Aero c 4 104 v ceskoslovenskem letectvu

Pro vyhledávací frázi Aero c 4 104 v ceskoslovenskem letectvu jsme na našem vyhledávači našli 11 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Aero c 4 104 v ceskoslovenskem letectvu trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 11 produktů

Aero C-4/104 v československém letectvu

Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“, vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“, je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min. 300 pilotů – budoucích důstojníků, z nichž většina posílila kádr...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Aero C-4/104 v československém letectvu

Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“, vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“, je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min. 300 pilotů – budoucích důstojníků, z nichž většina posílila kádr...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Aero C-4/104 v československém letectvu - Irra Miroslav

Anotace: Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 "Jungman", vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou "Bikr", je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min. 300 pilotů - budoucích důstojníků, z nichž většina pos...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra

<p>Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“, vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“, je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min. 300 pilotů – budoucích důstojníků, z nichž většina posí...

Více informací
Dostupnost: skladem

Zlín C-6/106 v československém letectvu

Německý elementární cvičný letounu Bücker Bü 181 „Bestmann“, vyráběný u nás za války pro Luftwaffe a po válce pro naše vojenské letectvo pod označením Zlín C-6/106, je další z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do počátku padesátých let vyučilo v Leteckém učilišti přes tisíc mladých pilotů, v letech 1949-1950 po...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

AERO č.80 - Letouny Heinkel v československém letectvu

Čs. Letectvo po válce evidovalo tři produkty firmy Heinkel – He 72, He 111 a He 219, v případě He 111 a He 219 v počtu pouze několika kusů, počet He 72 přesáhl desítku. Všechny naše He 72 byly v majetku čs. Vojenské správy, avšak byly zapůjčeny aeroklubům. Aerokluby je používaly především ke vlekání větroňů a v této roli si vysloužily uznání i značnou popularitu. O le...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Zlín C-6/106 v československém letectvu - Miroslav Irra

<p>Německý elementární cvičný letounu Bücker Bü 181 „Bestmann“, vyráběný u nás za války pro Luftwaffe a po válce pro naše vojenské letectvo pod označením Zlín C-6/106, je další z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do počátku padesátých let vyučilo v Leteckém učilišti přes tisíc mladých pilotů, v letech 194...

Více informací
Dostupnost: skladem

MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 4. díl

Závěrečný 4.díl, publikace navazuje na AERO č.38,39 a 41 MiG-21F-13 1. - 3.díl. Tento díl se věnuje nasazení této verze letounu MiG-21 u jednotlivých pluků a pilotům létajícím na tomto stroji. Dále dokumentuje katastrofy a nehody stroje v našem letectvu. Číslo má větší rozsah-52stran.

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 4. díl

Závěrečný 4.díl, publikace navazuje na AERO č.38,39 a 41 MiG-21F-13 1. - 3.díl. Tento díl se věnuje nasazení této verze letounu MiG-21 u jednotlivých pluků a pilotům létajícím na tomto stroji. Dále dokumentuje katastrofy a nehody stroje v našem letectvu. Číslo má větší rozsah-52stran.Publikace má formát A4, celobarevná na kvalitním křídovém papíře, vazba V2, 52 stran, mno...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 4. díl - Miroslav Irra

Anotace: Závěrečný 4.díl, publikace navazuje na AERO č.38,39 a 41 MiG-21F-13 1. - 3.díl. Tento díl se věnuje nasazení této verze letounu MiG-21 u jednotlivých pluků a pilotům létajícím na tomto stroji. Dále dokumentuje katastrofy a nehody stroje v našem letectvu. Číslo m&aac...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 4. díl - Miroslav Irra

<p>Závěrečný 4.díl, publikace navazuje na AERO č.38,39 a 41 MiG-21F-13 1. - 3.díl. Tento díl se věnuje nasazení této verze letounu MiG-21 u jednotlivých pluků a pilotům létajícím na tomto stroji. Dále dokumentuje katastrofy a nehody stroje v našem letectvu. Číslo má větší rozsah-52stran.</p><p>Publikace má formát A4, celobarevná na kvalitním křídovém pap...

Více informací
Dostupnost: skladem
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK