Citanka pro 8 rocnik zs
Pro vyhledávací frázi Citanka pro 8 rocnik zs jsme na našem vyhledávači našli 801 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Citanka pro 8 rocnik zs trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Čítanka pro 8. ročník ZŠ
Ve čtyřech kapitolách (V povídkách poznáváme život, … Hrajeme si drama, Čteme o jiných zemích, lidech a záhadách, Literatura a dokument) jsou texty voleny s důrazem na autory 20. století.
Více informacíČítanka 8 pro 8. ročník ZŠ
Ukázky ze světové i české literatury od počátku písemnictví do konce 19. stol. jsou řazeny chronologicky. Čítanka postupuje po lekcích, z nichž každá obsahuje prózu, báseň a nejméně jedno výtvarné dílo. Nezbytným doplňkem čítanky je sešit Literární výchova 8.
Více informacíČítanka pro 8. ročník ZŠ - Čeňková Jana a kolektiv
Anotace: Ve čtyřech kapitolách (V povídkách poznáváme život, ... Hrajeme si drama, Čteme o jiných zemích, lidech a záhadách, Literatura a dokument) jsou texty voleny s důrazem na autory 20. století.
Více informacíČítanka 8 pro 8. ročník ZŠ, 2. vydání - Miroslava Horáčková
<p>Ukázky ze světové i české literatury od počátku písemnictví do konce 19. stol. jsou řazeny chronologicky. Čítanka postupuje po lekcích, z nichž každá obsahuje prózu, báseň a nejméně jedno výtvarné dílo. Nezbytným doplňkem čítanky je sešit Literární výchova 8.</p>
Více informacíZajímavé čtení, 1. díl - čítanka pro 7. a 8. ročník ZŠ speciální - Gavendová a kol. - Formát A4, rozsah 124 stran, čtyřbarevný tisk
Cílem čítanky je rozvíjet čtecí dovednosti žáků a naučit je správnému a pohotovému čtení. V úvodní části je postupně procvičováno čtení písmen f, g, ř, ch a slov se slabikami di, ti, ni, dy, ty, ny, dě, tě, ně a bě, pě, vě, mě. Ve druhé části, nazvané „Naše knihovnička“, jsou krátké jednoduché texty, seřazené tak, aby napomáhaly jednotlivým tématům věcného učení, např. do...
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ
Čítanka pro 9. ročník uzavírá řadu prozaickými texty a básněmi, vážícími se k minulosti a budoucnosti člověka na naší planetě (Vladislav Vančura, Ludvík Vaculík, William Saroyan, Bohumil Hrabal, Erich Kästner, Karel Kyncl, Ivan Klíma, Alexandr Solženicyn, Karel Pecka, Josef Škvorecký, Václav Havel, Vlastimil Třešňák aj.). Cyklus Život ve válce je propojený s dokumenty (Er...
Více informacíČítanka pro 5. ročník ZŠ
Jedním z hlavních cílů publikace je snaha motivovat žáky ke čtenářství, naučit je přemýšlet o textu a nadchnout je pro četbu i pro umění celkově. Kniha obsahuje kromě textové části také rozsáhlou úkolovou část, která umožňuje aktivní práci s textem i s dalšími materiály: encyklopediemi, internetem, ale i přílohami publikace: Slovníčkem literárních pojmů a Medailony spis...
Více informacíČítanka pro 8. ročník
Čítanka byla sestavena tak, aby byla pro žáky 8. tříd co nejzajímavější a nejčtivější. Skládá se ze tří hlavních celků: vývoj světové a české literatury v 19. století, ukázky na téma vývoj člověka a Literární toulky Evropou. Zařazeny jsou také ukázky z literatury 20. století. Ukázky jsou mezipředmětově propojeny s dějepisem, přírodopisem a zeměpisem. Součástí jsou stručné...
Více informacíČítanka pro 8. ročník
Čítanka byla sestavena tak, aby byla pro žáky 8. tříd co nejzajímavější a nejčtivější. Skládá se ze tří hlavních celků: vývoj světové a české literatury v 19. století, ukázky na téma vývoj člověka a Literární toulky Evropou. Zařazeny jsou také ukázky z literatury 20. století. Ukázky jsou mezipředmětově propojeny s dějepisem, přírodopisem a zeměpisem. Součástí jsou stručné...
Více informacíČítanka pro 8. ročník
Čítanka je sestavena tak, aby byla pro žáky co nejčtivější. Literární ukázky jsou doplněny otázkami a úkoly na podporu čtenářské gramotnosti. Seznamuje žáky s dalšími literárními pojmy, jako je kramářská píseň, ohlasová literatura, román, drama, životopis, metafora, metonymie apod. Zařazeny jsou ukázky z titulů oblíbených u dospívajících čtenářů (např. témata fantasy, bes...
Více informacíČítanka pro 8. ročník
<p>Čítanka byla sestavena tak, aby byla pro žáky 8. tříd co nejzajímavější a nejčtivější. Skládá se ze tří hlavních celků: vývoj světové a české literatury v 19. století, ukázky na téma vývoj člověka a Literární toulky Evropou. Zařazeny jsou také ukázky z literatury 20. století. Ukázky jsou mezipředmětově propojeny s dějepisem, přírodopisem a zeměpisem. Součástí jso...
Více informacíČítanka 4 pro 4. ročník ZŠ, brožovaná
Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 4, 1. ediční řada, přináší mnoho zajímavých ukázek z děl předních českých i světových autorů dětské literatury (ukázky z klasické české i světové literatury pro děti). Navazuje na čítanky pro 2. a 3. ročník a poskytuje žákům přehled o některých dalších významných dílech pro mládež této věkové skupiny. Rozvíjí techniku ...
Více informacíČítanka pro 3. ročník ZŠ, brožovaná
Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 3, 1. ediční řada, pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o dílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto věkovou skupinu...
Více informacíČítanka pro 5. ročník ZŠ, brožovaná
Čítanka umožňuje realizovat cíle RVP ZV; obsahuje poutavé ukázky z české i světové dětské literatury a vede žáky k výběru kvalitní četby. Samostatným doplňkem je jednodílný pracovní sešit
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ - Jana Čeňková
<p>Čítanka pro 9. ročník uzavírá řadu prozaickými texty a básněmi, vážícími se k minulosti a budoucnosti člověka na naší planetě (Vladislav Vančura, Ludvík Vaculík, William Saroyan, Bohumil Hrabal, Erich Kästner, Karel Kyncl, Ivan Klíma, Alexandr Solženicyn, Karel Pecka, Josef Škvorecký, Václav Havel, Vlastimil Třešňák aj.). Cyklus Život ve válce je propojený s doku...
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ, brožovaná
Obsahuje ukázky moderní literatury od počátku 20. stol. k dnešku, prostřednictvím nichž mají žáci nejen možnost pozorovat vývoj literatury a seznámit se z významnými literárními osobnostmi, ale budou se moci zamýšlet i nad obecnými společenskými a filozoffilozofickými otázkami. Čítanka získala ocenění Nejlepší exponát na výstavě SCHOLA NOVA 2002....
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ, brožovaná
Obsahuje ukázky moderní literatury od počátku 20. stol. k dnešku, prostřednictvím nichž mají žáci nejen možnost pozorovat vývoj literatury a seznámit se z významnými literárními osobnostmi, ale budou se moci zamýšlet i nad obecnými společenskými a filozoffilozofickými otázkami. Čítanka získala ocenění Nejlepší exponát na výstavě SCHOLA NOVA 2002...
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ, brožovaná
Obsahuje ukázky moderní literatury od počátku 20. stol. k dnešku, prostřednictvím nichž mají žáci nejen možnost pozorovat vývoj literatury a seznámit se z významnými literárními osobnostmi, ale budou se moci zamýšlet i nad obecnými společenskými a filozoffilozofickými otázkami. Čítanka získala ocenění Nejlepší exponát na výstavě SCHOLA NOVA 2002...
Více informacíČítanka pro 2.ročník ZŠ - Sylvie Grolichová
<p></p><ul> <li> Učebnice k vyučování čtení a literární výchovy ve 2. ročníku ZŠ obsahuje pečlivě vybrané texty jak z literatury klasické, tak z děl novodobých autorů našich i zahraničních.</li> <li> Žánrově jsou v čítance obsaženy básně, pohádky, povídky, hádanky, lidová říkadla i koledy, naučné články a divadelní jednoaktovka.&l...
Více informacíČítanka pro 5. ročník ZŠ - A. Rousová
* Jedním z hlavních cílů publikace je snaha motivovat žáky ke čtenářství, naučit je přemýšlet o textu a nadchnout je pro četbu i pro umění celkově. * Kniha obsahuje kromě textové části také rozsáhlou úkolovou část, která umožňuje aktivní práci s textem i s dalšími materiály: encyklopediemi, internetem, ale i přílohami publikace: Slovníčkem literárních pojmů a Medailony sp...
Více informacíČítanka pro 5.ročník ZŠ - Alice Rousová
<p></p><ul> <li> Jedním z hlavních cílů publikace je snaha motivovat žáky ke čtenářství, naučit je přemýšlet o textu a nadchnout je pro četbu i pro umění celkově.</li> <li> Kniha obsahuje kromě textové části také rozsáhlou úkolovou část, která umožňuje aktivní práci s textem i s dalšími materiály: encyklopediemi, internetem, ale i...
Více informacíČítanka pro 3.ročník ZŠ - M. Krupárová
<p></p><ul> <li style="text-align:justify;"> V této učebnici literární výchovy a čtení jsou mezi autory jednotlivých textů zařazeni jak čeští, tak zahraniční spisovatelé píšící pro děti.</li> <li style="text-align:justify;"> Většinu textů doprovází svěží výtvarné zpracování ilustrátorem Alešem Čumou, mnohé text...
Více informacíČítanka 1 pro ZŠ
Čítanka zakončuje soubor učebnic pro 1. ročník. Texty jsou vybrány s ohledem na docvičování techniky čtení (správnost, porozumění) a také na komunikační a estetické aspekty čteného či mluveného jazyka (plynulost, výraz, frázování, přiměřená rychlost). Jednotlivá témata jsou vybírána s ohledem na časové období, kdy budou děti texty číst (květen, červen), proto se velká čás...
Více informacíČítanka 3.díl - pro 2.stupeň ZŠ praktické (pro 8.ročník) - Gebhartová Vladimíra
Anotace: Do prvního oddílu čítanky je zařazeno množství kratších a aktuálnějších textů, mezi nimiž jsou jak ukázky klasického odkazu, tak ukázky současné. Ve druhé části výběr úryvků z knižních titulů doprovází komentář k ději a obsahu celé knihy, popř. k jejímu autorovi. Obě části jsou rozsahem rovnocenné, poskytují dostatek názorného materiálu pro práci s textem a vyvo...
Více informacíČítanka 3.díl - pro 2.stupeň ZŠ praktické (pro 8.ročník)
Do prvního oddílu čítanky je zařazeno množství kratších a aktuálnějších textů, mezi nimiž jsou jak ukázky klasického odkazu, tak ukázky současné. Ve druhé části výběr úryvků z knižních titulů doprovází komentář k ději a obsahu celé knihy, popř. k jejímu autorovi. Obě části jsou rozsahem rovnocenné, poskytují dostatek názorného materiálu pro práci s textem a vyvozování ele...
Více informacíČítanka 3.díl - pro 2.stupeň ZŠ praktické (pro 8.ročník)
Do prvního oddílu čítanky je zařazeno množství kratších a aktuálnějších textů, mezi nimiž jsou jak ukázky klasického odkazu, tak ukázky současné. Ve druhé části výběr úryvků z knižních titulů doprovází komentář k ději a obsahu celé knihy, popř. k jejímu autorovi. Obě části jsou rozsahem rovnocenné, poskytují dostatek názorného materiálu pro práci s textem a vyvozování ele...
Více informacíZajímavé čtení – 1. díl (7. a 8. ročník) Čítanka pro 2. stupeň ZŠ speciální
Cílem čítanky je rozvíjet čtecí dovednosti žáků a naučit je správnému a pohotovému čtení. V úvodní části je postupně procvičováno čtení písmen f, g, ř, ch a slov se slabikami di, ti, ni, dy, ty, ny, dě, tě, ně a bě, pě, vě, mě. Ve druhé části, nazvané Naše knihovnička, jsou krátké jednoduché texty, seřazené tak, aby napomáhaly jednotlivým tématům věcného učení, např. domo...
Více informacíZajímavé čtení – 1. díl (7. a 8. ročník) Čítanka pro 2. stupeň ZŠ speciální - Jana Gavendová
<p>Cílem čítanky je rozvíjet čtecí dovednosti žáků a naučit je správnému a pohotovému čtení. V úvodní části je postupně procvičováno čtení písmen f, g, ř, ch a slov se slabikami di, ti, ni, dy, ty, ny, dě, tě, ně a bě, pě, vě, mě. Ve druhé části, nazvané Naše knihovnička, jsou krátké jednoduché texty, seřazené tak, aby napomáhaly jednotlivým tématům věcného učení, n...
Více informacíZajímavé čtení – 1. díl (7. a 8. ročník) Čítanka pro 2. stupeň ZŠ speciální
Cílem čítanky je rozvíjet čtecí dovednosti žáků a naučit je správnému a pohotovému čtení. V úvodní části je postupně procvičováno čtení písmen f, g, ř, ch a slov se slabikami di, ti, ni, dy, ty, ny, dě, tě, ně a bě, pě, vě, mě. Ve druhé části, nazvané Naše knihovnička, jsou krátké jednoduché texty, seřazené tak, aby napomáhaly jednotlivým tématům věcného učení, např. domo...
Více informacíZajímavé čtení - 1. díl (7. a 8. ročník) Čítanka pro 2. stupeň ZŠ speciální - Jana Gavendová
Anotace: Cílem čítanky je rozvíjet čtecí dovednosti žáků a naučit je správnému a pohotovému čtení. V úvodní části je postupně procvičováno čtení písmen f, g, ř, ch a slov se slabikami di, ti, ni, dy, ty, ny, dě, tě, ně a bě, pě, vě, mě. Ve druhé části, n...
Více informacíČítanka 1 pro ZŠ Fraus
Čítanka zakončuje soubor učebnic pro 1. ročník. Texty jsou vybrány s ohledem na docvičování techniky čtení (správnost, porozumění) a také na komunikační a estetické aspekty čteného či mluveného jazyka (plynulost, výraz, frázování, přiměřená rychlost). ...
Více informacíČítanka pro 5.ročník ZŠ - učebnice SPN - pedagog. nakladatelství
Čítanka je čtvrtou, závěrečnou částí nové řady čítanek pro 2.–5. ročník ZŠ....
Více informacíČítanka 4 pro 4. ročník ZŠ, brožovaná - Hana Rezutková
<p>Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 4, 1. ediční řada, přináší mnoho zajímavých ukázek z děl předních českých i světových autorů dětské literatury (ukázky z klasické české i světové literatury pro děti). Navazuje na čítanky pro 2. a 3. ročník a poskytuje žákům přehled o některých dalších významných dílech pro mládež této věkové skupiny. Rozvíjí ...
Více informacíČítanka 4 pro 4. ročník ZŠ, brožovaná - Rezutková Hana
Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 4, 1. ediční řada, přináší mnoho zajímavých ukázek z děl předních českých i světových autorů dětské literatury (ukázky z klasické české i světové
Více informacíČítanka pro 4. ročník ZŠ - učebnice SPN - pedagog. nakladatelství
Čítanka představuje vyvážený výběr prózy a poezie tradiční i současné literatury pro děti. Široká nabídka otázek a úkolů pro školní i mimoškolní práci....
Více informacíČítanka 4 pro 4. ročník ZŠ, vázaná - Hana Rezutková
<p>Původní verze čítanky byla zkrácena a upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 4, 1. ediční řada, přináší mnoho zajímavých ukázek z klasické české i světové dětské literatury. Navazuje na čítanky pro 2. a 3. ročník a poskytuje žákům přehled o některých dalších významných dílech pro mládež této věkové skupiny. Rozvíjí techniku čtení, čtení s porozuměním s prvky um...
Více informacíPracovní čítanka pro 1. a 2. ročník ZŠ Fragment
Pracovní čítanka pro rozvoj kritického myšlení. Tato nevšední čítanka, která pracuje s metodami, jež podporují samostatné a kritické myšlení žáků, je určena dětem, které již zvládly úplné základy čtení. Texty a s nimi související praktické úkoly přispívají k rozvoji techniky čtení a čtenářských dovedností a zároveň podněcují žáka k přemýšlení o obsahu. Rozvíjejí tak jeho ...
Více informacíČítanka pro 2. ročník ZŠ, 2. díl - Hana Staudková
Anotace: Čítanka 2/2 rozšiřuje výběr ukázek z prvního dílu Čítanky 2/1 o úryvky ze současné české i světové dětské literatury. Čítanka umožňuje zážitkové čtení i naslouchání a poutavostí vybraných ukázek motivuje žáky k vlastní četbě. Doplňkem je Pracovní sešit k Čítance 2/2, který vede žáky k práci s textem, obsahuje činnosti vedoucí k rozvoji čtenářských dovedností....
Více informacíPracovní čítanka pro 1. a 2. ročník ZŠ - Dita Nastoupilová
<p>Pracovní čítanka pro rozvoj kritického myšlení.</p><p>Tato nevšední čítanka, která pracuje s metodami, jež podporují samostatné a kritické myšlení žáků, je určena dětem, které již zvládly úplné základy čtení. Texty a s nimi související praktické úkoly přispívají k rozvoji techniky čtení a čtenářských dovedností a zároveň podněcují žáka k přemýšlení o ...
Více informacíPracovní čítanka pro 1. a 2. ročník ZŠ
Tato nevšední čítanka, která pracuje s metodami, jež podporují samostatné a kritické myšlení žáků, je určena dětem, které již zvládly úplné základy čtení. Texty a s nimi související praktické úkoly přispívají k rozvoji techniky čtení a čtenářských dovedností a zároveň podněcují žáka k přemýšlení o obsahu. Rozvíjejí tak jeho osobnost a samostatné uvažování.Pracov...
Více informacíČítanka pro 5. ročník ZŠ, brožovaná - Hana Rezutková
<p>Čítanka umožňuje realizovat cíle RVP ZV; obsahuje poutavé ukázky z české i světové dětské literatury a vede žáky k výběru kvalitní četby. Samostatným doplňkem je jednodílný pracovní sešit.</p>
Více informacíČítanka pro 3. ročník ZŠ, brožovaná - Lenka Bradáčová
Anotace: Čítanka 3/1 pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o dílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto věkovou skupinu. Prohlubuje znalosti v oblasti teorie literatury -...
Více informacíČítanka pro 3. ročník ZŠ, brožovaná, 2. vydání - Lenka Bradáčová
<p>Čítanka 3/1 pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o dílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto věkovou skupinu. Prohlubuje znalosti v oblasti teorie literatury – ...
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ - Čeňková Jana a kolektiv
Anotace: Čítanka pro 9. ročník uzavírá řadu prozaickými texty a básněmi, vážícími se k minulosti a budoucnosti člověka na naší planetě (Vladislav Vančura, Ludvík Vaculík, William Saroyan, Bohumil Hrabal, Erich Kästner, Karel Kyncl, Ivan Klíma, Alexandr Solženicyn, Karel Pecka, Josef Škvorecký, Václav Havel, Vlastimil Třešňák aj.). Cyklus Život ve válce je propojený s dok...
Více informacíPracovní čítanka pro 1. a 2. ročník ZŠ - Dita Nastoupilová
Tato nevšední čítanka, která pracuje s metodami, jež podporují samostatné a kritické myšlení žáků, je určena dětem, které již zvládly úplné základy čtení. Texty a s nimi související praktické úkoly přispívají k rozvoji techniky čtení a čtenářských dovedností a zároveň podněcují žáka k přemýšlení o obsahu. Rozvíjejí tak jeho osobnost a samostatné uvažování....
Více informacíPracovní čítanka pro 1. a 2. ročník ZŠ
Tato nevšední čítanka, která pracuje s metodami, jež podporují samostatné a kritické myšlení žáků, je určena dětem, které již zvládly úplné základy čtení. Texty a s nimi související praktické úkoly přispívají k rozvoji techniky čtení a čtenářských dovedností a zároveň podněcují žáka k přemýšlení o obsahu. Rozvíjejí tak jeho osobnost a samostatné uvažování....
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ, brožovaná, 1. vydání - Marta Lískovcová
<p>Obsahuje ukázky moderní literatury od počátku 20. stol. k dnešku, prostřednictvím nichž mají žáci nejen možnost pozorovat vývoj literatury a seznámit se z významnými literárními osobnostmi, ale budou se moci zamýšlet i nad obecnými společenskými a filozoffilozofickými otázkami. Čítanka získala ocenění Nejlepší exponát na výstavě SCHOLA NOVA 2002.</p>...
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ, vázaná - Marta Lískovcová; Hana Rezutková
<p>Obsahuje ukázky moderní literatury od počátku 20. stol. k dnešku, prostřednictvím nichž mají žáci nejen možnost pozorovat vývoj literatury a seznámit se z významnými literárními osobnostmi, ale budou se moci zamýšlet i nad obecnými společenskými a filozoffilozofickými otázkami. Čítanka získala ocenění Nejlepší exponát na výstavě SCHOLA NOVA 2002.</p>...
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ, brožovaná, 1. vydání - Hana Rezutková
<p>Obsahuje ukázky moderní literatury od počátku 20. stol. k dnešku, prostřednictvím nichž mají žáci nejen možnost pozorovat vývoj literatury a seznámit se z významnými literárními osobnostmi, ale budou se moci zamýšlet i nad obecnými společenskými a filozoffilozofickými otázkami. Čítanka získala ocenění Nejlepší exponát na výstavě SCHOLA NOVA 2002</p>...
Více informacíČítanka pro 2. ročník ZŠ - Halasová J., Grolichová S.
Učebnice k vyučování čtení a literární výchovy ve 2. ročníku ZŠ obsahuje pečlivě vybrané texty jak z literatury klasické, tak z děl novodobých autorů našich i zahraničních. Žánrově jsou v čítance
Více informacíČítanka pro 5. ročník ZŠ (978-80-7358-087-2)
Kniha - autor A. Rousová; A. Prchalová; V. Madronová, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jedním z hlavních cílů publikace je snaha motivovat žáky ke čtenářství, naučit je přemýšlet o textu a nadchnout je pro četbu i pro umění celkově. Kniha obsahuje kromě textové části také rozsáhlou úkolovou část, která umožňuje aktivní práci s textem i s dalšími materiály: ...
Více informacíČítanka pro 4. a 5. ročník ZŠ - Čeňková, Jana
Metodická příručka. Příručka pro učitele obsahuje doporučení pro roční plány ve výuce čtení, doporučuje postupy a odkazuje na mezipředmětové vztahy, především s vlastivědou a jazykovou výukou.
Více informacíČítanka pro 6. ročník ZŠ nová (5810) SPN - pedagog. nakladatelství
Osvědčená čtyřdílná řada čítanek zkušeného autora je určena žákům druhého stupně základní školy. Uvádí vyváženě jak texty z klasické literatury, tak texty z literatury pro děti a mládež. V pátém, aktualizovaném vydání jsou nově některé ukázky rozděleny do dvou částí, aby byly pro žáky čtenářsky uchopitelnější. Učebnice mají pevnou vazbu a jsou opatřeny jednotnou schvalova...
Více informacíČítanka 7 pro 7. ročník ZŠ, brožovaná - kolektiv autorů
Anotace: Tvoří další část ucelené řady čítanek pro 2. stupeň ZŠ a příslušný ročník víceletých gymnázií. Při výběru textů si autoři čítanky kladli za cíl zprostředkovat žákům širší kulturní souvislosti a pěstovat ...
Více informacíČítanka pro 6. ročník ZŠ, brožovaná - Bradáčová Lenka
Ukázky z moderní české i světové literatury byly vybrány tak, aby žáky citově zaujaly, nabídly jim dobrodružství a vzrušení. Tím mají podnítit zájem žáků o četbu a kultivovat jejich vkus. Učebnice zís
Více informacíČítanka pro 6. ročník ZŠ, vázaná - Bradáčová Lenka
Ukázky z moderní české i světové literatury byly vybrány tak, aby žáky citově zaujaly, nabídly jim dobrodružství a vzrušení. Tím mají podnítit zájem žáků o četbu a kultivovat jejich vkus. Učebnice zís
Více informacíČítanka pro 6. ročník ZŠ, vázaná - Lenka Bradáčová
Anotace: Ukázky z moderní české i světové literatury byly vybrány tak, aby žáky citově zaujaly, nabídly jim dobrodružství a vzrušení. Tím mají podnítit zájem žáků o četbu a kultivovat jejich vkus. Učebnice získala ocenění: Zlatá stuha 1998, nejlep...
Více informacíHravá čítanka 1 - pracovní učebnice pro 1. ročník ZŠ - Taktik
Anotace: Pracovní učebnice zaměřená na porozumění a práci s textem. Úryvky knih vybrané přímo učiteli. Množství omalovánek a jiných doplňkových úkolů.
Více informacíPodobné fráze: citanka pro 5 rocnik zs rousova a | citanka pro 7 rocnik zs brozovana | citanka pro 1 rocnik zs brozovana | citanka pro 4 rocnik zs brozovana | citanka pro 2 rocnik zs rvp | citanka pro 5 rocnik zs rvp | citanka 5 pro 5 rocnik zs vazana | citanka pro 1 rocnik zs rvp | citanka pro 2 rocnik zs brozovana | citanka pro 9 rocnik zs vazana kol | citanka 3 rocnik zs | citanka 6 rocnik zs | citanka 9 rocnik zs | citanka 4 rocnik zs | citanka 5 rocnik zs | citanka 7 rocnik zs | citanka 2 rocnik zs | citanka 1 rocnik zs | citanka pro 8 rocnik kol | citanka pro 8 rocnik | citanka pro 3 rocnik zs cteme pro poteseni | citanka 3 2 pro 3 rocnik zs brozovana | citanka pro 6 rocnik zs brozovana kol | citanka 4 pro 4 rocnik zs brozovana | citanka 2 1 pro 2 rocnik zs brozovana | brezinova lenka citanka pro 1 rocnik zs | citanka pro 2 rocnik zs jitka halasova | citanka pro 4 rocnik zs i jurackova | cenkova jana a citanka pro 9 rocnik zs | citanka 7 pro 7 rocnik zs brozovana | citanka pro 5 rocnik zs kolektiv autoru | citanka pro 3 rocnik zs kruparova m | citanka pro 2 rocnik zs sylvie grolichova | citanka pro 5 rocnik zs alice rousova | citanka pro 3 rocnik zs m kruparova