Grada pop in store komunikace v praxi
Pro vyhledávací frázi Grada pop in store komunikace v praxi jsme na našem vyhledávači našli 10 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Grada pop in store komunikace v praxi trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)
Elektronická kniha - autor Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová, 224 stran První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto a...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoh...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing, 2. vydání - Daniel Jesenský
<p></p><p> Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.</p> <p> Kniha je ...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prod...
Více informacíPOP - In-store komunikace v praxi. Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová e-kniha
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru.
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoh...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Anotace: Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací - marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivýc...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje. POP, POS, In-store, Shopper Marketing - kolektiv, Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje.
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje. POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský e-kniha
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů.
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních ...
Více informacíPodobné fráze: grada inventarizace v praxi | interni komunikace v teorii a praxi