Regulace reklamy komentar
Mediální právo: Komentář (978-80-7400-725-5)
Kniha - autor Chaloupka; Holý; Urbánek, 560 stran, česky Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných sdělovacích prostředků, ale i zákony a dílčí právní úpravu vztahující se k mé...
Více informacíMediální právo - Chaloupka
Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných sdělovacích prostředků, ale i zákony a dílčí právní úpravu vztahující se k médiím v prostředí informační společnosti. Snahou kolektivu autor...
Více informacíMediální právo - Chaloupková, Holý, Urbánek
Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon.. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných sdělovacích prostředků, ale i zákony a dílčí právní úpravu vztahující se k médiím v prostředí informační společnosti. Snahou kolektivu au...
Více informacíPodobné fráze: regulace teploty 0 220 c | regulace ke kamnum s r | voda regulace teple | regulace eos econ d3 | psychologie reklamy jitka vysekalova | amazon new kindle 8 cerny bez reklamy | psychologie reklamy 3 rozsirene vydani | jaroslav svetlik o podstate reklamy | zaklady moderni reklamy claudie hopkins | osobni automobily tatra dobove reklamy | psychologie reklamy jitka vysekalova a kol | dynamicke reklamy david bauckmann | materstvi jako z reklamy na lexaurin | rozhodnutia vo veciach reklamy jozef vozar | zaklady moderni reklamy mp3 dan miller | marketing bez reklamy magdalena cevelova | o podstate reklamy jaroslav svetlik | aktualizace ii 3 zakon o regulaci reklamy | marketing bez reklamy 999 00 017 5020 6 | nejlevnejsi grada psychologie reklamy | o podstate reklamy 978 80 89447 85 5 | psychologie reklamy vysekalova jitka | konec reklamy jak jsme ji doposud znali | danovy rad komentar | trestni rad komentar | tiskovy zakon komentar | spravni rad komentar | zakon o obcich komentar | skolsky zakon komentar | danovy rad s komentarem | cviky s komentarem i | zakon o azylu komentar | komentariat jiri zygma | zakonik prace komentar | rymovane komentare