Kde jsem:  CoChceš.cz  >  Knihy a filmy  >  Knihy  >  Odborná literatura  >  Zamazalová Marcela Marketi
Načítám galerii...
Předchozí
Další

Zamazalová Marcela Marketing


Koupit za 271 Kč
Dostupnost: Skladem
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpov... celý popis

Podobné produkty

Doporučujeme

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí ...

Informace v obchodě Možnosti dopravy
Ceny dopravy kniha.cz
Osobní odběr
49 Kč
Česká pošta
89 Kč
Česká pošta - dobírka
125 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Anotace: Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí,...

+ doprava 115 Kč
= 745 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Knihkupec.com
Osobní odběr
1 Kč
Česká pošta
49 Kč
Česká pošta - dobírka
99 Kč
Přepravní služba (do 30 kg)
79 Kč
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
99 Kč
Česká pošta nad 599 Kč
0 Kč
Dobírkou Česká pošta nad 1000 Kč
0 Kč
Osobní odběr v pobočkách Uloženka.cz při platbě převodem předem
49 Kč
Osobní odběr v podočkách Uloženka.cz při platbě dobírkou
69 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Do 10 dnů

Všechny nabídky pro Zamazalová Marcela Marketing

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix.

+ doprava zdarma
= 271 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí ...

Informace v obchodě Možnosti dopravy
Ceny dopravy kniha.cz
Osobní odběr
49 Kč
Česká pošta
89 Kč
Česká pošta - dobírka
125 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem

Anotace: Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí,...

+ doprava 115 Kč
= 745 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Knihkupec.com
Osobní odběr
1 Kč
Česká pošta
49 Kč
Česká pošta - dobírka
99 Kč
Přepravní služba (do 30 kg)
79 Kč
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
99 Kč
Česká pošta nad 599 Kč
0 Kč
Dobírkou Česká pošta nad 1000 Kč
0 Kč
Osobní odběr v pobočkách Uloženka.cz při platbě převodem předem
49 Kč
Osobní odběr v podočkách Uloženka.cz při platbě dobírkou
69 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Do 10 dnů

Parametry

Druh Humanitní vědy

Popis Zamazalová Marcela Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomick...
Podobné vyhledávané fráze: Zamazalová Marcela Marketing |  cd marcela holanova  |  lidi 3 marcela uhlirova  |  albi hrnek marcela albi  |  pastak marcela koysova  |  elan marcela titzlova  |  albi svicka marcela  |  svicka marcela albi  |  marcela titzlova elan  |  marek moudry marketing zaklady marketingu  |  marketing zaklady marketingu marek moudry  |  marketing zaklady marketingu uc 1  |  marketing zaklady marketingu uc 2  |  marketingovy vyzkum  |  marketing v prumyslu  |  marketing a pr pro zeny  |  marketing na facebooku  |  efektivni marketing  |  politicky marketing  |  socialni marketing  |  mezinarodni marketing  |  marketing podle trhu  |  marketing e business  |  medonosny marketing  |  english for marketing  |  strategicky marketing  |  marketing management  |  grada marketing sluzeb  |  marketing managementu  |  marketing cesta k trhu  |  zaklady marketingu  |  logistika v marketingu  |  internetovy marketing  |  intuitivni marketing  |  obsahovy marketing  |  marketing na internetu  |  +Další nejvyhledávanější
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK