Crm rizeni vztahu se zakazniky

Pro vyhledávací frázi Crm rizeni vztahu se zakazniky jsme na našem vyhledávači našli 20 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Crm rizeni vztahu se zakazniky trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 20 produktů

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi - Vratislav Kozák e-kniha

Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.

Více informací
Dostupnost: skladem

Budování vztahů se zákazníky (978-80-875-0002-6)

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, 190 stran Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík

<p>Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažuj...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)

Elektronická kniha - autor Vít Chlebovský, 128 stran Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazn...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management zákaznických řešení

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb - Vít Chlebovský

<p>Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojet...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznick

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které ...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Management zákaznických řešení

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, kte...

Více informací
Dostupnost: skladem

Informační systém Insert Subiekt GT pro Windows SGT

Obchod GT Jazyková verze: polská Subiekt GT je moderní prodejní systém určený pro firmy, které hledají efektivní nástroj podporující komplexní obsluhu obchodního oddělení, prodejny, servisu, řemeslné práce atd. Subiekt GT je další verzí dobře známých systémů InsERT v Polsku: Subiekta 4, Subiekta 5 a Subiekta pro Windows. Díky bohaté funkčnosti a jednoduchému, intuitivním...

Více informací
Dostupnost: skladem

Informační systém Insert Subiekt GT pro Windows SGT

Obchod GT Jazyková verze: polská Subiekt GT je moderní prodejní systém určený pro firmy, které hledají efektivní nástroj podporující komplexní obsluhu obchodního oddělení, prodejny, servisu, řemeslné práce atd. Subiekt GT je další verzí dobře známých systémů InsERT v Polsku: Subiekta 4, Subiekta 5 a Subiekta pro Windows. Díky bohaté funkčnosti a jednoduchému, intuitivním...

Více informací
Dostupnost: skladem

Informační systémy v podnikové praxi | Hana Klčová, Petr Sodomka

Tato publikace je určena především pro zájemce z řad firem a organizací. Odpovídá na otázky řízení výroby a dodavatelských řetězců i řízení vztahu se zákazníky. Vysvětluje široký okruh problémů, od metod materiálového plánování až po budování manažerského informačního systému a systémovou integraci. Ke každému okruhu témat podává nejen vysvětlení, ale také informuje o sit...

Více informací
Dostupnost: skladem

Velká kniha o prodeji (978-80-247-4095-9)

Elektronická kniha - autor Martin Limbeck, 288 stran Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva klíčové aspekty úspěchu v prodeji — důslednou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky. Staňte se novým hardsellerem a jedničkou mezi prodejci!...

Více informací
Dostupnost: skladem

Velká kniha o prodeji

Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING – moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva klíčové aspekty úspěchu v prodeji – důslednou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky. Staňte se novým hardsellerem a jedničkou mezi prodejci!

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telef...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management

Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu, jíž bylo prodáno více než deset tisíc výtisků. Toto nové vydání „kopíruje“ do značné míry původní koncepci a obsah, tj. profil manažera, manažerské funkce (rozhodování, plánován...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing management - Kevin Lane Keller

<p>Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobiln...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telef...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Management - Základy, přístupy, soudobé trendy

Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu, jíž bylo prodáno více než deset tisíc výtisků. Toto nové vydání „kopíruje“ do značné míry původní koncepci a obsah, tj. profil manažera, manažerské funkce (rozhodování, plánován...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý...

Více informací
Dostupnost: skladem

Microsoft Office 365 Business premium CZ

Software Microsoft Office 365 Business premium CZ • • 12měsíční předplatné pro jednu osobu – k dispozici pro organizace s až 300 zaměstnanci a dalšími placenými licencemi • Cloudové úložiště OneDrive pro firmy o velikosti 1 TB s funkcí detekce ransomwaru a obnovení souborů • Jedna licence pokrývá plně nainstalované aplikace Office na 5 tele...

Více informací
Dostupnost: neudáno
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK