Nejlevnejsi jak ziskavat nove zakazniky
Prodávej úspěšně
Kniha je určena výrobcem, obchodním ředitelem, velkoobchodníkům, maloobchodníkům, asistentem prodeje, obchodním zástupcům, prodavačem a prodavačkám všech typů. Poučí vás, jak úspěšně prodávat, jak si udržet zákazníky a získávat nové, jak držet ceny a dosáhnout rychlejší obrat zboží, jak vychovávat, školit a motivovat všech v řetězci prodeje a zvyšovat vlastní výkonnost. V...
Více informacíUmění prodávat (978-80-247-3511-5)
Elektronická kniha - autor Alena Filipová, 208 stran Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různ...
Více informacíIntuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman - 15x21 cm, Sleva 40%
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!. Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu....
Více informacíIntuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman
<p>Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu ...
Více informací