Efektivni komunikace pro manazery
Pro vyhledávací frázi Efektivni komunikace pro manazery jsme na našem vyhledávači našli 838 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Efektivni komunikace pro manazery trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Efektivní komunikace pro manažery - Božena Jiřincová e-kniha
Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí.
Více informacíEfektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
Elektronická kniha - autor Božena Jiřincová, 144 stran Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedou...
Více informacíEfektivní krizová komunikace. pro všechny manažery a PR specialisty - Radek Chalupa e-kniha
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou.
Více informacíEfektivní komunikace - Dušan Jílek
Anotace: Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla. Ukazuje, jak se liší komunikační typy lidí. Speciální kapitoly jsou věnovány psaní e-mailů, dávání zpětné vazby a asertivnímu ...
Více informacíEfektivní krizová komunikace
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, ...
Více informacíEfektivní komunikace. Manuál pro lepší komunikace ve firmách - Dušan Jílek
Kniha „Efektivní komunikace“ pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s?obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla.
Více informacíEfektivní komunikace - Manuál pro lepší komunikace ve firmách - Dušan Jílek
<p>Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla. Ukazuje, jak se liší komunikační typy lidí. Speciální kapitoly jsou věnovány psaní e-mailů, dávání zpětné vazby a asertivnímu z...
Více informacíEfektivní výroba
Kniha Efektivní výroba je užitečnou pomůckou pro manažery a majitele firem z různých oborů. Při jejím čtení si totiž uvědomí množství souvislostí, na které při každodenní péči o chod společnosti zapomínají. Přitom se jedná o věci, které jsou nezbytností. Dosáhnout toho, abychom byli úspěšní, prodávali jsme své produkty a služby, a zároveň dosahovali zajímavého zisku, j...
Více informacíAsertivita pro manažery. Jak využít pozitiva asertivní komunikace k dosažení svých cílů - Dagmar Lahnerová e-kniha
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak rozpoznat různé osobnostní typy pro efektivní jednání, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty.
Více informacíMalá kniha etikety pro manažery
Manažeři vědí, že předpokladem profesního úspěchu jsou nejen znalosti a zkušenosti v daném oboru, ale také umění zvládat společenské situace. Právě pro ně je určen další díl řady "Malá kniha etikety". Nabídne jim podrobná pravidla vhodného oblečení a chování pro pracovní a společenské příležitosti, vysvětlí, jak správně psát a číst pozvánky, čím se řídíme při oslovování d...
Více informacíAsertivita pro manažery (978-80-247-4406-3)
Elektronická kniha - autor Dagmar Lahnerová, 192 stran Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice, jak rozpoznat různé osobnostní typy pro efektivní jednání, ale také jak správně de...
Více informacíKrizová komunikace
Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i p...
Více informacíTypologie osobnosti pro manažery - Manažerské styly, rozhodování, komunikace, konflikty, týmová práce... - Michal Čakrt
<p>Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje, jak na základě poznání typů porozumět sobě samým a uvědomit si vlastní manažerský a pracovní styl, abychom mohli dobře komunikovat, řešit p...
Více informacíTypologie osobnosti pro manažery. Manažerské styly, rozhodování, komunikace, konflikty, týmová práce... - Michal Čakrt
Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí.
Více informacíNenásilná komunikace
„KNIHY MARSHALLA ROSENBERGA POKLÁDÁM ZA ZÁKLAD toho, co se můžeme dočíst o efektivní komunikaci. Jeho přístup umožňuje respektovat odlišné názory, reflektovat emoce druhého, i kdyby byl třeba rozzlobený, a přitom si udržet odstup a zvládnout vlastní emoce. Jako lidé se se schopností nenásilné komunikace nerodíme, ale můžeme se ji díky autorovým knihám naučit.“ - Tatjana Š...
Více informacíKouzlo komunikace
Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociace komunika...
Více informacíPopron.cz NLP pro manažery
NLP, neboli neurolingvistické programování, mění způsob komunikace a práce manažerů. NLP pomůže čtenářům pochopit své myšlení, a tak změnit své pocity a chování. Kniha čtenářům poradí, co dělat, aby měli to, co by si přáli mít nebo aby byli tím, kým chtějí být. Manažerům techniky z knihy přinášejí obrovský prospěch.
Více informacíMalá kniha etikety pro manažery - Ladislav Špaček
Manažeři vědí, že předpokladem profesního úspěchu jsou nejen znalosti a zkušenosti v daném oboru, ale také umění zvládat společenské situace. Právě pro ně je určen další díl řady "Malá kniha etikety". Nabídne jim podrobná pravidla vhodného oblečení a chování pro pracovní a společenské příležitosti, vysvětlí, jak správně psát a číst pozvánky, čím se řídíme při oslovování d...
Více informacíPrůvodce úspěšnou komunikací. Efektivní komunikace v praxi - Jan Vymětal e-kniha
V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace.
Více informacíŠkola bez poražených: Praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem (978-80-7530-006-5)
Kniha - autor Thomas Gordon, 326 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha, kterou držíte v rukou, je mezi pedagogickou literaturou ojedinělá. Na rozdíl od většiny knih o vzdělávání se nezaobírá teoretickými koncepty, ale tím, jak je konkrétně uvést do praxe. Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsob...
Více informacíŠkola bez poražených - Praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem - Gordon Thomas
<p>Kniha, kterou držíte v rukou, je mezi pedagogickou literaturou ojedinělá. Na rozdíl od většiny knih o vzdělávání se nezaobírá teoretickými koncepty, ale tím, jak je konkrétně uvést do praxe.</p><p>Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflik...
Více informacíAsertivita pro manažery. Jak využít pozitiva asertivní komunikace k dosažení svých cílů - 2., rozšířené vydání - Dagmar Lahnerová e-kniha
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice,
Více informacíPřesvědčivá komunikace manažera BIZBOOKS
Získejte skvělou knihu a unikátní DVD videokurz o komunikaci v jednom! Kniha je užitečná pro manažery a všechny lidi pohybující se v podnikatelském prostředí. Dozvíte se vše podstatné o verbální a neverbální komunikaci, osvojíte si důležitá pravidla etikety. Součástí knihy je DVD, na kterém objevíte řadu komunikačních situací v různých prostředích. Publikace napomáhá zdok...
Více informacíByznys etiketa a komunikace ()
Audiokniha MP3 - Kniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. - autor Ladislav Špaček, čte Ladislav Špaček Audiokniha Ladislava Špačka Byznys etiketa a komunikaceKniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své prof...
Více informacíByznys etiketa a komunikace
Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nab...
Více informacíByznys etiketa a komunikace
Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nab...
Více informacíKrizová komunikace - Jan Tomandl
Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i p...
Více informacíKouzlo komunikace - Kristián Chalupa
Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociace komunika...
Více informacíKouzlo komunikace - Kristián Chalupa
Anotace: Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociac...
Více informacíKouzlo komunikace - Kristián Chalupa
<p>Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociace...
Více informacíMALÁ KNIHA ETIKETY PRO MANAŽERY - Ladislav Špaček; Ladislav Špaček
Anotace: Manažeři vědí, že předpokladem profesního úspěchu jsou nejen znalosti a zkušenosti v daném oboru, ale také umění zvládat společenské situace. Právě pro ně je určen další díl řady "Malá kniha etikety". Nabídne jim podrobná pravidla vhodného oblečení a chování pro pracovní a společenské příležitosti, vysvětlí, jak správně psát a číst pozvánky, čím se řídíme při os...
Více informacíMalá kniha etikety pro manažery - 3 CD - Ladislav Špaček
<p>Manažeři vědí, že předpokladem profesního úspěchu jsou nejen znalosti a zkušenosti v daném oboru, ale také umění zvládat společenské situace. Právě pro ně je určen další díl řady "Malá kniha etikety". Nabídne jim podrobná pravidla vhodného oblečení a chování pro pracovní a společenské příležitosti, vysvětlí, jak správně psát a číst pozvánky, čím se řídí...
Více informacíLogistika pro manažery - Stehlík A., Kapoun J. - B5, brožovaná
Podnikové opatřování - Skladové hospodářství - Průmyslová výroba - Podniková distribuce zboží a další témata. Na začátku nového tisíciletí je logistika stále důležitější kategorií a důležitým polem působnosti v rozhodujících makro a mikroekonomických oborech hospodářské činnosti. Je zřejmé, že pilíře ekonomické prosperity nebudou jen takové momenty, jako je stabilita, vel...
Více informacíKomunikace na počítači pro seniory
Kniha, kterou držíte v ruce, dává odpovědi všem, kdo chtějí komunikovat s rodinou a přáteli, posílat jim fotografie, trochu brouzdat po internetu a zároveň se nechtějí zdržovat s programy, funkcemi a dalšími "počítačovými" podrobnostmi. Bere v úvahu nejčastější dotazy a problémy seniorů a předkládá srozumitelné postupy, jež (s pomocí m...
Více informacíPřesvědčivá komunikace manažera - Květuše Lepilová
<p>Kniha a kurz komunikace na DVD jsou užitečné pro manažery a všechny lidi pohybující se v podnikatelském prostředí. Ovládnutí principů komunikačních dovedností pomáhá manažerům situace předvídat a aktivně ovlivňovat jejich řešení. Cílem této příručky je procvičení některých klíčových dovedností profesionální manažerské komunikace, tak aby se stala nedílnou součást...
Více informacíPřesvědčivá komunikace manažera | Květuše Lepilová
Kniha je užitečná pro manažery a všechny lidi pohybující se v podnikatelském prostředí. Dozvíte se vše podstatné o verbální a neverbální komunikaci, osvojíte si důležitá pravidla etikety. Součástí knihy je DVD, na kterém objevíte řadu komunikačních situací v různých prostředích. Publikace napomáhá zdokonalit kulturu řeči, kultrivovanost projevu i normy etikety jako stylu ...
Více informacíKrizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy
Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i p...
Více informacíNenásilná komunikace - Marshall B. Rosenberg
Revidované a doplněné vydání! Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sob...
Více informacíVnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0)
Elektronická kniha - autor Patrik Janda, 128 stran Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery, vedoucí týmů, personalisty a studenty managementu pomůže správně “nastavi...
Více informacíThe Passionate Manager - Praktická příručka pro pojišťovací manažery - Heidema J.M.
Překlad díla úspěšného autorizovaného poradce v prodeji životních pojistek. Napostradatelná pomůcka pro manažery působící v oblasti prodeje životního pojištění. Obsahuje efektivní systémy, postupy a nástroje s cílem pomoci manažerům, aby byli produktivnější, aby přinášeli větší zisky a aby v konečném výsledku byli úspěšnější!
Více informacíEfektivní učení - Michal Černý, Dagmar Chytková - 17x22 cm
Techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map. Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, j...
Více informacíByznys etiketa a komunikace - Ladislav Špaček
Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nab...
Více informacíByznys etiketa a komunikace - audioknihovna - Špaček Ladislav
Kniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nab...
Více informacíByznys etiketa a komunikace - Špaček Ladislav
Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nab...
Více informacíByznys etiketa a komunikace - audioknihovna - Špaček Ladislav
Anotace: Kniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností,...
Více informacíByznys etiketa a komunikace - Ladislav Špaček
<p>Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, ...
Více informacíByznys etiketa a komunikace - audioknihovna - Ladislav Špaček
<p>Kniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, ...
Více informacíByznys etiketa a komunikace - Ladislav Špaček
Anotace: Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a ú...
Více informacíNenásilná komunikace - Řeč života - Marshall Rosenberg
<p>Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sobě i partnerovi a ocho...
Více informacíByznys etiketa a komunikace - Ladislav Špaček e-kniha
Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty…
Více informacíKomunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 172 stran, česky Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Il...
Více informacíNenásilná komunikace. Řeč života - Marshall B. Rosenberg e-kniha
Knihu, která byla pro nové vydání důkladně revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata efektivní komunikace, školitelé v oblasti komunikace, učitelé, vychovatelé...
Více informacíByznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)
Kniha - autor Ladislav Špaček, 376 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty ...
Více informacíNenásilná komunikace - Řeč života (978-80-262-1785-5)
Elektronická kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 240 stran, česky Revidované a doplněné vydání!Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určito...
Více informacíNenásilná komunikace: Řeč života (978-80-262-1785-5)
Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Revidované a doplněné vydání! Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace př...
Více informacíEfektivní učení Kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi (978-80-242-7152-1)
Kniha autor Harry Fletcher-Wood, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Harry Fletcher-Wood, česky, pevná bez přebalu lesklá Zkušený pedagog Harry Fletcher-Wood předkládá všem učitelům praktického průvodce formativním hodnocením. Seznamuje čtenáře s teorií tohoto vzdělávacího přístupu, s nejnovějšími výzkumy na tomto poli a vše názorně uvádí do praxe. Ukazuje, jak důle...
Více informacíAngličtina Business English - Osobní a písemná komunikace, telefonování, porady, vyjednávání, prezentace, 2. vydání - Zuzana Hlavičková
<p></p><p> Chcete umět profesionálně komunikovat v anglickém jazyce? Napsat správně e-mail či dopis a bez problémů telefonovat? Přesvědčivě vyjednávat, vést prezentace a aktivně se účastnit porad? S touto knížkou to snadno zvládnete!</p> <p> V příručce najdete fráze a slovní spojení běžně užívané v nejčastějších pracovních, obchodních i spo...
Více informacíKrizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy - Jan Tomandl; Jaroslav Čuřík; Kristýna Maršovská
Anotace: Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi...
Více informacíKrizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy - Jan Tomandl; Jaroslav Čuřík; Kristýna Maršovská
<p></p><p> Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe.</p> &...
Více informacíHoneywell XW100-CSSKRO-A, Modul bezdrátové komunikace pro detektory X-Series (XW100-CSSKRO-A)
Detektor - umožňuje propojení až 32 detektorů kouře a oxidu uhelnatého ze série X, pro rychlou a efektivní evakuaci, propojení s mobilní aplikací Alarm Scan, LED diody signalizují stav modulu Honeywell XW100-CSSKRO-A je bezdrátový modul, který umožňuje propojení až 32 detektorů kouře a oxidu uhelnatého ze série X. Pokud jeden z hlásičů zaznamená nebezpečí, d...
Více informacíPodobné fráze: nejlevnejsi grada koucovani pro manazery | grada sociologie pro ekonomy a manazery | ucetnictvi pro manazery jaroslav sedlacek | mala kniha etikety pro manazery mp3 | koucovani pro manazery podana radoslava | ucetnictvi pro manazery sedlacek jaroslav | koucovani pro manazery radoslava podana | auditing pro manazery vladimir kralicek | koucovani pro manazery a firemni tymy | sociologie pro ekonomy a manazery 2 vydani | inner game pro manazery gallwey w timothy | gallwey timothy inner game pro manazery | inner game pro manazery w t gallwey | mala kniha etikety pro manazery audiocd | dagmar lahnerova asertivita pro manazery | sociologie pro ekonomy a manazery | financni inteligence pro manazery | nejlevnejsi asertivita pro manazery | mala kniha etikety pro manazery 3 cd | koucovani pro manazery 978 80 247 4519 0 | psychologie pro manazery eric lippmann | financni inteligence pro manazery kol | auditing pro manazery libuse mullerova | logistika pro manazery josef kapoun | psychologie pro manazery lippmann eric | nejlevnejsi typologie pro manazery | asertivita pro manazery 978 80 247 2892 6 | typologie osobnosti pro manazery | nejlevnejsi logistika pro manazery | rozpocetnictvi pro nefinancni manazery | personalistika pro manazery a personalisty | psychologie pro manazery bizbooks | financni ucetnictvi pro manazery | cesky jazyk a komunikace pro ss 2 | cesky jazyk a komunikace pro ss 1