Nejlevnejsi moderni marketingovy vyzkum

Nalezeno 12 produktů

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní tech...

Více informací
Dostupnost: do 3 dnů

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Tahal Radek

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní tec...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal,...

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní techno...

Více informací
Dostupnost: skladem

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Kniha – autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projek...

Více informací
Dostupnost: skladem

Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana, Jahodová Hana - 17x24

Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V k...

Více informací
Dostupnost: skladem

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu...

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdružen...

Více informací
Dostupnost: do 3 dnů

MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý - A4

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha ...

Více informací
Dostupnost: skladem

MARKETING - Základy marketingu 2 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý - A4

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha ...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Marketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava - 17x24, Sleva 15%

2., aktualizované a rozšířené vydání. V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovn...

Více informací
Dostupnost: do 2 dnů

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal - 17x24 cm

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdružen...

Více informací
Dostupnost: skladem

Tropico 5 (Complete Collection) - PC

Hra Tropico 5 v edici Complete Collection obsahuje kompletní verzi hry Tropico 5 a oba balíčky rozšíření Espionage a Waterborne spolu se všemi 10 balíčky DLC (The Big Cheese, Mad World, Generalissimo, Joint Venture, Surf's Up, Gone Green, Supervillian, Inquisition, Super Computer a T-Day)Vy, jako El presidente nejprve převezmete kontrolu na...

Více informací
Dostupnost: neudáno

TROPICO 5 (Game of the Year Edition) - PC

Vy, jako El presidente nejprve převezmete kontrolu nad nechvalně proslulým ostrovem Tropico během raných koloniálních časů a poté povedete svůj lid staletími světových změn od 19. století až do 21. století. Budete čelit měnícím se potřebám svých lidí, stejně jako nepřátelským vládám a frakcím.

Více informací
Dostupnost: neudáno

Pro vyhledávací frázi Nejlevnejsi moderni marketingovy vyzkum jsme na našem vyhledávači našli 12 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Nejlevnejsi moderni marketingovy vyzkum trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK