Předchozí
Další
GRADA Psychologie práce a organizace
Koupit za 220 Kč
Dostupnost: Skladem
Publikace mapuje současnou psychologii práce a organizace. Na úvod se věnuje etickým aspektům v psychologii práce a organizace a certifikaci Europsycholog, v další části se zaměřuje na nové metody (např. Vienna Test System, Hoganovy testy nebo nový dotazník typologie osobnosti – GPOP). Dále se zabývá pracovním hodnocením a jeho méně obvyklými aspekty, snižováním stavů pracovníků, procesem uvolňov...
celý popis
Podobné produkty
Všechny nabídky pro GRADA Psychologie práce a organizace
Elektronická kniha - autor Irena Wagnerová, a kolektiv, 160 stran Publikace mapuje současnou psychologii práce a organizace. Na úvod se věnuje etickým aspektům v psychologii práce a organizace a certifikaci Europsycholog, v dalš...
+ doprava zdarma
= 220 Kč Možnosti dopravy
= 220 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Alza.cz | |
---|---|
Osobní odběr
|
0 Kč |
Česká pošta
|
91 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
151 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg)
|
0 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
|
150 Kč |
Přepravní služba (nad 30 kg)
|
91 Kč |
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka
|
151 Kč |
Kurýr po Praze ten samý den
|
180 Kč |
AlzaBox - schránky pro vyzvednutí zboží
|
0 Kč |
AlzaExpres (Praha a okolí)
|
99 Kč |
Expresní kurýr po praze (do 90 min)
|
301 Kč |
Kurýr po Praze ten samý den - dobírka
|
241 Kč |
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Publikace mapuje současnou psychologii práce a organizace. Na úvod se věnuje etickým aspektům v psychologii práce a organizace a certifikaci Europsycholog, v další části se zaměřuje na nové metody (např. Vienna Test System, Hogan...
+ doprava zdarma
= 220 Kč
= 220 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Parametry
Výrobce | Grada |
Druh | Management, marketing |
Popis GRADA Psychologie práce a organizace
Publikace mapuje současnou psychologii práce a organizace. Na úvod se věnuje etickým aspektům v psychologii práce a organizace a certifikaci Europsycholog, v další části se zaměřuje na nové metody (např. Vienna Test System, Hoganovy testy nebo nový dotazník typologie osobnosti – GPOP). Dále se zabývá pracovním hodnocením a jeho méně obvyklými aspekty, snižováním stavů pracovníků, procesem uvolňování a hledáním dalšího uplatnění pro uvolněné zaměstnance. Tři statě na toto téma zahrnují jak psychologické aspekty, tak faktory makroekonomické. V závěru autoři věnují pozornost kontraproduktivnímu pracovnímu chování, což je nový pojem, u nás zatím nedostatečně popsaný, a problematice mobbingu. Publikace je určena čtenářům z řad studentů psychologie, andragogiky i ekonomických oborů a odborníkům v těchto oborech a v praxi, zejména personalistům.