Kde jsem:  CoChceš.cz  >  Knihy a filmy  >  Knihy  >  Odborná literatura  >  7 principů masového marketingu
Načítám galerii...
Předchozí
Další

7 principů masového marketingu

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstna... celý popis

Podobné produkty

Všechny nabídky pro 7 principů masového marketingu

Tento produkt nebyl v tuto chvíli nalezen v žádném z e-shopů.

Parametry

Druh Management, marketing

Popis 7 principů masového marketingu

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci.
Podobné vyhledávané fráze: 7 principů masového marketingu |  7 principu masoveho marketingu mark earls  |  7 principu davoveho marketingu  |  7 principu davoveho marketingu mark earls  |  7 piliru efektivniho online marketingu  |  +Další nejvyhledávanější
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK