Metody vyzkumu a evaluace
Pro vyhledávací frázi Metody vyzkumu a evaluace jsme na našem vyhledávači našli 410 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Metody vyzkumu a evaluace trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Metody výzkumu a evaluace
Kniha se zaměřuje na výklad výzkumných metod uplatnitelných v oblasti společenských věd a biomedicíny. Výklad vychází z myšlenek praxe založené na empirické evidenci (EBP) a shrnuje jednotlivé postupy, které se probírají v metodologicky zaměřených kurzech na vysokých školách. Publikace pojednává především o kvantitativních metodách, ale popsány jsou i kvalitativní metody ...
Více informacíMetodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu (9788024642048)
Elektronická kniha - autor František Ochrana, 148 stran, česky Publikace se zabývá vztahem mezi volbou metodologie, metodou, výzkumným cílem a výslednou výpovědí v obecné rovině vědeckého zkoumání. Na teoretické bázi představuje jednotlivé typy metod a možnosti jejich uplatnění a analyzuje jejich přednosti a omezení. Podrobněji je zkoumána explanace a z časového, proces...
Více informacíMetody pedagogického výzkumu
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně ...
Více informacíMetody pedagogického výzkumu
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům.
Více informacíMetody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska
Anotace: Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogick&yac...
Více informacíMetody pedagogického výzkumu - Základy kvantitativního výzkumu
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních ...
Více informacíMetody pedagogického výzkumu - Základy kvantitativního výzkumu - Chráska Miroslav - 17x24 cm
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně zákla...
Více informacíMetody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních ...
Více informacíMetody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody.
Více informacíMetody pedagogického výzkumu - Základy kvantitativního výzkumu - Miroslav Chráska
<p>Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům.</p><p> Publikace rozvíjí zejména následující témata:</p><p> • otázky...
Více informacíMetody pedagogického výzkumu (978-80-247-5326-3)
Elektronická kniha - autor Miroslav Chráska, 256 stran Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: ...
Více informacíZákladní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdružen...
Více informacíMetody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)
Kniha - autor Miroslav Chráska, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejm...
Více informacíMetody pedagogického výzkumu. Základy kvantitativního výzkumu, 2., aktualizované vydání - Miroslav Chráska e-kniha
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody.
Více informacíMetodologie předklinického a klinického výzkumu
Publikace Metodologie předklinického a klinického výzkumu v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii je v českém písemnictví ojedinělá - je unikátní nejen svou myšlenkou, ale i provedením a vytvořením souboru, který vychází z dlouholetých zkušeností autorského kolektivu. Zkušeností, které se navíc opakovaně prokazatelně osvědčily a potvrdily významnými vědeckými úsp...
Více informacíMetodologie předklinického a klinického výzkumu
Publikace Metodologie předklinického a klinického výzkumu v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii je v českém písemnictví ojedinělá - je unikátní nejen svou myšlenkou, ale i provedením a vytvořením souboru, který vychází z dlouholetých zkušeností autorského kolektivu. Zkušeností, které se navíc opakovaně prokazatelně osvědčily a potvrdily významnými vědeckými úsp...
Více informacíModerní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingov...
Více informacíModerní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel e-kniha
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe.
Více informacíMetodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu - František Ochrana e-kniha
Publikace se zabývá vztahem mezi volbou metodologie, metodou, výzkumným cílem a výslednou výpovědí v obecné rovině vědeckého zkoumání.
Více informacíPojednání o metapsychice. Metody a výsledky vědeckého výzkumu parapsychologických jevů - Charles Richet e-kniha
Základní dílo francouzské metapsychické (parapsychologické) školy z roku 1923.
Více informacíMetody výzkumu ve společenských vědách - Hedvika Novotná, Ondřej Špaček, Magdaléna Šťovíčková Jantulová e-kniha
Učebnice přináší představení základních principů a metod empirického výzkumu ve společenských vědách.
Více informacíZákladní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal - 17x24 cm
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdružen...
Více informacíMetodologie předklinického a klinického výzkumu - Zdeněk Zadák
Publikace Metodologie předklinického a klinického výzkumu v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii je v českém písemnictví ojedinělá - je unikátní nejen svou myšlenkou, ale i provedením a vytvořením souboru, který vychází z dlouholetých zkušeností autorského kolektivu. Zkušeností, které se navíc opakovaně prokazatelně osvědčily a potvrdily významnými vědeckými úsp...
Více informacíMetodologie předklinického a klinického výzkumu - Zdeněk Zadák
<p>Publikace Metodologie předklinického a klinického výzkumu v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii je v českém písemnictví ojedinělá - je unikátní nejen svou myšlenkou, ale i provedením a vytvořením souboru, který vychází z dlouholetých zkušeností autorského kolektivu. Zkušeností, které se navíc opakovaně prokazatelně osvědčily a potvrdily významnými věde...
Více informacíLokální funkce kultury II. Analýza a evaluace kulturních služeb - Lenka Opletalová
Publikace je druhým ze tří plánovaných výstupů projektu "Vytvoření a ověření systému evaluace veřejných kulturních služeb" Programu aplikovaného výzkumu a vývoje národní a kulturní identity (NAKI).
Více informacíLokální funkce kultury II - Analýza a evaluace kulturních služeb - Lenka Opletalová
<p>Publikace je druhým ze tří plánovaných výstupů projektu "Vytvoření a ověření systému evaluace veřejných kulturních služeb" Programu aplikovaného výzkumu a vývoje národní a kulturní identity (NAKI).<br /><br /> Záměrem projektu je navrhnout a v praxi ověřit systém, spočívající v sadě nástrojů a postupů zjišťování a vyhodnocování přínosů podpo...
Více informacíMarketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní techno...
Více informacíVýzkumné metody v pedagogické praxi
Publikace nabízí výběr z tradičních i méně tradičních analytických metod, jež lze využít k výzkumu pedagogické reality (zakotvená teorie, analýza konstituce významů, diskurzivní analýza a další). Nabízí všem, kdo se zajímají o pedagogiku nebo výchovu, a zejména těm, kdo se těmto oborům věnují profesně, úvod do práce s jednotlivými metodami. Každá kapitola...
Více informacíKvalitativní výzkum - Základní teorie, metody a aplikace
Metody kvalitativního výzkumu si získávají ve vědách o člověku a společnosti stále větší význam, ať jsou považovány za doplněk tradičních kvantitativních postupů, nebo jejich protipól. Jsou velmi užitečné v případech, kdy jde o zkoumání života lidí, historie i chodu organizací, společenských procesů apod. ***** Příručka, jejíž přepracované a aktualizované vydání přinášíme...
Více informacíAktuální otázky výzkumu dějin a kultury východní Evropy - Radomír Vlček
Anotace: Kolektivní monografie Aktuální otázky výzkumu dějin a kultury východní Evropy se v osmi kapitolách věnuje vybraným okruhům českých a slovenských bádání o dějinách a kultuře východní Evropy ve vztahu k českému, případně československému dějinnému prostoru. Připomíná jeho dlouholetou tradici, která ovšem vyžaduje kritické zhodnocení jak v metodologickém, tak temat...
Více informacíAktuální otázky výzkumu dějin a kultury východní Evropy - Radomír Vlček
<p>Kolektivní monografie Aktuální otázky výzkumu dějin a kultury východní Evropy se v osmi kapitolách věnuje vybraným okruhům českých a slovenských bádání o dějinách a kultuře východní Evropy ve vztahu k českému, případně československému dějinnému prostoru. Připomíná jeho dlouholetou tradici, která ovšem vyžaduje kritické zhodnocení jak v metodologickém, tak temati...
Více informacíMetodologie předklinického a klinického výzkumu (978-80-726-2748-6)
Elektronická kniha - autor Zdeněk Zadák, Jaroslav Květina, 333 stran Publikace Metodologie předklinického a klinického výzkumu v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii je v českém písemnictví ojedinělá - je unikátní nejen svou myšlenkou, ale i provedením a vytvořením souboru, který vychází z dlouholetých zkušeností autorského kolektivu. Zkušeností, které se navíc...
Více informacíMetodologie předklinického a klinického výzkumu (978-80-7262-748-6)
Kniha - autor Zdeněk Zadák; Jaroslav Květina, 332 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace Metodologie předklinického a klinického výzkumu v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii je v českém písemnictví ojedinělá - je unikátní nejen svou myšlenkou, ale i provedením a vytvořením souboru, který vychází z dlouholetých zkušeností autorského kolektivu. Zkuše...
Více informacíMETODOLOGIE PŘEDKLINICKÉHO A KLINICKÉHO VÝZKUMU - Zdeněk Zadák; Jaroslav Květina
Anotace: Publikace Metodologie předklinického a klinického výzkumu v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii je v českém písemnictví ojedinělá - je unikátní nejen svou myšlenkou, ale i provedením a vytvořením souboru, který vychází z dlouholetých zkušeností autorského kolektivu. Zkušeností, které se navíc opakovaně prokazatelně osvědčily a potvrdily významnými věd...
Více informacíMarketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Tahal Radek
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní tec...
Více informacíÚvod do metodologie psychologického výzkumu (978-80-736-7815-9)
Elektronická kniha - autor Ján Ferjenčík, 256 stran Autor charakterizuje dnešní chápání psychologické vědy a vědecké metody, psychologických teorií a modelů, představuje projekty psychologického výzkumu, metody získávání empirických dat a jejich interpretace. Kniha může sloužit jako učebnice pro studenty psychologie a sociálních věd, ale i jako příručka odborníky v praxi...
Více informacíMarketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
<p></p><p> Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.</p> ...
Více informacíKvalitativní výzkum - Základní teorie, metody a aplikace - Jan Hendl
<p>Metody kvalitativního výzkumu si získávají ve vědách o člověku a společnosti stále větší význam, ať jsou považovány za doplněk tradičních kvantitativních postupů, nebo jejich protipól. Jsou velmi užitečné v případech, kdy jde o zkoumání života lidí, historie i chodu organizací, společenských procesů apod. ***** Příručka, jejíž přepracované a aktualizované vydání ...
Více informacíKvalitativní výzkum. Základní teorie, metody a aplikace - Jan Hendl
Příručka, jejíž přepracované a aktualizované vydání přinášíme, se již stala standardní učebnicí těchto metod u nás. Ukazuje, z jakých zdrojů metody kvalitativního výzkumu vycházejí, a představuje hlavní výzkumné plány užívané v této oblasti.
Více informacíBiomedicínská informatika V. - Metody molekulární biologie a bioinformatiky - Jana Zvárová
<p>Monografie dává ucelený přehled o současných technologiích aplikovaných v oblasti molekulární bioinformatiky a slouží k lepší orientaci ve statistických metodách v klinickém a bioinformatickém výzkumu nejen pro mladé a začínající vědce, ale i pro jednooborově zaměřené specialisty. Může pomoci vysokoškolským učitelům lékařských a přírodovědeckých fakult v pregradu...
Více informacíMetodologie předklinického a klinického výzkumu. v metabolismu, výživě, imunologii a farmakologii - Zdeněk Zadák, Jaroslav Květina
Kniha poskytuje souhrnný, ucelený a přehledný materiál a je určena všem, kteří o výzkumu uvažují, ale i těm, kteří ve výzkumu pracují. Prvním může ušetřit řadu omylů a počátečních neúspěchů, druhým pomůže rozšířit obzory i o metody.
Více informacíArcheologie a dálkový průzkum - Historie, metody, prameny - Martin Gojda
Anotace: Publikace přináší u nás dosud nejkomplexněji pojatý pokus o syntézu širokého spektra témat v oblasti dálkového archeologického průzkumu lidských sídel a krajiny v minulosti. Sleduje vývoj a soudobé trendy tohoto oboru v Evropě a v přilehlých oblastech, které měly pro jeho vznik a rozvoj zásadní význam (Blízký východ, severní Afrika) a o jejichž poznávání se v ro...
Více informacíArcheologie a dálkový průzkum - Historie, metody, prameny - Martin Gojda
<p>Publikace přináší u nás dosud nejkomplexněji pojatý pokus o syntézu širokého spektra témat v oblasti dálkového archeologického průzkumu lidských sídel a krajiny v minulosti. Sleduje vývoj a soudobé trendy tohoto oboru v Evropě a v přilehlých oblastech, které měly pro jeho vznik a rozvoj zásadní význam (Blízký východ, severní Afrika) a o jejichž pozn...
Více informacíMarketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv
Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu.
Více informacíMarketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projek...
Více informacíMarketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – praco...
Více informacíMarketingový výzkum - Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal
<p>Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají ? pracovníky...</p>
Více informacíVýzkumné metody v pedagogické praxi (978-80-247-4368-4)
Elektronická kniha - autor Lenka Gulová, Radim Šíp, 248 stran Publikace nabízí výběr z tradičních i méně tradičních analytických metod, jež lze využít k výzkumu pedagogické reality (zakotvená teorie, analýza konstituce významů, diskurzivní analýza a další). Nabízí všem, kdo se zajímají o pedagogiku nebo výchovu, a zejména těm, kdo se těmto oborům věnují profesně, úvod do...
Více informacíNeinvazivní mozková stimulace v psychiatrii: Od experimentálního výzkumu ke klinické aplikaci (978-80-7345-719-8)
Kniha - autor Monika Klírová, 104 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Přes obrovské pokroky v poznání příčin psychiatrických poruch zůstává řada z nich stále obtížně léčitelná. V současné době však psychiatrie disponuje novými terapeutickými strategiemi, které jsou založeny na pochopení jejich základních mechanismů působení. Techniky neinvazivní stimulace mozku (NIBS...
Více informacíVýzkum médií. Nejužívanější metody a techniky - Renata Sedláková e-kniha
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií.
Více informacíMorava v době ledové: Prostředí posledního glaciálu a metody jeho poznávání (978-80-210-6364-8)
Kniha - autor Rudolf Musil, 228 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Málokterá země se může pochlubit tak bohatou historií kvartérních výzkumů, především nálezů fauny, flóry a tehdejšího člověka, jako Morava. Je to především díky tomu, že se nachází na přirozeném spojení mezi severem a jihem Evropy. Po celou dobu čtvrtohor proto sloužila jak rostlinstvu, tak i živoči...
Více informacíMorava v době ledové: Prostředí posledního glaciálu a metody jeho poznávání - Robert Musil
<p>Málokterá země se může pochlubit tak bohatou historií kvartérních výzkumů, především nálezů fauny, flóry a tehdejšího člověka, jako Morava. Je to především díky tomu, že se nachází na přirozeném spojení mezi severem a jihem Evropy. Po celou dobu čtvrtohor proto sloužila jak rostlinstvu, tak i živočichům k sezónním i globálním přesunům.<br /> Zatímco nyní c...
Více informacíMarketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv e-kniha
Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu.
Více informacíVýzkumné metody v pedagogické praxi - Lenka Gulová, Radim Šíp e-kniha
Publikace nabízí výběr z tradičních i méně tradičních analytických metod, jež lze využít k výzkumu pedagogické reality (zakotvená teorie, analýza konstituce významů, diskurzivní analýza a další).
Více informacíMarketingový výzkum. Postupy, metody, trendy - kolektiv, Radek Tahal e-kniha
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci.
Více informacíSKLO z archeologických výzkumů - PhDr. Jaroslav Podliska, Ph.D. / PhDr. Eva Černá / Ing. Zuzana Zlámalová Cílová, Ph.D. / Mgr. Romana Kozáková
Tato nově koncipovaná kolektivní monografie s názvem Sklo z archeologických výzkumů a podtitulem Archeologie, technologie a metody průzkumu, konzervace a restaurování zahrnuje, jak samotný název napovídá, tři více méně samostatné bloky. Prvý obsahuje texty historicko-archeologické (A), druhý analytické (B) a třetí konzervátorsko-restaurátorské (C)....
Více informacíTahle kniha vám možná zachrání život (978-80-88433-20-0)
Elektronická kniha - ze série Edice N, autor Graham Lawton, 304 stran, česky Všichni chceme být zdravější, silnější a dožít se co nejvyššího věku, ale které metody opravdu fungují? Zapomeňte na divoké módní diety a fitness programy celebrit. Vědecký publicista Graham Lawton, který sám sebe označuje za obtloustlého líného flákače a živoucí důkaz toho, že člověk nemusí b...
Více informacíRegiony budoucnosti - Marek Pavlík
Anotace: Na trhu ojedinělá publikace se věnuje řízení regionů a spolupráci všech zainteresovaných skupin s cílem kvalitnějšího života v regionech a zvýšení jejich konkurenceschopnosti: Přibližuje metody hodnocení ukazatelů kvality života v regionu. Věnuje se zapojení zainteresovaných skupin do rozvoje regionů, tzv. stakeholders managementu, a jeho vlivu na rozvo...
Více informacíMarketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava - 17x24
2., aktualizované a rozšířené vydání. V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovn...
Více informacíOdhadněte lidi v každé situaci - Lieberman J. David - 16x24 cm
Naživo, virtuálně nebo z e-mailů. Co měl váš nadřízený tím e-mailem skutečně na mysli? Je to s vaším vozem opravdu tak zlé, jak tvrdí automechanik? Zdržel se váš protějšek doopravdy večer v práci? Ať už vedete běžnou konverzaci, nebo vyjednávání, při němž jde o hodně, je velmi důležité pochopit podtext situace. Na pouhou řeč těla už spoléhat nelze, i při ní někteří lid...
Více informacíPodobné fráze: agilni metody rizeni projektu eduard kunce | kvantitativne metody a informatika | metody analyz vydaju statniho rozpoctu kol | portal metody a rizeni socialni prace | metody a zasady interpretace prava | nejlevnejsi moderni analyticke metody | moderni analyticke metody klouda pavel | metody techniky a nastroje rizeni projeku | teorie metody a metodologie kriminalistiky | metody analyz vydaju statniho rozpoctu | nejlevnejsi kvalitativni pristup a metody | metody analyzy linearnich obvodu 2 | separacne metody v analytickej chemii | elektricka mereni pristroje a metody | opticke metody v chemicke analyze | nejlevnejsi metody a rizeni soc prace