Jitka vysekalova jiri mikes reklama
Pro vyhledávací frázi Jitka vysekalova jiri mikes reklama jsme na našem vyhledávači našli 11 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Jitka vysekalova jiri mikes reklama trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Reklama
Jitka Vysekalová; Jiří MikešJak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydáníGRADA 201
Více informacíReklama. Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš e-kniha
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu.
Více informacíReklama. Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání - Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová e-kniha
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Více informacíImage a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš e-kniha
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
Více informacíImage a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš e-kniha
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
Více informacíImage a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
Více informacíReklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vy...
Více informacíImage a firemní identita - Jiří Mikeš
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teor...
Více informacíImage a firemní identita - Jiří Mikeš
<p></p><p> Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.</p> <p...
Více informacíImage a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knih...
Více informacíImage a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření c...
Více informací