Moderni analyza politiky

Pro vyhledávací frázi Moderni analyza politiky jsme na našem vyhledávači našli 5 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Moderni analyza politiky trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 5 produktů

Marketing 2. přepracované a doplněné vydání - Marcela Zamazalová

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketin...

Více informací
Dostupnost: skladem

Mýtus silného vůdce (9788025736012)

Elektronická kniha - autor Archie Brown, 504 stran, česky Politické vedení v moderní doběV této široce rozkročené práci o způsobech politického vedení politický historik Archie Brown zpochybňuje naše zakořeněné přesvědčení, že jedině silní lídři – myšleno ti, kteří nad svými kolegy rádi dominují v každodenní politické praxi – jsou také lídry úspěšnými a hodnými našeho o...

Více informací
Dostupnost: skladem

Mezinárodní obchod v 21. století (978-80-247-3396-8)

Elektronická kniha - autor Emilie Kalínská, kolektiv a, 232 stran Moderní publikace uznávaných odborníků z VŠE v Praze je určena zejména studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Na úvod se seznámíte s aktuálními trendy ve vývoji mezinárodních ekonomických vztahů (s obchodem se zbožím, službami, pohybem kapitálu, s hlavními subjekty mezinárodních eko...

Více informací
Dostupnost: skladem

MARKETING - Marcela Zamazalová

Anotace: Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základn...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Marketing - Zamazalová M. a kolektiv - 164x237 mm

2. přepracované a doplněné vydání. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vyd...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK