Korporatni strategie radim cerveny
Korporátní strategie - Krok za krokem - Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský
Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce – uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžiš...
Více informacíKorporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3)
Kniha - autor Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský, 224 stran, česky, pevná s přebalem matná Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Zálež...
Více informacíBusiness plán. Krok za krokem - Radim Červený, Jiří Ficbauer a kol.
Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický příst...
Více informacíPodobné fráze: korporatni strategie | strategie rizeni nakupu radim cerveny | korporatni strategie krok za krokem | korporatni strategie miloslav kerkovsky | strategie hodnotovych inovaci vlcek radim | vlcek radim strategie hodnotovych inovaci | strategie hodnotovych inovaci radim vlcek | business plan radim cerveny