Citanka pro zvidave prodos
Pro vyhledávací frázi Citanka pro zvidave prodos jsme na našem vyhledávači našli 134 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Citanka pro zvidave prodos trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Čítanka 4
Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za sebou a směř...
Více informacíČítanka 9
Poslední čítanka zachycuje modernistické tendence české literatury a její zahraniční inspirátory. Ke slovu se posléze dostanou reprezentativní autoři moderní poezie a prózy, a to včetně těch nejsoučasnějších. Publikace obsahuje také výmluvný obrazový doprovod – filmové plakáty, obrazy, přebaly knih, karikatury, charakteristické ilustrace, fotografie umělců apod. Žáci si t...
Více informacíOtíkova čítanka
Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě jednoduchýc...
Více informacíČítanka 3
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 2
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 5
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 2
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 6
Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou i kvalitní současnou literární produkcí pro děti a mládež. Obsah čítanek pro 6. a 7. ročník a víceletá gymnázia je koncipován jako antologie textů uspořádaných dle žánrového hlediska. Učebnice obsahují ukázky z děl českých a vybraných zahraničních autorů. Zastoupena je ta...
Více informacíČítanka 7
Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou, avšak zaznamenává i čerstvé trendy v kvalitní současné literární produkci pro děti i dospělé.Obsah čítanek pro 6. a 7. ročník a víceletá gymnázia je koncipován jako antologie textů uspořádaných dle žánrového hlediska. Učebnice obsahují ukázky z děl českých a vybraných za...
Více informacíOtíková čítanka
Vtipný a přístupný text Pavla Šruta určený nejmenším čtenářům (6—7 let) vypráví příběh pohádkového kluka Oty, jeho kamarádů a kamarádek. Autor v živém vyprávění kombinuje všechny základní literární žánry a postupy, takže děti si při čtení užijí básničky, prozaické vyprávění i dramatické pasáže. Text je bohatě ilustrován renomovanou výtvarnicí Zdenkou Krejčovou. Nejen díky...
Více informacíČítanka pro zvídavé - Božena Baťková, PaedDr. Hana Mikulenková - A5
4. ročník. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tém...
Více informacíČítanka 4 - Dagmar Dorovská
Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za sebou a směř...
Více informacíČítanka 9 - Dagmar Dorovská
Poslední čítanka zachycuje modernistické tendence české literatury a její zahraniční inspirátory. Ke slovu se posléze dostanou reprezentativní autoři moderní poezie a prózy, a to včetně těch nejsoučasnějších. Publikace obsahuje také výmluvný obrazový doprovod – filmové plakáty, obrazy, přebaly knih, karikatury, charakteristické ilustrace, fotografie umělců apod. Žáci si t...
Více informacíČítanka 9 - Dagmar Dorovská
<p>Poslední čítanka zachycuje modernistické tendence české literatury a její zahraniční inspirátory. Ke slovu se posléze dostanou reprezentativní autoři moderní poezie a prózy, a to včetně těch nejsoučasnějších. Publikace obsahuje také výmluvný obrazový doprovod – filmové plakáty, obrazy, přebaly knih, karikatury, charakteristické ilustrace, fotografie umělců apod. ...
Více informacíOtíková čítanka - Pavel Šrut
Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě jednoduchýc...
Více informacíOtíkova čítanka - Pavel Šrut
<p>Otíkova čítanka navazuje tematicky i metodicky na Český slabikář, je s ním propojena i postavičkami Jáji a Oty, a tak všechny učebnice vytvářejí přirozený celek. Pro učitele představuje zdroj textů, z nichž si může vybírat pro výuku v 1. i 2. ročníku, podle aktuálních schopností, dovedností a zájmu dětí. Umožňuje procvičovat a upevňovat dovednost čtení na řadě...
Více informacíČítanka 3 - Radek Malý
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3 - Radek Malý
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 3 - 3. ročník
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí...
Více informacíČítanka 4 - Radek Malý
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 2 - Radek Malý
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 2 - Radek Malý
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 5 - Radek Malý
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník
Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník
Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetenc...
Více informacíČítanka 4 - Dagmar Dorovská
<p>Čítanka pro 4. ročník svým obsahem přestavuje úvod do pestrosti literárních druhů a žánrů, témat i motivů, jak napovídá i její rozčlenění do oddílů, Čítanka pro 5. ročník se více specializuje na srovnávání vybraných žánrů (např. pohádka-báje-pověst-bajka) či rozdílných zpracování stejných témat (forma prózy-dramatu) atd. u textů následujících bezprostředně za seb...
Více informacíČítanka 6 - Dagmar Dorovská
Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou i kvalitní současnou literární produkcí pro děti a mládež. Obsah čítanek pro 6. a 7. ročník a víceletá gymnázia je koncipován jako antologie textů uspořádaných dle žánrového hlediska. Učebnice obsahují ukázky z děl českých a vybraných zahraničních autorů. Zastoupena je ta...
Více informacíČítanka 7 - Dagmar Dorovská
Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou, avšak zaznamenává i čerstvé trendy v kvalitní současné literární produkci pro děti i dospělé. Obsah čítanek pro 6. a 7. ročník a víceletá gymnázia je koncipován jako antologie textů uspořádaných dle žánrového hlediska. Učebnice obsahují ukázky z děl českých a vybraných z...
Více informacíČítanka 6 - Dagmar Dorovská
<p>Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou i kvalitní současnou literární produkcí pro děti a mládež. Obsah čítanek pro 6. a 7. ročník a víceletá gymnázia je koncipován jako antologie textů uspořádaných dle žánrového hlediska. Učebnice obsahují ukázky z děl českých a vybraných zahraničních autorů. Zasto...
Více informacíČítanka 7 - Dagmar Dorovská
<p>Žánrově uspořádaná čítanka z děl české i světové literatury seznamuje čtenáře s klasickou literaturou, avšak zaznamenává i čerstvé trendy v kvalitní současné literární produkci pro děti i dospělé. Obsah čítanek pro 6. a 7. ročník a víceletá gymnázia je koncipován jako antologie textů uspořádaných dle žánrového hlediska. Učebnice obsahují ukázky z děl českých a v...
Více informacíČítanka 5 metodická příručka
Příručka pro učitele k Čítance 5 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho...
Více informacíČítanka 2 pracovní sešit
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 2, ale tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje rů...
Více informacíČítanka 3 pracovní sešit
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 3. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé ...
Více informacíČítanka 4 pracovní sešit
Pracovní sešit k Čítance 4 je její volnou součástí. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé možnosti, jak pracovat s...
Více informacíČítanka 5 pracovní sešit
Pracovní sešit k Čítance 5 je její volnou součástí. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé možnosti, jak pracovat s...
Více informacíČítanka 4 metodická příručka
Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho...
Více informacíČítanka 7 Příručka pro učitele
Příručka pro učitele obsahuje kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.).
Více informacíČítanka 8 Příručka pro učitele
Příručky pro učitele obsahují kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.).Na tento titul se nevztahuje proces udělování doložky dle Sdělení MŠMT čj. 18519/2005-20 ze dne 12.10....
Více informacíČítanka 9 Příručka pro učitele
Příručky pro učitele obsahují kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.). Na tento titul se nevztahuje proces udělování doložky dle Sdělení MŠMT čj. 18519/2005-20 ze dne 12.10...
Více informacíČítanka 2 příručka pro učitele
Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem, kt...
Více informacíČítanka 3 příručka pro učitele
Příručka pro učitele k Čítance 3 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 3. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem, kt...
Více informacíČítanka 2 (brož.) - 2. ročník
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí....
Více informacíČítanka 7 Příručka pro učitele - Dagmar Dorovská
Příručka pro učitele obsahuje kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.).
Více informacíČítanka 6 Příručka pro učitele - Dagmar Dorovská
Příručka pro učitele obsahuje kromě metodických návodů a doporučení k čítance a pracovnímu sešitu velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán apod.). Na tento titul se nevztahuje proces udělování doložky dle Sdělení MŠMT čj. 18519/2005-20 ze dne 12.10.2005 (metodické ...
Více informacíČítanka 7 - Příručka pro učitele - Dagmar Dorovská
<p>Příručka pro učitele obsahuje kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.). </p>
Více informacíČítanka 8 Příručka pro učitele - Dagmar Dorovská
Příručky pro učitele obsahují kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.). Na tento titul se nevztahuje proces udělování doložky dle Sdělení MŠMT čj. 18519/2005-20 ze dne 12.10...
Více informacíČítanka 9 Příručka pro učitele - Dagmar Dorovská
Příručky pro učitele obsahují kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.). Na tento titul se nevztahuje proces udělování doložky dle Sdělení MŠMT čj. 18519/2005-20 ze dne 12.10...
Více informacíČítanka 9 - Příručka pro učitele - Dagmar Dorovská
<p>Příručky pro učitele obsahují kromě metodických návodů a doporučení k čítankám a pracovním sešitům velmi užitečný pomocný aparát (slovníček literárních pojmů, slovníček autorů, seznam doporučené odborné literatury, rejstřík ilustrátorů, učební plán a učební osnovy apod.). <br /> Na tento titul se nevztahuje proces udělování doložky dle Sdělení MŠMT čj. 185...
Více informacíČítanka 2 příručka pro učitele - Radek Malý
Příručka pro učitele k Čítance 2 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka ve 2. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem, kt...
Více informacíČítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 2 (vázaná) - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 2 (brož.) - 2. ročník - Hana Mikulenková
<p>Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. </p>...
Více informacíČítanka 5 - 5. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 5 navazuje na titul pro 4. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíČítanka 4 - 4. ročník - Radek Malý
<p>Čítanka 4 navazuje na titul pro 3. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě této čítanky, která je členěna žánrově s ohledem na zvyšující se nároky 2. období. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů ve 2. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových ...
Více informacíOtíková čítanka - Pavel Šrut; Zdenka Krejčová
<p>Vtipný a přístupný text Pavla Šruta určený nejmenším čtenářům (6-7 let) vypráví příběh pohádkového kluka Oty, jeho kamarádů a kamarádek. Autor v živém vyprávění kombinuje všechny základní literární žánry a postupy, takže děti si při čtení užijí básničky, prozaické vyprávění i dramatické pasáže. Text je bohatě ilustrován renomovanou výtvarnicí Zdenkou Krejčovou. N...
Více informacíČítanka 5 metodická příručka - Radek Malý
Příručka pro učitele k Čítance 5 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho...
Více informacíČítanka 4 metodická příručka - Radek Malý
Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho...
Více informacíPodobné fráze: citanka 6 prodos spol s r o | citanka 9 prodos spol s r o | citanka 8 prodos spol s r o | citanka 5 prodos spol s r o | citanka 7 prodos spol s r o | dorovska dagmar citanka 8 metodika prodos | dorovska dagmar citanka 9 r ps prodos | m 8 r prodos | cj 6 r prodos | m 6 r prodos | cj 8 r prodos | m 7 r prodos | m 9 r prodos | cj 9 r prodos | cj 3 r prodos | m 1 r prodos | cj 2 r prodos | m 5 r prodos | m 4 r prodos | cj 7 r prodos | m 3 r prodos | m 2 r prodos | cj 5 r prodos | cj 4 r prodos | cj 1 r prodos | knizka pro zvidave deti | zabavne pokusy pro zvidave deti | encyklopedie pro zvidave deti | obrazkovy slovnik pro zvidave | chytre boticky pro zvidave deti | pohadky pro zvidave deti | pro zvidave deti 100 slov v pohybu | knizka pro zvidave deti fragment | prodos pisanka 4 | cj 2 r 2 dil prodos