Eticke rizeni ve firme

Pro vyhledávací frázi Eticke rizeni ve firme jsme na našem vyhledávači našli 415 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Eticke rizeni ve firme trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 415 produktů

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

Elektronická kniha - autor Filip Šmída, 300 stran Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři, podnikatelé a vysokoškolští studenti v publikaci získáva...

Více informací
Dostupnost: skladem

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě - Filip Šmída e-kniha

Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti.

Více informací
Dostupnost: skladem

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích

Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Řízení portfolia projektů

Jste manažer zodpovědný ve firmě za správu portfolia projektů? Nebo se jím hodláte stát? Narazili jste na bezpočet metodických standardů, které se tématu věnují, ale nevíte, jak je v praxi aplikovat? Zkušení autoři vám v této publikaci předají maximum svých poznatků a zkušeností. Ve výsledku se bude schopni vyvarovat všem nástrahám, které na vás v oblasti portfolio man...

Více informací
Dostupnost: skladem

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích - Karel Rais, Lea Kubíčková e-kniha

Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně.

Více informací
Dostupnost: skladem

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

Elektronická kniha - autor Karel Rais, 360 stran V třetím, rozšířeném a aktualizovaném vydání komplexní publikace se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských rizicích a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení, včetně metod pro preventivní odstranění příčin vzniku rizikových situací a pro snížení jejich nepříznivých důsledků. Autoři...

Více informací
Dostupnost: skladem

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

Elektronická kniha - autor Lea Kubíčková, Karel Rais, 136 stran Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii n...

Více informací
Dostupnost: skladem

Tvorba a řízení portfolia projektů

Publikace se jako jediná na našem trhu komplexně věnuje optimalizaci, řízení a implementaci portfolia investičních a výzkumných projektů, které jsou základním nástrojem realizace firemní strategie a dosahování stanovených strategických cílů. V praxi přitom tyto procesy provázejí značné nedostatky. Zkušení autoři se zabývají základními ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Strategie řízení nákupu - Miloslav Keřkovský

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákl...

Více informací
Dostupnost: skladem

Psycholog ve zdravotnictví 2., upravené vydání

Učební text Psycholog ve zdravotnictví je určen posluchačům stejnojmenného kurzu, akreditovaného Ministerstvem zdravotnictví ČR. Úspěšné zakončení tohoto kurzu umožňuje posluchačům jednooborového studia psychologie završit proces získávání odborné způsobilosti k výkonu povolání psychologa ve zdravotnictví, kterou mohou získat absolvováním akreditovaného magisterského jedn...

Více informací
Dostupnost: neudáno

Hodnocení a řízení výkonnosti (978-80-247-2361-7)

Elektronická kniha - autor Irena Wagnerová, 128 stran Výkonnost pracovníka a pracovní hodnocení jsou velká a stále se vyvíjející témata psychologie práce a organizace. Není na světě snad firma, která by se právě těmito oblastmi nemusela intenzivně zabývat. Poznejte proto spolu s námi nejprogresivnější metody rozvoje pracovní výkonnosti v moderních firmách. Seznamte se s ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Povídky z Brownfieldu - Jaroslav Tymich

Elektronika postupně ovládá řízení výroby, ale člověka nelze zcela nahradit. Atmosféru ve firmě tvoří lidé a na nich stojí a padá i úspěch společnosti. Díky lidem podnik žije, má svá pravidla, své zákony.

Více informací
Dostupnost: skladem

Má dáti - dal, účtoval jsem u Baťů - Křeček Stanislav

Stanislav Křeček (1909-1995) nastoupil k firmě BAŤA v roce 1931 a v roce 1935 se stal vedoucím výplatního oddělení. Ve své knize „Má dáti – dal. Účtoval jsem u Baťů“, popisuje ve dvou rovinách svůj život u firmy BAŤA a ve městě Zlín. Současně detailně popisuje veškeré účetnické procesy ve firmě BAŤA, které sám Tomáš Baťa považoval za velmi důležitou složku řízení firmy a...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Má dáti - dal, účtoval jsem u Baťů - Stanislav Křeček

<p>Stanislav Křeček (1909-1995) nastoupil k firmě BAŤA v roce 1931 a v roce 1935 se stal vedoucím výplatního oddělení. Ve své knize „Má dáti – dal. Účtoval jsem u Baťů“, popisuje ve dvou rovinách svůj život u firmy BAŤA a ve městě Zlín. Současně detailně popisuje veškeré účetnické procesy ve firmě BAŤA, které sám Tomáš Baťa považoval za velmi důležitou složku řízen...

Více informací
Dostupnost: skladem

Má dáti - dal

Stanislav Křeček (1909-1995) nastoupil k firmě BAŤA v roce 1931 a v roce 1935 se stal vedoucím výplatního oddělení. Ve své knize „Má dáti – dal. Účtoval jsem u Baťů“, popisuje ve dvou rovinách svůj život u firmy BAŤA a ve městě Zlín. Současně detailně popisuje veškeré účetnické procesy ve firmě BAŤA, které sám Tomáš Baťa považoval za velmi důležitou složku řízení firmy a...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Má dáti - dal, účtoval jsem u Baťů

Stanislav Křeček (1909-1995) nastoupil k firmě BAŤA v roce 1931 a v roce 1935 se stal vedoucím výplatního oddělení. Ve své knize „Má dáti – dal. Účtoval jsem u Baťů“, popisuje ve dvou rovinách svůj život u firmy BAŤA a ve městě Zlín. Současně detailně popisuje veškeré účetnické procesy ve firmě BAŤA, které sám Tomáš Baťa považoval za velmi důležitou složku řízení firmy a ...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta Computer Media s.r.o.

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketi...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta Computer Media s.r.o.

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketi...

Více informací
Dostupnost: skladem

Jak se stát obchodním zástupcem: Tipy a triky pro úspěšný přijímací pohovor a zkušební dobu (978-80-271-0167-2)

Kniha - autor Miroslav Konopáč, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení, poradí vám, co dělat, jak odpovídat a čemu se ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Jak se stát obchodním zástupcem (978-80-271-0167-2)

Elektronická kniha - autor Miroslav Konopáč, 144 stran Chcete se stát obchodním zástupcem, obchodníkem či prodejcem ve vysněné firmě? Chcete úspěšně zvládnout výběrové řízení a vyhrát ho? Na jednoduchých a velice praktických příkladech se dozvíte, co máte dělat a jak se máte chovat, abyste se stali těmi nejlepšími uchazeči o volné místo a potvrdili to i ve zkušební době....

Více informací
Dostupnost: skladem

Jak se stát obchodním zástupcem - Miroslav Konopáč

Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení, poradí vám, co dělat, jak odpovídat a čemu se vyhnout. Po přečtení této knihy můžete rovnou jít a vyhrát výběrové řízení ve firm...

Více informací
Dostupnost: skladem

Jak se stát obchodním zástupcem

Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení, poradí vám, co dělat, jak odpovídat a čemu se vyhnout. Po přečtení této knihy můžete rovnou jít a vyhrát výběrové řízení ve firm...

Více informací
Dostupnost: skladem

Jak se stát obchodním zástupcem - Tipy a triky pro úspěšný přijímací pohovor a zkušební dobu - Miroslav Konopáč

<p></p><p style="text-align:justify;"> Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení, poradí vám, co dělat, jak odpovídat a čemu se vyhnout. Po př...

Více informací
Dostupnost: skladem

Jak se stát obchodním zástupcem - Tipy a triky pro úspěšný přijímací pohovor a zkušební dobu

Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení, poradí vám, co dělat, jak odpovídat a čemu se vyhnout. Po přečtení této knihy můžete rovnou jít a vyhrát výběrové řízení ve firm...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Jak se stát obchodním zástupcem

Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení, poradí vám, co dělat, jak odpovídat a čemu se vyhnout. Po přečtení této knihy můžete rovnou...

Více informací
Dostupnost: skladem

Povídky z Brownfieldu - Jaroslav Tymich

Elektronika postupně ovládá řízení výroby, ale člověka nelze zcela nahradit. Atmosféru ve firmě tvoří lidé a na nich stojí a padá i úspěch společnosti. Díky lidem podnik žije, má svá pravidla, své zákony. Díky lidem je továrna šťastná nebo nešťastná, má naději nebo ne. Každá z dvaceti sedmi povídek obsahuje snímek ze života jednoho pracovníka ve výrobním podniku. Ze stříp...

Více informací
Dostupnost: skladem

Povídky z Brownfieldu (978-80-206-1853-5)

Kniha - autor Jaroslav Tymich, 256 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Elektronika postupně ovládá řízení výroby, ale člověka nelze zcela nahradit. Atmosféru ve firmě tvoří lidé a na nich stojí a padá i úspěch společnosti. Díky lidem podnik žije, má svá pravidla, své zákony. Díky lidem je továrna šťastná nebo nešťastná, má naději nebo ne. Každá z dvaceti sedmi povídek...

Více informací
Dostupnost: skladem

Povídky z Brownfieldu - Tymich Jaroslav

Elektronika postupně ovládá řízení výroby, ale člověka nelze zcela nahradit. Atmosféru ve firmě tvoří lidé a na nich stojí a padá i úspěch společnosti. Díky lidem podnik žije, má svá pravidla, své zákony. Díky lidem je továrna šťastná nebo nešťastná, má naději nebo ne. Každá z dvaceti sedmi povídek obsahuje snímek ze života jednoho pracovníka ve výrobním podniku. Ze stříp...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Povídky z Brownfieldu

Elektronika postupně ovládá řízení výroby, ale člověka nelze zcela nahradit. Atmosféru ve firmě tvoří lidé a na nich stojí a padá i úspěch společnosti. Díky lidem podnik žije, má svá pravidla, své zákony. Díky lidem je továrna šťastná nebo nešťastná, má naději nebo ne. Každá z dvaceti sedmi povídek obsahuje snímek ze života jednoho pracovníka ve výrobním podniku. Ze stříp...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Povídky z Brownfieldu - Jaroslav Tymich

<p>Elektronika postupně ovládá řízení výroby, ale člověka nelze zcela nahradit. Atmosféru ve firmě tvoří lidé a na nich stojí a padá i úspěch společnosti. Díky lidem podnik žije, má svá pravidla, své zákony. Díky lidem je továrna šťastná nebo nešťastná, má naději nebo ne. Každá z dvaceti sedmi povídek obsahuje snímek ze života jednoho pracovníka ve výrobním podniku....

Více informací
Dostupnost: skladem

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce b...

Více informací
Dostupnost: skladem

Propojení výroby a informačních systémů v praxi - Flídr Jiří

* Přemýšlíte o dalších možnostech zvyšování prosperity firmy? * Chcete zlepšit efektivitu a kvalitu plánování a řízení výroby ve vaší firmě? * Hledáte pomocníka pro řízení změn ve vnitrofiremních procesech? * Potřebujete posilovat zákaznickou firemní orientaci? ***** Základem všech činností firmy, zejména pak firmy výrobní, jsou dobře zorganizované a vzájemně propojené...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Propojení výroby a informačních systémů v praxi

* Přemýšlíte o dalších možnostech zvyšování prosperity firmy? * Chcete zlepšit efektivitu a kvalitu plánování a řízení výroby ve vaší firmě? * Hledáte pomocníka pro řízení změn ve vnitrofiremních procesech? * Potřebujete posilovat zákaznickou firemní orientaci? ***** Základem všech činností firmy, zejména pak firmy výrobní, jsou dobře zorganizované a vzájemně propojené...

Více informací
Dostupnost: skladem

Propojení výroby a informačních systémů v praxi - Jiří Flídr

<p>* Přemýšlíte o dalších možnostech zvyšování prosperity firmy? * Chcete zlepšit efektivitu a kvalitu plánování a řízení výroby ve vaší firmě? * Hledáte pomocníka pro řízení změn ve vnitrofiremních procesech? * Potřebujete posilovat zákaznickou firemní orientaci? ***** Základem všech činností firmy, zejména pak firmy výrobní, jsou dobře zorganizované a vzájemně ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Propojení výroby a informačních systémů v praxi - Jiří Flídr

Anotace: Přemýšlíte o dalších možnostech zvyšování prosperity firmy? Chcete zlepšit efektivitu a kvalitu plánování a řízení výroby ve vaší firmě? Hledáte pomocníka pro řízení změn ve vnitrofiremních procesech? Potřebujete posilovat zákaznickou firemní orientaci? Základem všech činností firmy, zejména pak firmy výrobní, jsou dobře zorganizované a vzájemně p...

Více informací
Dostupnost: skladem

Propojení výroby a informačních systémů v praxi

* Přemýšlíte o dalších možnostech zvyšování prosperity firmy? * Chcete zlepšit efektivitu a kvalitu plánování a řízení výroby ve vaší firmě? * Hledáte pomocníka pro řízení změn ve vnitrofiremních procesech? * Potřebujete posilovat zákaznickou firemní orientaci? ***** Základem všech činností firmy, zejména pak firmy výrobní, jsou dobře zorganizované a vzájemně propojené fi...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Business plán - Miloslav Keřkovský

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístu...

Více informací
Dostupnost: skladem

Business plán. Krok za krokem - Radim Červený, Jiří Ficbauer a kol.

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický příst...

Více informací
Dostupnost: skladem

Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl: Učebnice (978-80-7358-199-2)

Kniha - autor P. Adámková, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přehledná a poutavá učebnice určená pro 3. a 4. ročníky středních škol. Přináší základní informace o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného, administrativního) a komunikaci (z oblasti maso...

Více informací
Dostupnost: skladem

Český jazyk a komunikace pro střední školy 3.-4.díl - P. Adámková

Přehledná a poutavá učebnice určená pro 3. a 4. ročníky středních škol. Přináší základní informace o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného, administrativního) a komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Řada kapitol je zaměřena velmi pr...

Více informací
Dostupnost: skladem

Český jazyk a komunikace pro střední školy 3.-4.díl

Přehledná a poutavá učebnice určená pro 3. a 4. ročníky středních škol. Přináší základní informace o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného, administrativního) a komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Řada kapitol je zaměřena velmi pr...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl - Učebnice

Přehledná a poutavá učebnice určená pro 3. a 4. ročníky středních škol. Přináší základní informace o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného, administrativního) a komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Řada kapitol je zaměřena velmi...

Více informací
Dostupnost: skladem

Už je zítra? Aneb jak pandemie mění Evropu - Ivan Krastev

Jak bude vypadat svět po koronavirové pandemii? A nežijeme v něm již nějakou dobu? Neučinila pandemie jen zřejmějšími dlouhodobé trendy? Jak by se měly na ekonomickou krizi v době deglobalizace připravit národní státy a jak Evropská unie? Ivan Krastev vyvolal na vrcholu koronavirové krize celosvětový zájem svým článkem o vlivu pandemie na budoucí společenské změny. Nyní n...

Více informací
Dostupnost: skladem

Už je zítra? Aneb jak pandemie mění Evropu (9788024646480)

Elektronická kniha - autor Ivan Krastev, 58 stran, česky Jak bude vypadat svět po koronavirové pandemii? Jak bude vypadat svět po koronavirové pandemii? A nežijeme v něm již nějakou dobu? Neučinila pandemie jen zřejmějšími dlouhodobé trendy? Jak by se měly na ekonomickou krizi v době deglobalizace připravit národní státy a jak Evropská unie?<br> Ivan Kra...

Více informací
Dostupnost: skladem

Už je zítra? Aneb jak pandemie mění Evropu (978-80-246-4647-3)

Kniha - autor Ivan Krastev, 58 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak bude vypadat svět po koronavirové pandemii? A nežijeme v něm již nějakou dobu? Neučinila pandemie jen zřejmějšími dlouhodobé trendy? Jak by se měly na ekonomickou krizi v době deglobalizace připravit národní státy a jak Evropská unie? Ivan Krastev vyvolal na vrcholu koronavirové krize cel...

Více informací
Dostupnost: skladem

Hazard s nebesy: Dlouhá historie ovlivňování počasí a klimatu (978-80-7651-093-7)

Kniha - autor James Rodger Fleming; Jan Kozák; Jana Staňková, 458 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak se šíří znepokojení nad globálním oteplováním, radikální myšlenky nabírají na síle. Zapomeňte na snižování emisí skleníkových plynů, tvrdí někteří vědci. Místo toho odrazme sluneční světlo zpět do vesmíru pumpováním reflexních nanočástic do atmosféry. Vypusťm...

Více informací
Dostupnost: skladem

Už je zítra? Aneb jak pandemie mění Evropu

Jak bude vypadat svět po koronavirové pandemii? A nežijeme v něm již nějakou dobu? Neučinila pandemie jen zřejmějšími dlouhodobé trendy? Jak by se měly na ekonomickou krizi v době deglobalizace připravit národní státy a jak Evropská unie? Ivan Krastev vyvolal na vrcholu koronavirové krize celosvětový zájem svým článkem o vlivu pandemie na budoucí společenské změny. Nyní ...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Už je zítra? Aneb jak pandemie mění Evropu - Ivan Krastev

<p>Jak bude vypadat svět po koronavirové pandemii? A nežijeme v něm již nějakou dobu? Neučinila pandemie jen zřejmějšími dlouhodobé trendy? Jak by se měly na ekonomickou krizi v době deglobalizace připravit národní státy a jak Evropská unie?<br /> Ivan Krastev vyvolal na vrcholu koronavirové krize celosvětový zájem svým článkem o vlivu pandemie na budoucí spol...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketin...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s mar...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

Anotace: Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s princip...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

<p></p><p> Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a je...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketin...

Více informací
Dostupnost: do 1 dnů

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingový...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingový...

Více informací
Dostupnost: skladem

Assessment centrum - Veronika Šíšová, Jana Pechová - 17x24 cm

Moderní nástroje výběru zaměstnanců. Monografie Assessment centrum. Moderní nástroje výběru zaměstnanců věnuje pozornost aktuálnímu trendu v oblasti diagnostických metod používaných v personalistice, a to především využití virtuálního assessment centra, s nímž se na trhu práce v poslední době stále častěji setkáváme. Assessment centrum je systematický výběrový nástroj,...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Assessment centrum - Jana Pechová

<p>Pomocí assessment centra si vyberete přesně takové zaměstnance, jaké organizace potřebuje.</p><p>Monografie Assessment centrum. Moderní nástroje výběru zaměstnanců věnuje pozornost aktuálnímu trendu v oblasti diagnostických metod používaných v personalistice, a to především využití virtuálního assessment centra, s nímž se na trhu práce v poslední době...

Více informací
Dostupnost: skladem

Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)

Elektronická kniha - autor Vít Chlebovský, 128 stran Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazn...

Více informací
Dostupnost: skladem

Swarovski SK0229 33U

O značce Swarovski Myslíte si, že víte vše o firmě Swarovski a jejích nádherných blýskavých špercích? A slyšeli jste o tom, že navrhuje a vyrábí i luxusní brýle? Tento doplněk by vám rozhodně neměl chybět. Ukažte světu, že vy na to máte! O těchto brýlíchTyto brýle mají kulatý tvar, který nejlépe padne obdélníkovému a čtvercovému typu obličeje.Obroučky jsou provedeny ve ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Swarovski SK0079-F 50W

O značce Swarovski Myslíte si, že víte vše o firmě Swarovski a jejích nádherných blýskavých špercích? A slyšeli jste o tom, že navrhuje a vyrábí i luxusní brýle? Tento doplněk by vám rozhodně neměl chybět. Ukažte světu, že vy na to máte! O těchto brýlíchHranatý tvar brýlí sluší nejvíce oválným a kulatým obličejům, a také obličejům ve tvaru diamantu (širší lícní kosti, ú...

Více informací
Dostupnost: skladem
1 2 3 4 5 6 7
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK