Jak na media jan pospisil paperback
Pro vyhledávací frázi Jak na media jan pospisil paperback jsme na našem vyhledávači našli 11 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Jak na media jan pospisil paperback trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Jak na média - Pospíšil Jan
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak
Více informacíJak na média - Jan Pospíšil
<p>Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.</p><p> Tato kni...
Více informacíJak na média - Jan Pospíšil - 17x23 cm
Naučte se komunikovat s médii jako opravdový profesionál.. Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepří...
Více informacíJak na reklamu - Jan Závodný Pospíšil
Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Více informacíMediální výchova - Jan Závodný Pospíšil
Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtě...
Více informacíMediální výchova Metodika - Jan Závodný Pospíšil
Metodika k učebnici mediální výchova vychází z učebnice studenta, navíc však obsahuje doplňkové informace, nápady, jak zpestřit výuku, řadu užitečných materálů a mnoho dalšího. Výkladový text je prokládán velkým množstvím obrázků, grafiky, schémat a příkladů. V metodice jsou navíc uvedeny správné odpovědi na všechny otázky a úkoly z cvičebnice mediální výchovy. Mediální v...
Více informacíJAK NA REKLAMU - Jan Závodný Pospíšil; Lucie Sára Závodná
Anotace: Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Více informacíMEDIÁLNÍ VÝCHOVA CVIČEBNICE METODIKA - Jan Závodný Pospíšil; Lucie Sára Závodná
Anotace: Metodika k učebnici mediální výchova vychází z učebnice studenta, navíc však obsahuje doplňkové informace, nápady, jak zpestřit výuku, řadu užitečných materálů a mnoho dalšího. Výkladový text je prokládán velkým množstvím obrázků, grafiky, schémat a příkladů. V metodice jsou navíc uvedeny správné odpovědi na všechny otázky a úkoly z cvičebnice mediální výchovy. ...
Více informacíMediální výchova - aktualizované 2. vydání - Jan Závodný Pospíšil; Lucie Sára Závodná
Anotace: Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, c...
Více informacíJak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společno...
Více informacíMediální výchova Metodika (978-80-7402-040-7)
Kniha - autor Jan Pospíšil, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodika k učebnici mediální výchova vychází z učebnice studenta, navíc však obsahuje doplňkové informace, nápady, jak zpestřit výuku, řadu užitečných materálů a mnoho dalšího. Výkladový text je prokládán velkým množstvím obrázků, grafiky, schémat a příkladů. V metodice jsou navíc uvedeny správné...
Více informací