Marketing jako strategie vedouci k uspechu
Pro vyhledávací frázi Marketing jako strategie vedouci k uspechu jsme na našem vyhledávači našli 10 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Marketing jako strategie vedouci k uspechu trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý - A4
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha ...
Více informacíMARKETING - Základy marketingu 2 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý - A4
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha ...
Více informacíManagement budoucnosti - Jirásek Jaroslav A.
Anotace: ezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Pu...
Více informacíManagement budoucnosti
ezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Publishing k...
Více informacíManagement budoucnosti
Vezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Publishing ...
Více informacíInternetoví vizionáři
Přemýšleli jste někdy o podnikání na internetu, ale chyběla vám motivace nebo inspirace k prvnímu kroku do neznáma? Pak je kniha Internetoví vizionáři přesně tím, co potřebujete. Úspěšní internetoví podnikatelé, kteří řídí firmy s ročními obraty v řádech desítek milionů dolarů, vás provedou zákoutími internetového a mobilního marketingu. Budování firemního a produktového ...
Více informacíInternetoví vizionáři - Steve Olsher
<p>Přemýšleli jste někdy o podnikání na internetu, ale chyběla vám motivace nebo inspirace k prvnímu kroku do neznáma? Pak je kniha Internetoví vizionáři přesně tím, co potřebujete. Úspěšní internetoví podnikatelé, kteří řídí firmy s ročními obraty v řádech desítek milionů dolarů, vás provedou zákoutími internetového a mobilního marketingu. Budování firemního a prod...
Více informacíUmění skončit - Annie Duke
Anotace: Od autorky bestselleru Thinking in Bets - soubor nástrojů, jak si osvojit dovednost odejít a dosáhnout většího úspěchu. Vedoucí představitelé firem, kterým utíkají miliony dolarů, mají problém opustit novou aplikaci nebo produkt, který prostě nefunguje. Vlády, které se ocitly v beznadějném konfliktu, věří, že další taktika bude konečně tou, která vyhraje válku...
Více informacíTo nejlepší z Nejlepšího copywritera - O psaní, reklamě a duši
Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být. Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu ...
Více informacíTo nejlepší z Nejlepšího copywritera - O psaní, reklamě a duši - Pavel Šenkapoun
<p>Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být.</p><p>Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce...
Více informací