Michalova zdenka sluchove vnimani
Pro vyhledávací frázi Michalova zdenka sluchove vnimani jsme na našem vyhledávači našli 20 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Michalova zdenka sluchove vnimani trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Sluchové vnímání - Zděňka Michalová
Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve ...
Více informacíSluchové vnímání - Zděňka Michalová
Anotace: Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského poč&aa...
Více informacíSluchové vnímání - PhDr. et Mgr. Zdeňka Michalová - A4
Pracovní sešit pro práci s dětmi se specifickými poruchami učení. Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikac...
Více informacíSluchové vnímání - Z. Michalová
<p>Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u...
Více informacíSluchové vnímání (978-80-7311-157-1)
Kniha - autor Zděňka Michalová, 54 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předlože...
Více informacíShody a rozdíly - Zděňka Michalová
Předkládané pracovní listy slouží k rozvoji zrakové percepce u dětí; jsou využitelné pro děti od čtyř let a použitelné v případě oslabení vizuální diferenciace i pro děti druhého stupně základní školy. Běžně se dají využít k reedukaci u dětí s SPU a také v rámci prevence, aby případné oslabení této oblasti nebylo jednou z příčin obtíží při nácviku čtení. Pracovní listy za...
Více informacíPřipravujeme se do školy - Zděňka Michalová
Nastoupí-li nepřipravené a nezralé dítě do základní školy, nedovede se s novými nároky správně a přiměřeně vyrovnat. Některé děti bývají po příchodu ze školy nadměrně unavené až vyčerpané, protože vyučování pro ně znamená příliš velkou zátěž. U jiných dětí vyvolává nová školní situace místo radostného očekávání úzkostné stavy a strach, trému. Aby takovým okamžikům děti ne...
Více informacíDyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník - Zděňka Michalová
Navazuje na díl první, po formální stránce je uspořádán stejným způsobem. Dospělý, který dle učebnice pracuje s malým čtenářem, je přesně instruován k dílčím úkonům s dítětem v záhlaví jednotlivých textů. Z obsahového hlediska tento díl pokrývá čtení trojpísmenné otevřené slabiky (typ pro, sto, stojí...) a slov se dvěma souhláskami uprostřed, čtení slov se slabikotvorným ...
Více informacíPozornost cvičení na posilování koncentrace pozornosti - Zděňka Michalová
Soubor je určen dětem zhruba od 3. třídy ZŠ (např. pro práci s hyperaktivními jedinci), ale též dospělým (afatikům). Kromě posílení pozornosti je u některých cvičení zároveň rozvíjena paměť a zrakové vnímání, takže lze navázat na publikaci Shody a rozdíly. Pozornost je jednou ze základních složek inteligence. Pokud věnujeme plně svou pozornost nějaké úloze, jsme schopni j...
Více informacíLogopedický Cvrček - Předčtenář - Zdeňka Koppová
racovní sešit „PŘEDČTENÁŘ“ – další díl hravých pracovních sešitů, zaměřený na „předčtenářské“ dovednosti. Formou zábavných úkolů si děti zlepšují a rozšiřují zrakové a sluchové vnímání, porozumění i komunikaci.
Více informacíLogopedický Cvrček Předčtenář - Zdeňka Koppová
Pracovní sešit „PŘEDČTENÁŘ“ – další díl hravých pracovních sešitů, zaměřený na „předčtenářské“ dovednosti. Formou zábavných úkolů si děti zlepšují a rozšiřují zrakové a sluchové vnímání, porozumění i komunikaci. Jednotlivé úkoly rozvíjí zrakovou i sluchovou pozornost, paměť, diferenciaci, sluchovou analýzu a syntézu, vnímání slabik i hlásek, sluchových i zrakových rozdílů...
Více informacíLogopedický Cvrček - Předčtenář - Koppová Zdeňka
Pracovní sešit „PŘEDČTENÁŘ“ – další díl hravých pracovních sešitů, zaměřený na „předčtenářské“ dovednosti. Formou zábavných úkolů si děti zlepšují a rozšiřují zrakové a sluchové vnímání, porozumění i komunikaci. Jednotlivé úkoly rozvíjí zrakovou i sluchovou pozornost, paměť, diferenciaci, sluchovou analýzu a syntézu, vnímání slabik i hlásek, sluchových i zrakových rozdílů...
Více informacíLogopedický Cvrček - Předčtenář - Zdeňka Koppová
Anotace: Pracovní sešit "PŘEDČTENÁŘ" - další díl hravých pracovních sešitů, zaměřený na "předčtenářské" dovednosti. Formou zábavných úkolů si děti zlepšují a rozšiřují zrakové a sluchové vnímání, porozumění i komunikaci. Jednotlivé úkoly rozvíjí zrakovou i sluchovou pozornost, paměť, diferenciaci, sluchovou analýzu a syntézu, vnímání slabik i hlásek, sluchových i zrakový...
Více informacíLogopedický Cvrček - Předčtenář - Zdeňka Koppová
<p>Pracovní sešit „PŘEDČTENÁŘ“ – další díl hravých pracovních sešitů, zaměřený na „předčtenářské“ dovednosti. Formou zábavných úkolů si děti zlepšují a rozšiřují zrakové a sluchové vnímání, porozumění i komunikaci. Jednotlivé úkoly rozvíjí zrakovou i sluchovou pozornost, paměť, diferenciaci, sluchovou analýzu a syntézu, vnímání slabik i hlásek, sluchových i zrakovýc...
Více informacíShody a rozdíly: Pracovní listy zaměřené na rozvoj zrakového vnímání (978-80-7311-149-6)
Kniha - autor Zděňka Michalová, 56 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Předkládané pracovní listy slouží k rozvoji zrakové percepce u dětí; jsou využitelné pro děti od čtyř let a použitelné v případě oslabení vizuální diferenciace i pro děti druhého stupně základní školy. Běžně se dají využít k reedukaci u dětí s SPU a také v rámci prevence, aby případné oslabení té...
Více informacíČtení jako hra - Pro rodiče dětí, kterým nejde čtení a pravopis, 2. díl - Zdeňka Pospíšilová
<p>Ve druhém díle „Čtení jako hra“ pracovní listy navazují na reedukaci čtení a mluvnice prvního dílu. Pracovní listy jsou metodicky stručné a přehledné pro rodiče i děti. Prohlubují zrakové a sluchové vnímání, zrakovou a sluchovou paměť, pravolevou orientaci, řeč, čtení s porozuměním a práci s mluvnickými pravidly. Formou her a tajenek lákají rodiče spolu s dětmi p...
Více informacíLogopedický Cvrček Předčtenář (978-80-7232-548-1)
Kniha - autor Zdeňka Koppová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit „PŘEDČTENÁŘ“ – další díl hravých pracovních sešitů, zaměřený na „předčtenářské“ dovednosti. Formou zábavných úkolů si děti zlepšují a rozšiřují zrakové a sluchové vnímání, porozumění i komunikaci. Jednotlivé úkoly rozvíjí zrakovou i sluchovou pozornost, paměť, diferenciaci, sluc...
Více informacíPřipravujeme se do školy (978-80-7311-132-8)
Kniha - autor Zděňka Michalová, 76 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nastoupí-li nepřipravené a nezralé dítě do základní školy, nedovede se s novými nároky správně a přiměřeně vyrovnat. Některé děti bývají po příchodu ze školy nadměrně unavené až vyčerpané, protože vyučování pro ně znamená příliš velkou zátěž. U jiných dětí vyvolává nová školní situace místo r...
Více informacíPozornost cvičení na posilování koncentrace pozornosti (978-80-7311-137-3)
Kniha - autor Zděňka Michalová, 60 stran, česky, volné listy Soubor je určen dětem zhruba od 3. třídy ZŠ (např. pro práci s hyperaktivními jedinci), ale též dospělým (afatikům). Kromě posílení pozornosti je u některých cvičení zároveň rozvíjena paměť a zrakové vnímání, takže lze navázat na publikaci Shody a rozdíly. Pozornost je jednou ze základních složek inteligence. ...
Více informacíČtení jako hra: Pro rodiče dětí, kterým nejde čtení a pravopis (978-80-7345-739-6)
Kniha - autor Zdeňka Pospíšilová; Miroslava Kaprová, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ve druhém díle „Čtení jako hra“ pracovní listy navazují na reedukaci čtení a mluvnice prvního dílu. Pracovní listy jsou metodicky stručné a přehledné pro rodiče i děti. Prohlubují zrakové a sluchové vnímání, zrakovou a sluchovou paměť, pravolevou orientaci, řeč, čtení s p...
Více informací