Psychologie reklamy 3 rozsirene vydani

Pro vyhledávací frázi Psychologie reklamy 3 rozsirene vydani jsme na našem vyhledávači našli 8 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Psychologie reklamy 3 rozsirene vydani trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 8 produktů

Psychologie reklamy. 5., rozšířené a aktualizované vydání - kolektiv, Jitka Vysekalová

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti.

Více informací
Dostupnost: skladem

Psychologie reklamy: 5., rozšířené a aktualizované vydání (978-80-271-3654-4)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou au...

Více informací
Dostupnost: skladem

Psychologie reklamy. 4., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová e-kniha

Další vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti.

Více informací
Dostupnost: skladem

Psychologie reklamy. 5., rozšířené a aktualizované vydání - kolektiv, Jitka Vysekalová e-kniha

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti.

Více informací
Dostupnost: skladem

Vývojová psychologie - Dětství a dospívání, 3. vydání - Marie Vágnerová

<p>Rozšířené vydání oblíbené publikace zpracovává psychický vývoj jedince v období dětství a dospívání. Vývoj analyzuje se zaměřením na osobnost člověka, podle jednotlivých psychických funkcí, ale i vzhledem k jeho postavení v nejvýznamnějších sociálních strukturách. Analýzu nově doplňují biologické aspekty.<br /> Kniha vysvětluje, jaké reakce jsou pro určitá ...

Více informací
Dostupnost: skladem

FOREX jak zbohatnout a nekrást, 3. vydání - Michal Stibor

<p>Třetí, zcela nové a rozšířené (přepracované) vydání, nabízí základní, ale ucelený pohled na problematiku obchodování měn. Zaměřuje se nejen na analýzu trhu, ale také na ostatní aspekty tradingu, které rozhodují o úspěchu na největším finančním trhu světa. V knize nechybí velké množství praktických grafů a obrázků, což jistě pomůže začínajícím i mírně pokročilým o...

Více informací
Dostupnost: skladem

Lidský mozek - František Koukolík

Kniha vznikla jako přepracované a rozšířené vydání monografie Lidský mozek. Za poslední desetiletí se studium funkčních systémů lidského mozku změnilo jak kvalitativně, tak kvantitativně, proto bylo nutné poslední vydání z roku 2012 od základů přepracovat. Zbyla pouze struktura, použít se dalo jen několik obrázků. Jde tedy o novou knihu se starým názvem. Nové vydání, opět...

Více informací
Dostupnost: skladem

Lidský mozek

Kniha vznikla jako přepracované a rozšířené vydání monografie Lidský mozek. Za poslední desetiletí se studium funkčních systémů lidského mozku změnilo jak kvalitativně, tak kvantitativně, proto bylo nutné poslední vydání z roku 2012 od základů přepracovat. Zbyla pouze struktura, použít se dalo jen několik obrázků. Jde tedy o novou knihu se starým názvem. Nové vydání, opě...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK