou reprezentativní autoři moderní poezie a prózy, a to včetně těch nejsoučasnějších. Publikace obsahuje také výmluvný obrazový doprovod
Více informacíČÍTANKA 2 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČÍTANKA 2 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČÍTANKA 3 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČÍTANKA 3 - Hana Mikulenková; Radek Malý
Anotace: Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíOTÍKOVÁ ČÍTANKA - Pavel Šrut; Zdenka Krejčová
Anotace: Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě j...
Více informacíPodobné fráze: citanka 3 ps prodos | citanka 9 mp prodos | prodos citanka 6 | dorovska dagmar citanka 9 r ps prodos | citanka 4 r | matematika 4 r mp prodos | prirodoveda 4 r prodos | prirodopis 4 r prodos | citanka 4 4 rocnik | cj 8 r prodos | m 7 r prodos | m 8 r prodos | cj 6 r prodos | m 6 r prodos | m 9 r prodos | cj 9 r prodos | cj 5 r prodos | cj 1 r prodos | cj 3 r prodos | m 1 r prodos | cj 2 r prodos | m 5 r prodos | cj 7 r prodos | m 3 r prodos | m 2 r prodos | citanka pro 4 r zs | citanka 4 roc mr | citanka 4 roc zs | citanka 4 r zs | citanka pro 4 r sos | citanka 4 rocnik zs | citanka 4 r fortuna | zajimava matematika 4 r prodos | prodos cesky jazyk pro 4 rocnik | prodos pisanka 4 ps 1 rocnik