Marketing na socialnich sitich
Pro vyhledávací frázi Marketing na socialnich sitich jsme na našem vyhledávači našli 1893 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Marketing na socialnich sitich trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, j...
Více informacíKonec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Carlos Gil
<p></p><p> Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!</p> <p> Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají ...
Více informacíKonec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Carlos Gil
Anotace: Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketin...
Více informacíJak na sítě - Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rosto...
Více informacíJak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích
První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médi...
Více informacíMilion sledujících - Jak získávat nové followery na sociálních sítích
Každý den je na různých online platformách odesláno více než 60 miliard zpráv a pouze několik z nich uspěje v horečné snaze získat pozornost zákazníků. Zásadní otázkou pro každého, kdo chce získat co největší dosah pro svůj obsah, firmu či značku nebo se spojit s publikem po celém světě, už dávno není to, zdali vůbec používat sociální média, ale naopak to, jak pro své c...
Více informacíMluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích
Moderní technologie se postupně staly součástí našeho života, doprovází nás a poskytují nám mnoho užitečných a stimulujících zdrojů. Zároveň nejsou bez rizika. Kniha Mluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích je praktickým průvodcem pro děti i dospělé. Nejen, že upozorňuje na skrytá nebezpečí, ale pomůže předcházet závislostem na obrazovkách....
Více informacíSociální služby I.
Kniha Sociální služby I – Užitečné informace pro manažery si dává za cíl předložit čtenáři nejkvalitnější texty z publikační činnosti Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR (APSS), a to zejména texty publikované v nejrozšířenějším odborném časopise Sociální služby v letech 2014–2016 a odborné texty, které vznikly v rámci projektové činnosti APSS. Všechny texty v kniz...
Více informacíSociální služby I. - kolektiv autorů
Anotace: Kniha Sociální služby I - Užitečné informace pro manažery si dává za cíl předložit čtenáři nejkvalitnější texty z publikační činnosti Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR (APSS), a to zejména texty publikované v nejrozšířenějším odborném časopise Sociální služby v letech 2014-2016 a odborné texty, které vznikly v rámci projektové činnosti APSS. Všechny te...
Více informacíSociální služby I.
Kniha Sociální služby I – Užitečné informace pro manažery si dává za cíl předložit čtenáři nejkvalitnější texty z publikační činnosti Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR (APSS), a to zejména texty publikované v nejrozšířenějším odborném časopise Sociální služby v letech 2014–2016 a odborné texty, které vznikly v rámci projektové činnosti APSS. Všechny texty v kn...
Více informacíSociální služby I. - Kolektiv autorů
<p></p><p> Kniha Sociální služby I – Užitečné informace pro manažery si dává za cíl předložit čtenáři nejkvalitnější texty z publikační činnosti Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR (APSS), a to zejména texty publikované v nejrozšířenějším odborném časopise Sociální služby v letech 2014–2016 a odborné texty, které vznikly v rámci projektové činno...
Více informacíJak na sítě. Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje.
Více informacíJak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)
Kniha - Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikac...
Více informacíJak na sítě (Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích) - Michelle Losekoot
<p>Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.</p><p>Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovi...
Více informacíJak na sítě Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích - Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot
Anotace: Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Ap...
Více informacíČerná ovce facebooku... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích - Severa Miroslav, Krška Lukáš
Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz? Nechcete číst pouhou teorii, ale raději
Více informacíJak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Durďák Aleš
První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médi...
Více informacíJak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Durďák Aleš
Anotace: První kniha svého druhu v ČR.Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole.Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. ...
Více informacíJak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Aleš Durďák
<p>První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, t...
Více informacíČerná ovce facebooku... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích - Lukáš Krška
<p></p><p style="text-align:justify;"> Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?<br /> Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz?<br /> Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí?<br /> Pak je tato kniha určena ...
Více informacíČerná ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích (978-80-905214-3-8)
Kniha - autor Miroslav Severa; Lukáš Krška, 300 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz? Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí? Pak je tato kniha určena právě Vám! K...
Více informacíJe to složitější - Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Boydová Danah
Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik skutečně podporuje negativní jevy, jako je šikana, či zvyšuje nebezpečí, jež představují sexuální agresoři? Mimo jiné na tyto otázky hledá ve sv...
Více informacíJe to složitější - Sociální život teenagerů na sociálních sítích - danah boydová
Anotace: Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik skutečně podporuje negativní jevy, jako je šikana, či zvyšuje nebezpečí, jež představují sexuální agresoři? Mimo jiné na tyto otázky h...
Více informacíJe to složitější - Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Danah Boydová
<p>Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím</p><p>Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média</p><p>ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba</p><p>sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik</p><p>skutečně podporuje negativní jevy, jako je šikana, či zvyšuje&l...
Více informacíJe to složitější: Sociální život teenagerů na sociálních sítích (978-80-7470-165-8)
Kniha – autor danah boydová, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor danah boydová, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A na...
Více informacíMilion sledujících: Jak získávat nové followery na sociálních sítích (978-80-7413-407-4)
Kniha - autor Brendan Kane, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Každý den je na různých online platformách odesláno více než 60 miliard zpráv a pouze několik z nich uspěje v horečné snaze získat pozornost zákazníků. Zásadní otázkou pro každého, kdo chce získat co největší dosah pro svůj obsah, firmu či značku nebo se spojit s publikem po celém světě, už dáv...
Více informacíMilion sledujících - Jak získávat nové followery na sociálních sítích - Brendan Kane
<p>Každý den je na různých online platformách odesláno více než 60 miliard zpráv a pouze několik z nich uspěje v horečné snaze získat pozornost zákazníků.</p><p>Zásadní otázkou pro každého, kdo chce získat co největší dosah pro svůj obsah, firmu či značku nebo se spojit s publikem po celém světě, už dávno není to, zdali vůbec používat sociální média, ale...
Více informacíJe to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Danah Boydová
V knize popisuje autorka, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům.
Více informacíKonec marketingu. Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Carlos Gil e-kniha
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují?
Více informacíMilion sledujících. Jak získat nové followery na sociálních sítích - Kane Brendan
Autor knihy vás prostřednictvím knihy Milion sledujících naučí, jak během krátké doby získat z nuly velké množství sledujících, jak vytvářet osobní, unikátní a hodnotný obsah a jak budovat svoji multimediální značku.
Více informacíKonec marketingu. Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Carlos Gil
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují?
Více informacíMluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích Mladá fronta
Digitální kompas pro děti i dospělé! Moderní technologie se postupně staly součástí našeho života, doprovází nás a poskytují nám mnoho užitečných a stimulujících zdrojů. Zároveň nejsou bez rizika. Kniha Mluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích je praktickým průvodcem pro děti i dospělé. Nejen, že upozorňuje na skrytá nebezpečí, ale pomůže předcházet závislo...
Více informacíMluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích - Kompas pro rodiče a děti - Alicia Banderas
<p>Moderní technologie se postupně staly součástí našeho života, doprovází nás a poskytují nám mnoho užitečných a stimulujících zdrojů. Zároveň nejsou bez rizika. Kniha Mluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích je praktickým průvodcem pro děti i dospělé. Nejen, že upozorňuje na skrytá nebezpečí, ale pomůže předcházet závislostem na obrazovkách.</p&g...
Více informacíMluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích | Alicia Banderas, Claudia Ranucci, Eva Šašková
Moderní technologie se postupně staly součástí našeho života, doprovází nás a poskytují nám mnoho užitečných a stimulujících zdrojů. Zároveň nejsou bez rizika. Kniha Mluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích je praktickým průvodcem pro děti i dospělé. Nejen, že upozorňuje na skrytá nebezpečí, ale pomůže předcházet závislostem na obrazovkách....
Více informacíMluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích - Alicia Banderas
Anotace: Moderní technologie se postupně staly součástí našeho života, doprovází nás a poskytují nám mnoho užitečných a stimulujících zdrojů. Zároveň nejsou bez rizika. Kniha Mluvte s nimi o tabletech, mobilech a sociálních sítích je praktickým pr...
Více informacíUmění sociálních médií
Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média. A k tomu, abyste na sítích opravdu „váleli“ vám pomůže kniha Umění sociálních médií. Autoři Guy Kawasaki s Peg Fitzpatrickovou ma...
Více informacíUmění sociálních médií
Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média. A k tomu, abyste na sítích opravdu „váleli“ vám pomůže kniha Umění sociálních médií. Autoři Guy Kawasaki s Peg Fitzpatrickovou mají...
Více informacíSociální marketing
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy...
Více informacíMarketing školy
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití technologií v ...
Více informacíUmění sociálních médií - Guy Kawasaki
<p>Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média. A k tomu, abyste na sítích opravdu „váleli“ vám pomůže kniha Umění sociálních médií.</p><p>Autoři Guy Kawasaki...
Více informacíMarketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava - 17x24
2., aktualizované a rozšířené vydání. V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovn...
Více informacíIntuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman
<p>Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu ...
Více informacíMarketing školy - Ludvík Eger
Anotace: Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití tech...
Více informacíMarketing školy - Ludvík Eger
<p>Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití techn...
Více informacíUmění sociálních médií - Guy Kawasaki, Peg Fitzpatricková
Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média.
Více informacíOnline marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Jitka Burešová
V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.
Více informacíOnline marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.
Více informacíSociální marketing - Radim Bačuvčík,Lenka Harantová
Anotace: Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či nov...
Více informacíSociální marketing - Radim Bačuvčík; Lenka Harantová
<p>Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či nový...
Více informacíPolitika a politický marketing - Vladimír Prorok
V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Ú...
Více informacíOnline marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociál...
Více informacíProdej na prvním místě. Manuál pro firmy jak pomocí sociálních sítí skutečně vydělávat - Tomáš Mužík
Kniha Prodej na prvním místě je o principech a technikách, které využívají úspěšné firmy na sociálních sítích k získání pozornosti, udržení pozornosti, prodeji a získání opakovaných nákupů.
Více informacíMarketing na Facebooku a Instagramu. Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky - Tereza Semerádová, Petr Weinlich e-kniha
Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci.
Více informacíProdej na prvním místě. Manuál pro firmy jak pomocí sociálních sítí skutečně vydělávat - Tomáš Mužík
<p>Kniha Prodej na prvním místě je o principech a technikách, které využívají úspěšné firmy na sociálních sítích k získání pozornosti, udržení pozornosti, prodeji a získání opakovaných nákupů. Má jediný cíl. Ve snadno vstřebatelné a čtivé formě vám předat, co funguje na sociálních sítích právě teď a co bude fungovat dalších pár let. Kniha si klade za cíl inspirovat ...
Více informacíIntuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 40%
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!. Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu....
Více informacíPolitika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol.
V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu.. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům....
Více informacíJak na ně - na teenagery
„TÝNEJŽR“ – to slovo slibuje ledacos. Jenom ne klid. Doba, kdy se z roztomilého děťátka stává nesnesitelný mutující jedinec, má různorodá časová ohraničení a nejrůznější podoby, ale vždy má potenciál konfliktu Jak s ním vycházet ? To by vydalo na studii hodnou Nobelovy ceny míru. Milan Wenzl se pokusil se svými přáteli, Magdou Malou, Tondou Panenkou, Karolem Dobiašem, Iva...
Více informacíJak na sítě
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí...
Více informacíJak na sítě
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa –...
Více informacíPodobné fráze: nejlevnejsi marketing na socialnich sitich | basetech sada nastroju pro praci na sitich | nasili v socialnich sluzbach | rozvoj socialnich dovednosti u zaku na i | marketing na facebooku | marketing na internetu | kniha marketing na facebooku | marketing na facebooku e book | marketing na facebooku kol | jak na marketingovou komunikaci | nejlevnejsi marketing na internetu | nacrt vyvoja slovenskej teorie marketingu | marketingovy plan na jednu stranku | nikon drzak na objektiv maly marketing | nikon drzak na objektiv velky marketing