Předchozí
Další
GRADA Emoce v marketingu
Koupit za 421 Kč
Dostupnost: Skladem
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vzt...
celý popis
Podobné produkty
Všechny nabídky pro GRADA Emoce v marketingu
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můž...
+ doprava zdarma
= 421 Kč Možnosti dopravy
= 421 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Alza.cz | |
---|---|
Osobní odběr
|
0 Kč |
Česká pošta
|
91 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
151 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg)
|
0 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
|
150 Kč |
Přepravní služba (nad 30 kg)
|
91 Kč |
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka
|
151 Kč |
Kurýr po Praze ten samý den
|
180 Kč |
AlzaBox - schránky pro vyzvednutí zboží
|
0 Kč |
AlzaExpres (Praha a okolí)
|
99 Kč |
Expresní kurýr po praze (do 90 min)
|
301 Kč |
Kurýr po Praze ten samý den - dobírka
|
241 Kč |
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu.
+ doprava zdarma
= 421 Kč
= 421 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? ...
+ doprava 79 Kč
= 505 Kč Možnosti dopravy
= 505 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Knihkupectví Chrpa | |
---|---|
Česká pošta
|
99 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg)
|
0 Kč |
nákup nad 1500 Kč
|
0 Kč |
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Parametry
Výrobce | Grada |
Druh | Management, marketing |
Popis GRADA Emoce v marketingu
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací....