Analyza podnikani

Pro vyhledávací frázi Analyza podnikani jsme na našem vyhledávači našli 15 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Analyza podnikani trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 15 produktů

První kroky v podnikání (978-80-265-0013-1)

Elektronická kniha - autor Martina Václavíková, 112 stran První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Středoevropské aktivity Baťova koncernu za druhé světové války - Martin Marek

Monografie mapuje baťovské podnikatelské aktivity na území střední, středovýchodní a jihovýchodní Evropy v průběhu druhé světové války. Svým širokým tematickým zaměřením a rozsáhlým teritoriálním záběrem se snaží překlenout dosavadní úzce vymezené bádání o tomto celosvětově působícím koncernu, které se věnovalo převážně Baťově zlínské metropoli v etapě meziválečného Česko...

Více informací
Dostupnost: skladem

Středoevropské aktivity Baťova koncernu za druhé světové války (978-80-87709-17-7)

Kniha - autor Martin Marek, 476 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie mapuje baťovské podnikatelské aktivity na území střední, středovýchodní a jihovýchodní Evropy v průběhu druhé světové války. Svým širokým tematickým zaměřením a rozsáhlým teritoriálním záběrem se snaží překlenout dosavadní úzce vymezené bádání o tomto celosvětově působícím koncernu, kt...

Více informací
Dostupnost: skladem

Středoevropské aktivity Baťova koncernu za druhé světové války - Martin Marek

Anotace: Monografie mapuje baťovské podnikatelské aktivity na území střední, středovýchodní a jihovýchodní Evropy v průběhu druhé světové války. Svým širokým tematickým zaměřením a rozsáhlým teritoriálním záběrem se snaží překlenout dosavadní úzce vymezené bádání o tomto celosvětově působícím koncernu, které se věnovalo převážně Baťově zlínské metropoli v etapě meziváleč...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Středoevropské aktivity Baťova koncernu za druhé světové války

Monografie mapuje baťovské podnikatelské aktivity na území střední, středovýchodní a jihovýchodní Evropy v průběhu druhé světové války. Svým širokým tematickým zaměřením a rozsáhlým teritoriálním záběrem se snaží překlenout dosavadní úzce vymezené bádání o tomto celosvětově působícím koncernu, které se věnovalo převážně Baťově zlínské metropoli v etapě meziválečného Česko...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Středoevropské aktivity Baťova koncernu za druhé světové války - Martin Marek

<p>Monografie mapuje baťovské podnikatelské aktivity na území střední, středovýchodní a jihovýchodní Evropy v průběhu druhé světové války. Svým širokým tematickým zaměřením a rozsáhlým teritoriálním záběrem se snaží překlenout dosavadní úzce vymezené bádání o tomto celosvětově působícím koncernu, které se věnovalo převážně Baťově zlínské metropoli v etapě meziválečn...

Více informací
Dostupnost: skladem

Jak zefektivnit práci v týmu (978-80-247-1624-4)

Elektronická kniha - autor Norbert Riethof, Anna Crkalová, 200 stran Skutečně platí, že se máme chovat k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám?Jak je možné konstruktivně využívat rozdílů mezi lidmi?Do jaké míry určuje osobnostní typ člověka způsob, jakým jej lze motivovat?Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídá kniha erudovaných konzultantů, lektorů a koučů ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Jak dostat firmu z krize

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Alexej Pyško, Tomáš Borůvka Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se...

Více informací
Dostupnost: skladem

Sestavte dobrý marketingový plán - Michael Armstrong

Anotace: Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. <br&...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Strategický marketing

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i je...

Více informací
Dostupnost: skladem

Korporátní strategie - Miloslav Keřkovský

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžišt...

Více informací
Dostupnost: skladem

Korporátní strategie - Krok za krokem - Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce – uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžiš...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management - Základy managementu, 2. vydání - Jaroslav Zlámal

<p>Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management - Základy managementu

Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi org...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Microsoft Office Home and Business 2016 for Mac English EuroZone Medialess W6F-00952

Software Microsoft Office Home and Business 2016 je kancelářský balíček pro podnikatele, který obsahuje MS Word 2016, MS Excel 2016, MS PowerPoint 2016, MS One Note 2016, MS Outlook 2016. Licence v anglické verzi umožňuje instalaci pouze na 1 počítač. Využívejte pro své podnikání naše nejmodernější nástroje, které vám usnadní práci a šetří čas a pen...

Více informací
Dostupnost: neudáno
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK