Prodos citanka 4
Pro vyhledávací frázi Prodos citanka 4 jsme na našem vyhledávači našli 32 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Prodos citanka 4 trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Čítanka 4
Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za sebou a směř...
Více informacíČítanka 4
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 5
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 - Dagmar Dorovská
Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za sebou a směř...
Více informacíČítanka 4 - Radek Malý
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 - Dagmar Dorovská
<p>Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za seb...
Více informacíČítanka 4 pracovní sešit
Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé možnosti, jak pracovat s...
Více informacíČítanka 4 metodická příručka
Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho...
Více informacíČítanka 5 - Radek Malý
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíČítanka 4 metodická příručka - Radek Malý
Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho...
Více informacíČítanka 4 pracovní sešit - Radek Malý
Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé možnosti, jak pracovat s...
Více informacíČítanka 4 - metodická příručka - 4. ročník - Radek Malý
<p>Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možno...
Více informacíČítanka 4 - pracovní sešit - 4. ročník - Radek Malý
<p>Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé možnosti, jak p...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíČítanka 4 ( PRODOS) PRODOS spol. s r. o
čítanka pro 4. ročník ZŠ (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. MSMT-20181/2013)...
Více informacíČÍTANKA 4 - Radek Malý
Anotace: Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových...
Více informacíČÍTANKA 5 - Radek Malý
Anotace: Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových...
Více informacíČítanka 4 – Příručka pro učitele PRODOS spol. s r. o
metodická příručka k čítance pro 4. ročník ZŠ...
Více informacíČítanka 4 – pracovní sešit PRODOS spol. s r. o
pracovní sešit k čítance pro 4. ročník ZŠ (Schvalovací doložka MŠMT: č.j. MSMT-20181/2013)...
Více informacíČÍTANKA 4 - Dagmar Dorovská; Vlasta Řeřichová
Anotace: Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za se...
Více informacíČítanka pro zvídavé - Božena Baťková, PaedDr. Hana Mikulenková - A5
4. ročník. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tém...
Více informacíČítanka 4 - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 205x265 mm, vázaná
Modrá řada Prodosu. Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčo...
Více informacíČítanka 4 - pracovní sešit - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 200x260 mm, sešitová
Modrá řada Prodosu. Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé ...
Více informacíČítanka 4 - příručka pro učitele - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 200x260 mm, sešitová
Modrá řada Prodosu. Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 4. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního s...
Více informacíČítanka 5 - Mgr. Radek Malý, Ph.D. - 205x265 mm, vázaná
Modrá řada Prodosu. Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanky pro 5. ročník. Díky ní se děti seznamují s jednotliv...
Více informacíPrůvodce - Časově-tematické plány 2 - PaedDr. Hana Danihelková; Mgr. Petr Pláteník - A4
8 stran A4 + 8 listů A3. Časově-tematické plány rozpracovávají tematicky učivo učebnic Modré řady do týdenních období a propojují je s OV, KK i mezioborovými souvislostmi. Obsahují odkazy na úlohy, které podporují realizaci PT, náměty na činnosti, tipy, odkazy a další informace. Obsah: Časově tematické plány 2 Úvod Seznam klíčových kompetencí dle RVP ZV Čas...
Více informacíPrůvodce - Časově-tematické plány 1 - Mgr. Karin Šulcová
18 stran A4 + 11 listů A3, vkladné perforované stránky do šanonu Průvodce. Časově-tematické plány rozpracovávají tematicky učivo učebnic Modré řady do týdenních období a propojují je s očekávanými výstupy, klíčovými kompetencemi i mezioborovými souvislostmi. Obsahují odkazy na úlohy, které podporují realizaci průřezových témat, náměty na činnosti, tipy, odkazy a další in...
Více informacíPříručka k vyučování čtení, psaní a literatuře v 1. ročníku ZŠ - PaedDr. Hana Mikulenková; Mgr. Radek Malý - 200x260mm
Příručka k vyučování čtení, psaní a literatuře v prvním ročníku základní školy předkládá návrhy jednotlivých hodin, které detailně představují konkrétní možnosti práce se Slabikářem, pečlivě ujasňují vazby mezi ním a Pracovními sešity a obsahují množství rad, tipů a doporučení i vhodné materiály pro úspěšnou hodinu. První část Příručky k vyučování čtení, psaní a literatu...
Více informacíPodobné fráze: citanka 5 prodos spol s r o | citanka 9 prodos spol s r o | citanka 7 prodos spol s r o | citanka 8 prodos spol s r o | prodos pisanka 4 | zemepis 4 cr prodos | nejlevnejsi citanka pro zvidave prodos | dorovska dagmar citanka 9 r ps prodos | dorovska dagmar citanka 8 metodika prodos | citanka 4 r | matematika 4 r mp prodos | prodos cesky jazyk 4 | prirodoveda 4 r prodos | prirodopis 4 r prodos | 4 71 citanka 4 | 4 72 citanka 4 nove | citanka 4 4 rocnik | nejlevnejsi prodos cesky jazyk 4 | zajimava matematika 4 r prodos | prodos cesky jazyk pro 4 rocnik | prodos pisanka 4 ps 1 rocnik | prodos prirodoveda 4 rocnik | hrava citanka 4 | citanka pro 4 r zs | citanka 4 kol | citanka 4 pro zs uc | citanka 2 pro zs ps 4 | citanka 4 roc mr | citanka 4 roc zs | citanka 4 pro zs | citanka 4 ps mr | citanka 4 r zs | citanka pro 4 r sos | citanka 4 pro zs cd | citanka 4 nove