Předchozí
Další
KUCHAŘ VLADIMÍR Medonosný marketing
Koupit za 207 Kč
Dostupnost: Skladem
Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční p...
celý popis
Podobné produkty
Všechny nabídky pro KUCHAŘ VLADIMÍR Medonosný marketing
<p>Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani...
+ doprava 57 Kč
= 264 Kč Možnosti dopravy
= 264 Kč Možnosti dopravy
Ceny dopravy Dobré-knihy.cz | |
---|---|
Osobní odběr
|
0 Kč |
Česká pošta
|
64 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
90 Kč |
Kurýr po Praze ten samý den
|
253 Kč |
Balíková služba PPL
|
95 Kč |
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete...
+ doprava 30 Kč
= 242 Kč
= 242 Kč
Do obchodu
Dostupnost: Skladem
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroj
Informace v obchodě
Možnosti dopravy
Ceny dopravy Supermeda.cz | |
---|---|
Česká pošta
|
79 Kč |
Česká pošta - dobírka
|
109 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg)
|
79 Kč |
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka
|
109 Kč |
Do obchodu
Dostupnost: Do 10 dnů
Parametry
Druh | Humanitní vědy |
Popis KUCHAŘ VLADIMÍR Medonosný marketing
Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup.