Psychologie reklamy 3 rozsirene vydani
Pro vyhledávací frázi Psychologie reklamy 3 rozsirene vydani jsme na našem vyhledávači našli 8 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Psychologie reklamy 3 rozsirene vydani trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Psychologie reklamy. 5., rozšířené a aktualizované vydání - kolektiv, Jitka Vysekalová
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti.
Více informacíPsychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou au...
Více informacíPsychologie reklamy. 4., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová e-kniha
Další vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti.
Více informacíPsychologie reklamy. 5., rozšířené a aktualizované vydání - kolektiv, Jitka Vysekalová e-kniha
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti.
Více informacíVývojová psychologie - Dětství a dospívání, 3. vydání - Marie Vágnerová
<p>Rozšířené vydání oblíbené publikace zpracovává psychický vývoj jedince v období dětství a dospívání. Vývoj analyzuje se zaměřením na osobnost člověka, podle jednotlivých psychických funkcí, ale i vzhledem k jeho postavení v nejvýznamnějších sociálních strukturách. Analýzu nově doplňují biologické aspekty.<br /> Kniha vysvětluje, jaké reakce jsou pro určitá ...
Více informacíFOREX jak zbohatnout a nekrást, 3. vydání - Michal Stibor
<p>Třetí, zcela nové a rozšířené (přepracované) vydání, nabízí základní, ale ucelený pohled na problematiku obchodování měn. Zaměřuje se nejen na analýzu trhu, ale také na ostatní aspekty tradingu, které rozhodují o úspěchu na největším finančním trhu světa. V knize nechybí velké množství praktických grafů a obrázků, což jistě pomůže začínajícím i mírně pokročilým o...
Více informacíLidský mozek - František Koukolík
Kniha vznikla jako přepracované a rozšířené vydání monografie Lidský mozek. Za poslední desetiletí se studium funkčních systémů lidského mozku změnilo jak kvalitativně, tak kvantitativně, proto bylo nutné poslední vydání z roku 2012 od základů přepracovat. Zbyla pouze struktura, použít se dalo jen několik obrázků. Jde tedy o novou knihu se starým názvem. Nové vydání, opět...
Více informacíLidský mozek
Kniha vznikla jako přepracované a rozšířené vydání monografie Lidský mozek. Za poslední desetiletí se studium funkčních systémů lidského mozku změnilo jak kvalitativně, tak kvantitativně, proto bylo nutné poslední vydání z roku 2012 od základů přepracovat. Zbyla pouze struktura, použít se dalo jen několik obrázků. Jde tedy o novou knihu se starým názvem. Nové vydání, opě...
Více informací