Cviceni pro deti se specifickymi poruchami uceni
Pro vyhledávací frázi Cviceni pro deti se specifickymi poruchami uceni jsme na našem vyhledávači našli 122 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Cviceni pro deti se specifickymi poruchami uceni trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Cvičení pro rozvoj čtení - Pro začínající čtenáře a děti se specifickými poruchami učení - Pavel Svoboda
<p>Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání. Při řešení úkolů dochází k propojování procesu čtení s osvojováním nových poznatků z oblasti zeměpisu, přírodovědy, literatury. Cvičení jsou vhodná pro domácí přípravu na vyučování i k obohacení výuky podle rámcových vz...
Více informacíCvičení pro rozvoj čtení. Pro začínající čtenáře a děti se specifickými poruchami učení - Pavel Svoboda
Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání.
Více informacíŠkolní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování
Jak ve škole objektivně hodnotit žáky se specifickými poruchami učení a s poruchou pozornosti?. Publikace přináší možnosti hodnocení včetně konkrétních ukázek z různých škol. Součástí jsou i vhodná podpůrná opatření při výuce, charakteristika jednotlivých specifických poruch učení a pozornosti a jejich dopad na výuku. Publikace je vhodná pro ZŠ a SŠ - pedagogy, výchovné ...
Více informacíUdělejte si čas - Praktická cvičení pro děti s poruchami učení - Jean Hunt
<p>Kniha obsahuje pohybová cvičení pro rodiče, učitele a terapeuty dětí, které mají problémy v oblasti řeči, vyjadřování, čtení, psaní a mluveného projevu. <br /> Dítěti, které má problém se čtením, psaním, počítáním či pravopisem, se zpravidla nedaří ani v oblasti motorické: tyto děti mají často potíže s rovnováhou, s házením a chytáním míče, s chůzí po rovné...
Více informacíCvičení a terapie pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, Poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení - Eva Vingrálková
<p>Tuto kniku, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. Její snahou je rodičům popsat a jednoduše vysvětlit problémy v chování z pohledu fyzioterapeuta. V knize najdete stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení poru...
Více informacíUdělejte si čas - Praktická cvičení pro děti s poruchami učení - Jean Huntová,Mary Nashová-Worthamová
Anotace: Kniha obsahuje pohybová cvičení pro rodiče, učitele a terapeuty dětí, které mají problémy v oblasti řeči, vyjadřování, čtení, psaní a mluveného projevu. Chce pomoci dětem, které mají potíže s mluvením, čtením, psaním a pravopisem, a to tak, ž...
Více informacíCvičení pro lepší učení - Eva Vingrálková
Anotace: Pohyb je klíčovým prvkem pro všechny funkce mozku, včetně paměti, emocí, ale i učení. Díky pohybu se vyvíjí řízení na vyšších úrovních centrální nervové soustavy,dochází k tvorbě neurálních spojení mezi ...
Více informacíCvičení pro rozvoj čtení
Pro začínající čtenáře a děti se specifickými poruchami učení.Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání. Při řešení úkolů dochází k propojování procesu čtení s osvojováním nových poznatků z oblasti zeměpisu, přírodovědy, literatury. Cvičení jsou vhodná pro domácí příprav...
Více informacíCvičení pro rozvoj čtení
Pro začínající čtenáře a děti se specifickými poruchami učení. Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání. Při řešení úkolů dochází k propojování procesu čtení s osvojováním nových poznatků z oblasti zeměpisu, přírodovědy, literatury. Cvičení jsou vhodná pro domácí pří...
Více informacíCvičení a terapie pro děti s autismem
Tuto kniku, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. Její snahou je rodičům popsat a jednoduše vysvětlit problémy v chování z pohledu fyzioterapeuta.V knize najdete stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení poruch, jak so...
Více informacíCvičení pro rozvoj čtení - Svoboda Pavel - 21x30
Pro začínající čtenáře a děti se specifickými poruchami učení. Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání. Při řešení úkolů dochází k propojování procesu čtení s osvojováním nových poznatků z oblasti zeměpisu, přírodovědy, literatury. Cvičení jsou vhodná pro domácí přípra...
Více informacíCvičení a terapie pro děti s autismem - Eva Vingrálková
Tuto kniku, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. Její snahou je rodičům popsat a jednoduše vysvětlit problémy v chování z pohledu fyzioterapeuta. V knize najdete stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení poruch, jak s...
Více informacíCvičení a terapie pro děti s autismem - Eva Vingrálková
Anotace: Tuto kniku, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. Její snahou je rodičům popsat a jednoduše vysvětlit problémy v chování z pohledu fyzioterapeuta. V knize najdete stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení por...
Více informacíCvičení pro lepší učení - Vysvětlení a radyvpro rodiče, pedagogy, asistenty a jiné odborníky, JAK CVIČIT S DĚTMI - Eva Vingrálková
<p>Pohyb je klíčovým prvkem pro všechny funkce mozku, včetně paměti, emocí, ale i učení. Díky pohybu se vyvíjí řízení na vyšších úrovních centrální nervové soustavy,dochází k tvorbě neurálních spojení mezi senzorickou a motorickou kůrou mozku. A motorická kůra má zásadní vliv na našemyšlení. V knize je stručným způsobem popsán rozvoj dítěte, jeho reakcí a popis zákl...
Více informacíCvičení pro rozvoj čtení (978-80-262-0196-0)
Kniha – autor Pavel Svoboda, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Pavel Svoboda, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pro začínající čtenáře a děti se specifickými poruchami učení. Průpravná zábavná cvičení pro vytváření správných návyků při čtení, k tříbení rozlišovacích schopností, k rozvoji paměti a fonematického vnímání. Při řešení úkolů d...
Více informacíMatematická cvičení pro dyskalkuliky 2 Infra s.r.o.
Soubor ověřených pracovních listů pro práci se žáky s dyskalkulií na II. stupni ZŠ Obsahuje 74 pracovních listů. Jejich obsah je zaměřen na oblasti, které jsou pro děti na II. stupni se specifickými poruchami učení problematické. V tomto díle jsou zpracovány číselné obory: desetinná čísla, zlomky a celá čísla....
Více informacíŽák s SVP Nápravná cvičení
Aktivity v pracovním sešitu s názvem Žák s SVP – Nápravná cvičení jsou připravené na míru dětem se specifickými vzdělávacími potřebami. Využít je mohou i děti s predispozicí k SPU. V sešitu je řada cvičení na posílení zrakové a sluchové percepce, pozornosti, ale i ostatních dílčích schopností, které jsou podmínkou samostatného učení v počátcích školní docházky. Pracovní s...
Více informacíŽák s SVP Nápravná cvičení
Aktivity v pracovním sešitu s názvem Žák s SVP – Nápravná cvičení jsou připravené na míru dětem se specifickými vzdělávacími potřebami. Využít je mohou i děti s predispozicí k SPU. V sešitu je řada cvičení na posílení zrakové a sluchové percepce, pozornosti, ale i ostatních dílčích schopností, které jsou podmínkou samostatného učení v počátcích školní docházky.Pracovní se...
Více informacíŽák s SVP - Nápravná cvičení
Aktivity v pracovním sešitu s názvem Žák s SVP – Nápravná cvičení jsou připravené na míru dětem se specifickými vzdělávacími potřebami. Využít je mohou i děti s predispozicí k SPU. V sešitu je řada cvičení na posílení zrakové a sluchové percepce, pozornosti, ale i ostatních dílčích schopností, které jsou podmínkou samostatného učení v počátcích školní docházky. Pracovní s...
Více informacíCvičení a terapie pro děti s autismem - Vingrálková Eva - 14x20 cm
Tuto kniku, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. Její snahou je rodičům popsat a jednoduše vysvětlit problémy v chování z pohledu fyzioterapeuta. V knize najdete stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení poruch, jak s...
Více informacíCvičení a terapie pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, Poruchou smyslového zpraco
Tuto kniku, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. Její snahou je rodičům popsat a jednoduše vysvětlit problémy v chování z pohledu fyzioterapeuta. V knize najdete stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení poruch, jak s...
Více informacíMuzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)
Elektronická kniha - autor Marie Beníčková, 160 stran Publikace Muzikoterapie a specifické poruchy učení je první knihou svého druhu na českém trhu. Muzikoterapeutka a vysokoškolská pedagožka, zakladatelka terapeutické školy Akademie Alternativa, čtenáře erudovaně provází postupem, jak v praxi muzikoterapeuticky pracovat s klienty se specifickými poruchami učení. Metodik...
Více informacíZvládáme specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková - 17x24 cm
Dyslexie, dysortografie, dysgrafie. Autorky úspěšné publikace Specifické poruchy učení připravily další titul, který je zaměřen především na žáky 2. stupně ZŠ, využít jej ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ i dospělí a samozřejmě také rodiče, učitelé, doučovatelé, speciální pedagogové a psychologové. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty (psaní souvislých...
Více informacíŽák s SVP - Nápravná cvičení - neuveden
Anotace: Aktivity v pracovním sešitu s názvem Žák s SVP - Nápravná cvičení jsou připravené na míru dětem se specifickými vzdělávacími potřebami. Využít je mohou i děti s predispozicí k SPU. V sešitu je řada cvičení na posílení zrakové a sluchové percepce, pozornosti, ale i ostatních dílčích schopností, které jsou podmínkou samostatného učení v počátcích školní docházky. ...
Více informacíŽák s SVP - Nápravná cvičení - Věra Gošová
<p>Aktivity v pracovním sešitu s názvem Žák s SVP – Nápravná cvičení jsou připravené na míru dětem se specifickými vzdělávacími potřebami. Využít je mohou i děti s predispozicí k SPU. V sešitu je řada cvičení na posílení zrakové a sluchové percepce, pozornosti, ale i ostatních dílčích schopností, které jsou podmínkou samostatného učení v počátcích školní docházky. P...
Více informacíŽák s SVP Nápravná cvičení (978-80-7496-490-9)
Kniha - 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity v pracovním sešitu s názvem Žák s SVP – Nápravná cvičení jsou připravené na míru dětem se specifickými vzdělávacími potřebami. Využít je mohou i děti s predispozicí k SPU. V sešitu je řada cvičení na posílení zrakové a sluchové percepce, pozornosti, ale i ostatních dílčích schopností, které jsou podmínkou sa...
Více informacíSmyslové vnímání - metody reedukace specifických poruch učení - Žáčková,Jucovičová - A5, brožovaná
Metody reedukace SPU - SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ Základem reedukace specifických poruch učení je rozvoj smyslového vnímání. Tvoří nejen jeho základ a počátek reedukačního nácviku, ale celým jím prolíná. Publikace seznamuje čtenáře se základními metodami rozvoje smyslového vnímání – zahrnuje oblast zrakového i sluchového vnímání. Je doplněna ukázkami pomůcek. Brožura je použitelná...
Více informacíRozumově nadané děti s dyslexií
Cílem knihy je seznámit čtenáře s problematikou psychologie a pedagogiky rozumově nadaných dětí se specifickými poruchami učení, zejména s dyslexií. Autorka vysvětluje, jak je vhodné tyto děti, jež bývají označovány jako tzv. „paradoxní žáci“, rozpoznat, jakým způsobem obvykle kompenzují svůj handicap, jaký je častý profil jejich schopností a handicapů při psychologickém ...
Více informacíRozumově nadané děti s dyslexií
Cílem knihy je seznámit čtenáře s problematikou psychologie a pedagogiky rozumově nadaných dětí se specifickými poruchami učení, zejména s dyslexií. Autorka vysvětluje, jak je vhodné tyto děti, jež bývají označovány jako tzv. „paradoxní žáci“, rozpoznat, jakým způsobem obvykle kompenzují svůj handicap, jaký je častý profil jejich schopností a handicapů při ps...
Více informacíNebojte se němčiny Fraus
Vydáno ve spolupráci s Pedagogickým centrem Plzeň a za podpory MŠMT ČR. Učebnice je určena jako doplňkový materiál pro výuku němčiny dětí se specifickými vývojovými poruchami učení na 1. stupni základních škol. Nejedná se o standardní učebnici, podle které by se na 1. stupni soustavně vyučovalo, ale o pracovní listy, zaměřené zejména na nejčastější chyby a problémy žáků, ...
Více informacíMatematika se Čtyřlístkem 1/1 Učebnice SVP
Nové rozšířené vydání učebnice matematiky pro 1. ročník ZŠ. Učebnice jsou rozšířeny o 72 procvičovacích úloh. Učebnice je vedená tradiční metodou výuky matematiky. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením....
Více informacíMatematika se Čtyřlístkem 1/2 Učebnice SVP
Nové rozšířené vydání učebnice matematiky pro 1. ročník ZŠ. Učebnice jsou rozšířeny o 72 procvičovacích úloh. Učebnice je vedená tradiční metodou výuky matematiky. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením....
Více informacíNebojte se němčiny /komplet učebnice + příručka učitele/
Shrnutí: Poruchy učení u žáků ZŠ jsou stále rozšířenější. Nebojte se němčiny je doplňkový materiál určený k přímému vpisování bez použití zvláštního sešitu. Popis: Učebnice je určena jako doplňkový materiál pro výuku němčiny dětí se specifickými vývojovými poruchami učení na 1. stupni základních škol. Nejedná se o standardní učebnici, podle které by se na 1. stupni sousta...
Více informacíMatematika se Čtyřlístkem 1/1 nové vydání SVP - učebnice Fraus
Nové rozšířené vydání učebnice matematiky pro 1. ročník ZŠ. Učebnice jsou rozšířeny o 72 procvičovacích úloh. Učebnice je vedená tradiční metodou výuky matematiky. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením.......
Více informacíMatematika se Čtyřlístkem 1/2 nové vydání SVP - učebnice Fraus
Nové rozšířené vydání učebnice matematiky pro 1. ročník ZŠ. Učebnice jsou rozšířeny o 72 procvičovacích úloh. Učebnice je vedená tradiční metodou výuky matematiky. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením.......
Více informacíPěnové číslice se znaménky 17,5 cm 303146
Skvělá vyuková pomůcka pro Vaše děti. Vhodné do školek i škol, ale i na domácí učení. Materiál nesaje vodu, učit se můžete i zábavnou formou ve vaně. Číslice jsou vhodné pro děti, které už začínají zkoušet počítání nebo se již učí počítat. Číslice jsou vyrobeny tak, aby byly pro děti dobře uchopitelné, viditelné a dalo se s nimi dobře pracovat. V balení najdete číslice 0...
Více informacíSpeciálněpedagogické minimum pro učitele - Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzděláv
Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupov...
Více informacíSpeciálněpedagogické minimum pro učitele - Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami - Lenka Bittmannová
<p>Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech...
Více informacíČeský jazyk 1 GM pro ZŠ - Začínáme číst a psát SVP Fraus
První díl pracovní učebnice ke genetické metodě čtení vede žáky k výuce písmen velké tiskací abecedy. Žáci se v ní učí velkou abecedou číst i psát. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením....
Více informacíČeský jazyk 1 GM pro ZŠ - Už čteme a píšeme sami SVP Fraus
Druhý díl pracovní učebnice ke genetické metodě čtení vede žáky od čtení velkých písmen k malé abecedě. V učebnici jsou různé cvičné texty podle témat, součástí jsou i projekty. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením.......
Více informacíČeský jazyk 7 - učebnice pro 7.ročník - Bičíková, Topil - A4
edice Zatracená čeština. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. Řada učebnic českého jazyka pro II. stupeň základní školy obsahově vychází z devítidílné monotematické řady Český jazyk s Tobiášem, je však doplněna slohovým učivem a rozdělena do ročníků. Jde tedy o čtyři ročníkové učebnice, na něž navazují pracovní sešity s bohatým procvičovacím materiálem. Český jazy...
Více informacíČeský jazyk pro 3. ročník - pracovní sešit 1. díl
Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština.Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné v...
Více informacíZačínáme číst a psát Český jazyk 1 Genetická metoda
První díl pracovní učebnice ke genetické metodě čtení vede žáky k výuce písmen velké tiskací abecedy. Žáci se v ní učí velkou abecedou číst i psát. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením.
Více informacíUž čteme a píšeme sami Český jazyk 1 Genetická metoda
Druhý díl pracovní učebnice ke genetické metodě čtení vede žáky od čtení velkých písmen k malé abecedě. V učebnici jsou různé cvičné texty podle témat, součástí jsou i projekty. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením....
Více informacíČeský jazyk - učebnice pro 2. ročník - Dagmar Chroboková
<p>Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a ...
Více informacíČeský jazyk - učebnice pro 3. ročník - Dagmar Chroboková
<p></p><p> Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky n...
Více informacíČeský jazyk 6 - učebnice pro 6.ročník ZŠ - Vladimíra Bičíková, Zdeněk Topil, František Šafránek - A4
edice Zatracená čeština. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. Řada učebnic českého jazyka pro II. stupeň základní školy obsahově vychází z devítidílné monotematické řady Český jazyk s Tobiášem, je však doplněna slohovým učivem a rozdělena do ročníků. Jde tedy o čtyři ročníkové učebnice, na něž navazují pracovní sešity s bohatým procvičovacím materiálem. Český jazyk...
Více informacíČítanka pro II. stupeň (původní) ZŠ praktické IV. díl ( 9.r.) - Vladimíra Gebhartová, Martin Gregor - A4, brožovaná
Čítanka je sestavena v souladu s RVP ZV – LMP. Je možné ji využít i pro vzdělávání dětí se specifickými poruchami učení. Obsahuje texty především z české, ale i světové literatury od 20. století do současnosti. Čítanka je rozdělena do částí. V první části s názvem Trochu ode všeho nechybí vhodné veršované a prozaické texty k recitaci, dramatizaci a k uvědomění si vztahu m...
Více informacíČeský jazyk 9 - učebnice pro 9.ročník ZŠ - Bičíková V.,Topil Z.,Šafránek F. - A4
edice Zatracená čeština. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. Řada učebnic českého jazyka pro II. stupeň základní školy obsahově vychází z devítidílné monotematické řady Český jazyk s Tobiášem, je však doplněna slohovým učivem a rozdělena do ročníků. Jde tedy o čtyři ročníkové učebnice, na něž navazují pracovní sešity s bohatým procvičovacím materiálem. Český jazyk...
Více informacíPojechali 1 pracovní sešit ruštiny pro ZŠ
Učební soubor Pojechali 1 je určen pro první etapu počátečního vyučování ruštině. První díl postihuje předazbukové a azbukové období a měl by být probrán přibližně během jednoho školního roku. Jednotlivé lekce v předazbukovém období jsou zaměřeny na seznámení žáků se zvukovou stránkou jazyka, žáci si osvojují základní slovní zásobu poslechem, východiskem k řečovým situací...
Více informacíČeský jazyk 3 – učebnice pro 3. ročník ZŠ - Zdeněk Topil, Dagmar Chroboková, Kristýna Tučková - A4
edice Zatracená čeština. Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepře...
Více informacíČeský jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková
<p>Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština.Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a d...
Více informacíČeský jazyk 2 - učebnice pro 2. ročník ZŠ - Zdeněk Topil, Dagmar Chroboková, Kristýna Tučková - A4
edice Zatracená čeština. Učebnice Český jazyk 2 je první z řady učebnic nakladatelství pro první stupeň základní školy a je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspoř...
Více informacíČeský jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková
<p></p><p> Učebnice Český jazyk 2 je první z řady učebnic nakladatelství pro první stupeň základní školy a je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky u...
Více informacíČeský jazyk pro 3. ročník - pracovní sešit 2. díl - Dagmar Chroboková
<p></p><p> Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky n...
Více informacíČeský jazyk pro 3. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková
<p></p><p> Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky n...
Více informacíČeský jazyk 3 – pracovní sešit 1. díl pro 3.ročník ZŠ - Zdeněk Topil, Dagmar Chroboková, Kristýna Tučková - A4
edice Zatracená čeština. Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepře...
Více informacíČeský jazyk 3 – pracovní sešit 2. díl pro 3.ročník ZŠ - Zdeněk Topil, Dagmar Chroboková, Kristýna Tučková - A4
edice Zatracená čeština. Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepře...
Více informacíČeský jazyk 2 - pracovní sešit 2. díl pro 2. ročník ZŠ - Zdeněk Topil, Dagmar Chroboková, Kristýna Tučková - A4
edice Zatracená čeština. Učebnice Český jazyk 2 je první z řady učebnic nakladatelství pro první stupeň základní školy a je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspoř...
Více informacíČeský jazyk 2 - pracovní sešit 1. díl pro 2. ročník ZŠ - Zdeněk Topil, Dagmar Chroboková, Kristýna Tučková - A4
edice Zatracená čeština. Učebnice Český jazyk 2 je první z řady učebnic nakladatelství pro první stupeň základní školy a je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspoř...
Více informacíPodobné fráze: anglictina 1 pro zs deti s poruchami uceni