Citanka 3 pro zs
Pro vyhledávací frázi Citanka 3 pro zs jsme na našem vyhledávači našli 3799 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Citanka 3 pro zs trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Čítanka 3 pro ZŠ učebnice
Čítanka je členěna do deseti tematických celků, charakterizovaných vedle tematické oblasti zpravidla rovněž dominantním zaměřením na určitý žánr. Např. tematickému celku Ve světě moudrosti ...
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ Fraus
Čítanka je členěna do deseti tematických celků, charakterizovaných vedle tematické oblasti zpravidla rovněž dominantním zaměřením na určitý žánr. Žáci si tak přirozenou cestou osvojují znalost základních žánrů odpovídajících jejich věku a čtenářským zájmům a dovednost odpovídajícím způsobem je číst....
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - učebnice
Čítanka je členěna do deseti tematických celků, charakterizovaných vedle tematické oblasti zpravidla rovněž dominantním zaměřením na určitý žánr. Např. tematickému celku Ve světě moudrosti dominuje žánr bajky, tematickému celku Ve světě nesvětě klasická pohádka. Žáci si tak přirozenou cestou osvojují znalost základních žánrů odpovídajících jejich věku a čtenářským zájmům ...
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - učebnice - kolektiv autorů
Čítanka je členěna do deseti tematických celků, charakterizovaných vedle tematické oblasti zpravidla rovněž dominantním zaměřením na určitý žánr. Např. tematickému celku Ve světě moudrosti dominuje žá
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - učebnice - autorů kolektiv
<p>Čítanka je členěna do deseti tematických celků, charakterizovaných vedle tematické oblasti zpravidla rovněž dominantním zaměřením na určitý žánr. Např. tematickému celku Ve světě moudrosti dominuje žánr bajky, tematickému celku Ve světě nesvětě klasická pohádka. Žáci si tak přirozenou cestou osvojují znalost základních žánrů odpovídajících jejich věku a čtenářský...
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - příručka učitele
Je přehledně zpracovaná, obsahuje časově tematický plán učiva, výstupy a klíčové kompetence, pro každou kapitolu je zde vymezen její cíl. Dále jsou zde nezbytné informace o mezipředmětových vztazích a přehledy, které odkazují na průřezová témata, jež se k dané kapitole vztahují. Příručka obsahuje návrhy analýzy jednotlivých textů, další rozvíjející úkoly a náměty pro prác...
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - CD - Kateřina Váňová
Anotace: Audionahrávka obsahuje nahrávky textů a cvičení k jednotlivým stranám v učebnici čítanky.
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ CD Fraus
Audionahrávka obsahuje nahrávky textů a cvičení k jednotlivým stranám v učebnici čítanky....
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - CD - Váňová Kateřina
Audionahrávka obsahuje nahrávky textů a cvičení k jednotlivým stranám v učebnici čítanky.
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - CD - Váňová Kateřina
<p>Audionahrávka obsahuje nahrávky textů a cvičení k jednotlivým stranám v učebnici čítanky.</p>
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ Příručka pro učitele Fraus
Příručka pro učitele je přehledně zpracovaná, obsahuje časově tematický plán učiva, výstupy a klíčové kompetence, pro každou kapitolu je zde vymezen její cíl....
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - učebnice - Karel Šebesta; Kateřina Váňová
Anotace: Čítanka je členěna do deseti tematických celků, které jsou prezentovány jednotlivými žánry. Součástí jsou dva pracovní sešity.
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ Pracovní sešit 1 Fraus
V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (např. kvízy, křížovky, doplňovačky)....
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ Pracovní sešit 2 Fraus
V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (např. kvízy, křížovky, doplňovačky)....
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - příručka učitele - kolektiv autorů
Je přehledně zpracovaná, obsahuje časově tematický plán učiva, výstupy a klíčové kompetence, pro každou kapitolu je zde vymezen její cíl. Dále jsou zde nezbytné informace o mezipředmětových vztazích a
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - příručka učitele - Karel Šebesta; Kateřina Váňová
Anotace: Je přehledně zpracovaná, obsahuje časově tematický plán učiva, výstupy a klíčové kompetence, pro každou kapitolu je zde vymezen její cíl. Dále jsou zde nezbytné informace o mezipředmětových vztazích a přehledy, které odkazují na průřezová témata, jež se k dané kapitole vztahují. Příručka obsahuje návrhy analýzy jednotlivých textů, další rozvíjející úkoly a námět...
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ - příručka učitele - autorů kolektiv
<p>Je přehledně zpracovaná, obsahuje časově tematický plán učiva, výstupy a klíčové kompetence, pro každou kapitolu je zde vymezen její cíl. Dále jsou zde nezbytné informace o mezipředmětových vztazích a přehledy, které odkazují na průřezová témata, jež se k dané kapitole vztahují. Příručka obsahuje návrhy analýzy jednotlivých textů, další rozvíjející úkoly a náměty...
Více informacíČítanka 3/2 pro ZŠ - pracovní sešit
V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (např. kvízy, křížovky, doplňovačky).
Více informacíČítanka 3/1 pro ZŠ - pracovní sešit
V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (např. kvízy, křížovky, doplňovačky).
Více informacíČítanka pro 3. ročník ZŠ, brožovaná
Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 3, 1. ediční řada, pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o dílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto věkovou skupinu...
Více informacíČítanka 3 pro ZŠ učebnice: pro 3. ročník zákalndí školy (978-80-7238-863-9)
Kniha – autor Karel Šebesta; Kateřina Váňová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Čítanka je členěna do deseti tematických celků, které jsou prezentovány jednotlivými žánry. Součástí jsou dva pracovní sešity.
Více informacíČítanka pro 3.ročník ZŠ - M. Krupárová
<p></p><ul> <li style="text-align:justify;"> V této učebnici literární výchovy a čtení jsou mezi autory jednotlivých textů zařazeni jak čeští, tak zahraniční spisovatelé píšící pro děti.</li> <li style="text-align:justify;"> Většinu textů doprovází svěží výtvarné zpracování ilustrátorem Alešem Čumou, mnohé text...
Více informacíČítanka 3/2 pro ZŠ - pracovní sešit - kolektiv autorů
V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podně
Více informacíČítanka 3/1 pro ZŠ - pracovní sešit - kolektiv autorů
V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podně
Více informacíČítanka 3/1 pro ZŠ - pracovní sešit - autorů kolektiv
<p>V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (např. kvízy, křížovky, doplňovačky).</p>
Více informacíČítanka 3/2 pro ZŠ - pracovní sešit - autorů kolektiv
<p>V pracovních sešitech pro 3. ročník není písanková část samostatně vyčleněna - nácvik psaní je součástí cvičení práce s textem. Úkoly předpokládají hravou aktivitu žáků a snaží se dávat jim k ní podněty (např. kvízy, křížovky, doplňovačky).</p>
Více informacíČítanka 2/3 pro ZŠ - pracovní sešit - autorů kolektiv
<p>Čtyřdílné pracovní sešity spojené s písankou představují integrované pracovní učebnice čtení a psaní, kde je vždy jedna část věnována komunikační a literární výchově a druhá část slouží jako písanka. Pracovní sešity tak kombinují tradiční sešity k nácviku psaní a pracovní sešit k Čítance, na kterou těsně navazují. Obsahují i úkoly zaměřené na rozvíjení samostatné...
Více informacíČítanka 2/3 pro ZŠ - pracovní sešit - kolektiv autorů
Čtyřdílné pracovní sešity spojené s písankou představují integrované pracovní učebnice čtení a psaní, kde je vždy jedna část věnována komunikační a literární výchově a druhá část slouží jako písanka.
Více informacíČítanka pro 3. ročník ZŠ, brožovaná - Lenka Bradáčová
Anotace: Čítanka 3/1 pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o dílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto věkovou skupinu. Prohlubuje znalosti v oblasti teorie literatury -...
Více informacíČítanka pro 3. ročník ZŠ, brožovaná, 2. vydání - Lenka Bradáčová
<p>Čítanka 3/1 pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o dílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto věkovou skupinu. Prohlubuje znalosti v oblasti teorie literatury – ...
Více informacíČítanka pro 3. ročník ZŠ - Krupárová,Nováková
V této učebnici literární výchovy a čtení jsou mezi autory jednotlivých textů zařazeni jak čeští, tak zahraniční spisovatelé píšící pro děti. Většinu textů doprovází svěží výtvarné zpracování ilustrátorem Alešem Čumou, mnohé texty doprovází i obrázky ilustrátorů jako Jiří Trnka, Zdeněk Smetana, Josef Lada, Adolf Born, Alois Mikulka a další. Struktura textů v Čítance u...
Více informacíČteme si a hrajeme si 3 - Čítanka pro 3. ročník ZŠ
Texty pro literární výchovu a tvořivou dramatiku. Učebnice pro základní školy a pro základní školy s výukou podle vzdělávacího programu obecná škola.
Více informacíČítanka (3. roč. ZŠ) Didaktis
Učebnice seznamuje s českými i zahraničními autory píšícími pro děti. Ukázky doplňují úkoly na práci s textem, orientaci v textu, porozumění, zasazení informací do širších souvislostí a propojení s různými oblastmi. Texty provází svěží výtvarné zpracování....
Více informacíČítanka 4 pro 4. ročník ZŠ, brožovaná
Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 4, 1. ediční řada, přináší mnoho zajímavých ukázek z děl předních českých i světových autorů dětské literatury (ukázky z klasické české i světové literatury pro děti). Navazuje na čítanky pro 2. a 3. ročník a poskytuje žákům přehled o některých dalších významných dílech pro mládež této věkové skupiny. Rozvíjí techniku ...
Více informacíČítanka 1 pro ZŠ
Čítanka zakončuje soubor učebnic pro 1. ročník. Texty jsou vybrány s ohledem na docvičování techniky čtení (správnost, porozumění) a také na komunikační a estetické aspekty čteného či mluveného jazyka (plynulost, výraz, frázování, přiměřená rychlost). Jednotlivá témata jsou vybírána s ohledem na časové období, kdy budou děti texty číst (květen, červen), proto se velká čás...
Více informacíČítanka 3 - B5
Čítanka pro 3.ročník ZŠ / Nově /. Čítanka pro 3. ročník tematicky navazuje na čítanku pro 2. ročník, přidána jsou však témata nová, probíraná v prvouce pro 3. ročník, tj. např. škola, domov, povolání, podmínky života na Zemi, vesmír, život v přírodě, zdraví, prázdniny v přírodě apod. Navíc je zařazena kapitola Bylo, nebylo…, ve které jsou zařazeny pohádky na zimní ve...
Více informacíČítanka 2 pro ZŠ Pracovní sešit 3 Fraus
Čtyřdílné pracovní sešity spojené s písankou představují integrované pracovní učebnice čtení a psaní, kde je vždy jedna část věnována komunikační a literární výchově a druhá část slouží jako písanka. - 3. díl...
Více informacíČítanka 5 pro ZŠ učebnice
Texty v učebnici jsou rozděleny do deseti tematických oblastí, vyhraněných zpravidla i žánrově. Kromě textů nabízí čítanka doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace literárního i ...
Více informacíČítanka 4 pro ZŠ učebnice
Texty v učebnici jsou rozděleny do deseti tematických oblastí, vyhraněných zpravidla i žánrově. Kromě textů nabízí čítanka doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace literárního i ...
Více informacíČítanka 1 pro ZŠ Fraus
Čítanka zakončuje soubor učebnic pro 1. ročník. Texty jsou vybrány s ohledem na docvičování techniky čtení (správnost, porozumění) a také na komunikační a estetické aspekty čteného či mluveného jazyka (plynulost, výraz, frázování, přiměřená rychlost). ...
Více informacíČítanka 4 pro ZŠ Fraus
Texty v učebnici jsou rozděleny do deseti tematických oblastí, vyhraněných zpravidla i žánrově. Kromě textů nabízí čítanka doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace literárního i neliterárního charakteru. ...
Více informacíČítanka 5 pro ZŠ Fraus
Texty v učebnici jsou rozděleny do deseti tematických oblastí, vyhraněných zpravidla i žánrově. Kromě textů nabízí čítanka doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace literárního i neliterárního charakteru. ...
Více informacíČítanka 2 pro ZŠ učebnice
Čítanka obsahuje 36 lekcí, sdružených do 6 tematických oblastí, jež se volně vážou k tematickým oblastem prvouky. Každá tematická oblast je členěna do dvou komplementárních okruhů o třech lekcích ...
Více informacíČítanka 4 pro ZŠ - učebnice
Texty v učebnici jsou rozděleny do deseti tematických oblastí, vyhraněných zpravidla i žánrově. Kromě textů nabízí čítanka doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace literárního i neliterárního charakteru. Hlavním cílem, který čítanka sleduje, je probouzet u žáků zájem o texty, zvláště o krásnou, ale i věcnou literaturu, přiměřenou jejich věku. Texty a nava...
Více informacíČítanka 5 pro ZŠ - učebnice
Texty v učebnici jsou rozděleny do deseti tematických oblastí, vyhraněných zpravidla i žánrově. Kromě textů nabízí čítanka doplňující otázky, úkoly k zamyšlení a zajímavé informace literárního i neliterárního charakteru. Hlavním cílem, který čítanka sleduje, je probouzet u žáků zájem o texty, zvláště o krásnou, ale i věcnou literaturu, přiměřenou jejich věku. Texty a nava...
Více informacíČítanka pro 5. ročník ZŠ
Jedním z hlavních cílů publikace je snaha motivovat žáky ke čtenářství, naučit je přemýšlet o textu a nadchnout je pro četbu i pro umění celkově. Kniha obsahuje kromě textové části také rozsáhlou úkolovou část, která umožňuje aktivní práci s textem i s dalšími materiály: encyklopediemi, internetem, ale i přílohami publikace: Slovníčkem literárních pojmů a Medailony spis...
Více informacíČítanka pro 9. ročník ZŠ
Čítanka pro 9. ročník uzavírá řadu prozaickými texty a básněmi, vážícími se k minulosti a budoucnosti člověka na naší planetě (Vladislav Vančura, Ludvík Vaculík, William Saroyan, Bohumil Hrabal, Erich Kästner, Karel Kyncl, Ivan Klíma, Alexandr Solženicyn, Karel Pecka, Josef Škvorecký, Václav Havel, Vlastimil Třešňák aj.). Cyklus Život ve válce je propojený s dokumenty (Er...
Více informacíČítanka pro 8. ročník ZŠ
Ve čtyřech kapitolách (V povídkách poznáváme život, … Hrajeme si drama, Čteme o jiných zemích, lidech a záhadách, Literatura a dokument) jsou texty voleny s důrazem na autory 20. století.
Více informacíČítanka (3. ročník ZŠ) - Krupárová M., Nováková P.
V této učebnici literární výchovy a čtení jsou mezi autory jednotlivých textů zařazeni jak čeští, tak zahraniční spisovatelé píšící pro děti. Většinu textů doprovází svěží výtvarné zpracování ilus
Více informacíČítanka (3. ročník ZŠ) - Martina Krupárová; P. Nováková
Anotace: V této učebnici literární výchovy a čtení jsou mezi autory jednotlivých textů zařazeni jak čeští, tak zahraniční spisovatelé píšící pro děti. Většinu textů doprovází svěží výtvarné zpracování ilustrátor...
Více informacíČítanka 4 pro 4. ročník ZŠ, brožovaná - Hana Rezutková
<p>Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 4, 1. ediční řada, přináší mnoho zajímavých ukázek z děl předních českých i světových autorů dětské literatury (ukázky z klasické české i světové literatury pro děti). Navazuje na čítanky pro 2. a 3. ročník a poskytuje žákům přehled o některých dalších významných dílech pro mládež této věkové skupiny. Rozvíjí ...
Více informacíČítanka 4 pro 4. ročník ZŠ, vázaná - Hana Rezutková
<p>Původní verze čítanky byla zkrácena a upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 4, 1. ediční řada, přináší mnoho zajímavých ukázek z klasické české i světové dětské literatury. Navazuje na čítanky pro 2. a 3. ročník a poskytuje žákům přehled o některých dalších významných dílech pro mládež této věkové skupiny. Rozvíjí techniku čtení, čtení s porozuměním s prvky um...
Více informacíČítanka (2. roč. ZŠ) Didaktis
Učebnice k výuce čtení a literární výchovy obsahuje texty vhodné pro „začínající čtenáře“. Ukázky básní, pohádek, povídek... představují klasickou literaturu a díla našich i zahraničních novodobých autorů. Úkoly za články přispívají k různorodé a radostné práci....
Více informacíČítanka 3 pro základní školy
Čítanka je druhou částí nové řady čítanek pro 2.–5. ročník ZŠ. Obsahuje výběr ukázek z domácí i zahraniční litrární tvorby pro děti. Každou ukázku provází soubor otázek, úkolů, vysvětlivky k textu a další standardní didaktický aparát, na který jsou učitelé z tradičních čítanek zvyklí. Kapitoly: Podzim přichází, Potkáváme se navzájem, Vánoční čas, Pohádková sklizeň, Jaro n...
Více informacíČítanka 3 pro základní školy
Čítanka je druhou částí nové řady čítanek pro 2. – 5. ročník ZŠ. Obsahujevýběr ukázek z domácí i zahraniční litrární tvorby pro děti. Každou ukázkuprovází soubor otázek, úkolů, vysvětlivky k textu a další standardní didaktickýaparát, na který jsou učitelé z tradičních čítanek zvyklí. Celá řada má jednotnouschvalovací doložku MŠMT....
Více informacíLili a Vili 3 – ve světě (čítanka) - Petra Bendová, Iveta Pecháčková
Čítanka pro 3. ročník ZŠ. Čítanka je netradičním autorským sborníkem literárních textů. Součástí každého textu je také metodický rámeček s náměty pro práci s textem.
Více informacíČítanka 3
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíNová Botanika (999-00-017-9979-3)
Elektronická kniha ze série Nová Botanika 2018, autor Botanica Nova, z.s. a kolektiv autorů, 52 stran Obsah 2. čísla Nové Botaniky: Svět rostlin v číslech. Rostliny jako superpotraviny. 1. díl. Pomocník na cestě ke zdraví. Hra s ohněm. Adaptace pyrofytních rostlin. Cesta do pravěku – vodní rostlinstvo severočeského miocénu. Ostálky krásné na zahradě i ve stavu beztíže....
Více informacíPodobné fráze: citanka 5 pro zs cd | citanka 5 pro zs pu | citanka pro 8 r zs | citanka 9 pro zs a vg | citanka 2 pro zs ps 1 | citanka 5 pro zs | citanka 2 pro zs pu | citanka pro 7 r zs | citanka 4 pro zs | citanka 8 pro zs a vg | citanka pro 7 roc zs | citanka pro 6 r zs | citanka 1 pro zs | citanka 5 pro zs uc | citanka 4 pro zs pu | citanka 1 pro zs a vg | citanka 4 pro zs a vg | citanka 1 pro zs uc | citanka 6 pro zs a vg | citanka 1 pro zs pu | citanka 2 pro zs a vg | citanka 5 pro zs a vg | citanka 2 pro zs | citanka pro 5 r zs | citanka 1 pro zs cd | citanka pro 1 r zs | citanka 2 pro zs cd | citanka pro 2 r zs | citanka 3 r zs | citanka 3 roc zs | citanka 3 rocnik zs | citanka 2 r a 3 r zs mp | citanka 3 pro zs prirucka pro ucitele | citanka pro 3 rocnik zs cteme pro poteseni | citanka 3 2 pro 3 rocnik zs brozovana