C.H.Beck Budujeme důvěryhodnou firmu
Podobné produkty
Doporučujeme
Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného...
Ceny dopravy kniha.cz | |
---|---|
Osobní odběr
|
49 Kč |
Česká pošta
|
89 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
125 Kč |
Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného...
= 559 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy SEVT | |
---|---|
Osobní odběr
|
0 Kč |
Česká pošta
|
80 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
100 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg)
|
0 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
|
0 Kč |
Nad 1500 Kč
|
0 Kč |
PPL
|
80 Kč |
Všechny nabídky pro C.H.Beck Budujeme důvěryhodnou firmu
Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného...
Ceny dopravy kniha.cz | |
---|---|
Osobní odběr
|
49 Kč |
Česká pošta
|
89 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
125 Kč |
Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného...
= 559 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy SEVT | |
---|---|
Osobní odběr
|
0 Kč |
Česká pošta
|
80 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
100 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg)
|
0 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
|
0 Kč |
Nad 1500 Kč
|
0 Kč |
PPL
|
80 Kč |
Parametry
Výrobce | Ch Beck |
Druh | Humanitní vědy |
Popis C.H.Beck Budujeme důvěryhodnou firmu
V teoretické části jsou objasněny historické souvislosti chápání etiky v podnikatelské sféře. V prakticky zaměřených kapitolách jsou vysvětleny postupy, které umožňují zkvalitnit podnikovou strategii transparentně etickým přístupem. Cílem je vybudovat důvěryhodnou firmu pro všechny subjekty na trhu. Ve vnějším prostředí podniku přináší kredibilita jednoznačné preference zákazníků, odběratelů, dodavatelů, investorů atd. v rámci vnitřního prostředí výrazným způsobem pozitivně ovlivňuje efektivitu managementu, komunikaci, mezilidské vztahy, loajalitu zaměstnanců a celkovou úroveň firemní kultury.
Legitimní požadavek společenské odpovědnosti v podnikání se v současnosti stává obecným trendem všech ekonomických aktivit. ...