Jitka vysekalova jiri mikes reklama

Pro vyhledávací frázi Jitka vysekalova jiri mikes reklama jsme na našem vyhledávači našli 11 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Jitka vysekalova jiri mikes reklama trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 11 produktů

Reklama

Jitka Vysekalová; Jiří MikešJak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydáníGRADA 201

Více informací
Dostupnost: skladem

Reklama. Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš e-kniha

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu.

Více informací
Dostupnost: skladem

Reklama. Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání - Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová e-kniha

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.

Více informací
Dostupnost: skladem

Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš e-kniha

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.

Více informací
Dostupnost: skladem

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš e-kniha

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.

Více informací
Dostupnost: skladem

Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.

Více informací
Dostupnost: skladem

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vy...

Více informací
Dostupnost: skladem

Image a firemní identita - Jiří Mikeš

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teor...

Více informací
Dostupnost: skladem

Image a firemní identita - Jiří Mikeš

<p></p><p> Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.</p> <p...

Více informací
Dostupnost: skladem

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knih...

Více informací
Dostupnost: skladem

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření c...

Více informací
Dostupnost: skladem
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK