Parni lokomotiva br 86 db
Pro vyhledávací frázi Parni lokomotiva br 86 db jsme na našem vyhledávači našli 44 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Parni lokomotiva br 86 db trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Piko Parní lokomotiva BR 98 s tendrem DB III - 50501
Piko Parní lokomotiva BR 98 s tendrem DB III - 50501 - podrobné informace: Základní model 0-4-0 lokomotivy BR 98 ve variantě s tendrem DB, který zaujme především imi...
Více informacíPiko Parní lokomotiva BR 98 DB III - 50500
Piko Parní lokomotiva BR 98 DB III - 50500 - podrobné informace: Základní model 0-4-0 lokomotivy BR 98 ve variantě DB, který zaujme především imitací klikov&e...
Více informacíPiko TT 47104 TT parní lokomotiva BR 55 DB
S parní lokomotiva BR 55 německých bohatě železnice PIKO realizovat nyní jeden vyzkoušeno uvedených přání. PIKO je model přesvědčuje nejjemnější lakováním a potisk, úspěšné forem a sladěný celek implementace vzoru. Užitečný jsou mnoho samostatně aplikovaných detaily, jako Lokpfeife, vertikální vedení a pístů ochranné trubky. PIKO je BR 55 má digitální připojitelných směru...
Více informacíMärklin 88067 Z parní lokomotiva BR 78 značky DB
V roce 1911 byla zkonstruována pro rychlejší poskytování služeb cestovního ruchu na ostrově Rügen, a to na základě symetrické konstrukce T 18 (pozdější konstrukční řada 78) se třemi nápravami připojenými k servům k obloze spojených s klikou, dvěma podvozky, Velké zásobní nádrže a maximální rychlost 100 km/h v obou směrech jízdy jeden z nejúspěšnějších německých tenderovýc...
Více informacíRoco 78249 Parní lokomotiva H0 BR 18.4 značky DB
WAS BY, KDYBY...? Bavorské s 3/6, které bylo nazýváno „královnou parní lokomotivy“, až do doby, kdy byla konstrukční řada 01, nese hlavní zátěž v německém rychlém provozu. Nejen, že byla dále vybudována po roce 1931, ale také proto, že bylo možné provádět dlouhé operace, které v roce 01 nemohly být provedeny, aniž by byly demontovány. A pokud někdo věří, bavorská lokomoti...
Více informacíPiko H0 50600 H0 parní lokomotiva BR 78 DB
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etablované třídy standardní na Expert-Sortiments ještě něco vyšší. Téměř všechny kabely jsou volně na stojato nebo volně stojící provedení, Fuhrerhaus, vodě skříních a kouřové kom...
Více informacíPiko H0 50603 H0 parní lokomotiva BR 78 DB
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etablované třídy standardní na Expert-Sortiments ještě něco vyšší. Téměř všechny kabely jsou volně na stojato nebo volně stojící provedení, Fuhrerhaus, vodě skříních a kouřové kom...
Více informacíPiko H0 50609 Parní lokomotiva H0 BR 078 značky DB
Novinka 2021: Varianta varianty konstrukční řady 078 z IV. Epochy Tento text byl přeložen strojově.Provedení modelové železniceparní lokomotiva, modelDélka přes nárazník / délka přes spřáhla170 mmČíslo výrobce50609Proudový systémDigital DC SoundKonstrukční velikostH0Věkové kategorieod 15 let
Více informacíPiko H0 50608 Parní lokomotiva H0 BR 078 značky DB
Novinka 2021: Varianta varianty konstrukční řady 078 z IV. Epochy Tento text byl přeložen strojově.Železniční společnostDBProvedení modelové železniceparní lokomotiva, modelDélka přes nárazník / délka přes spřáhla170 mmČíslo výrobce50608Proudový systémAnalog DC rozhraníKonstrukční velikostH0Věkové kategorieod 15 let
Více informacíRoco 70030 Parní lokomotiva H0 BR 03.10 značky DB
Rychloparní lokomotiva řady 03.10.was by, kdyby...?Modré sudy pro paráduŘada 03.10 byla dalším vývojem jednotkového rychlého vlaku BR 03. Jednoduchý dvojitý podvozek byl nahrazen trojicí drakem a byl vytvořen úplný kryt elektrických linií, čímž byla dosažena úspora paliva.Na rozdíl od původního plánu byla velká kariéra pro konstrukční řadu 03.10 zahájena až po jejím „vyzd...
Více informacíTRIX H0 22895 Parní lokomotiva H0 BR 038 značky DB
Jako druhý „Mohikaner“ byl kdysi velký počet parních loken řady 38.10-40 (ex preuss. P 8) u DB musela službu poskytnout 038 382 (do roku 1968: 38 2383) dne 29. Dubna 1974. Jedno dlouhé trhliny ji vynechala krátce před červencovou lhůtou. Od začátku července 1973 byla díky svým dvěma sester (038 771 a 772) u BW Rottda oklížená a přepravovaná osobní doprava v Černém a v Nec...
Více informacíFleischmann 718284 N parní lokomotiva BR 050 značky DB
Jako náhrada za nákladovou dopravu, která byla původně stanovena pro společnost G 10, se vyvinula řada 50 až do konce doby parního lokálního cyklu do univerzálních lokomotiv. Od roku 1939 do roku 1943 bylo v 21 různých továrnách lokomotiv vyrobeno celkem 3.164 kusů. Po roce 1945 zůstalo na německé spolkové dráze více než 2.000 lokomotiv a bylo nutné částečně přecházet z v...
Více informacíFleischmann 718204 N parní lokomotiva BR 050 značky DB
Jako náhrada za nákladovou dopravu, která byla původně stanovena pro společnost G 10, se vyvinula řada 50 až do konce doby parního lokálního cyklu do univerzálních lokomotiv. Od roku 1939 do roku 1943 bylo v 21 různých továrnách lokomotiv vyrobeno celkem 3.164 kusů. Po roce 1945 zůstalo na německé spolkové dráze více než 2.000 lokomotiv a bylo nutné částečně přecházet z v...
Více informacíPiko Parní lokomotiva BR 98 s tendrem DB III - 50501
Měřítko: H0 Délka modelu: 202 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: ne Zvuk: ne Kouř: ne Dopravce: DB Éra: III Věk: 14+
Více informacíPiko Parní lokomotiva BR 98 DB III - 50500
Měřítko: H0 Délka modelu: 118 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: ne Zvuk: ne Kouř: ne Dopravce: DB Éra: III Věk: 14+
Více informacíPiko Parní lokomotiva BR 98 s tendrem DB III - 50501
Měřítko: H0 Délka modelu: 202 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: ne Zvuk: ne Kouř: ne Dopravce: DB Éra: III Věk: 14+
Více informacíPiko Parní lokomotiva BR 98 DB III - 50500
Měřítko: H0 Délka modelu: 118 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: ne Zvuk: ne Kouř: ne Dopravce: DB Éra: III Věk: 14+
Více informacíPiko Parní lokomotiva BR 98 DB III - 50500
Měřítko: H0 Délka modelu: 118 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: ne Zvuk: ne Kouř: ne Dopravce: DB Éra: III Věk: 14+
Více informacíMärklin Start up 36740 Parní lokomotiva H0 BR 74 značky DB Br 74 DB, EP III
H0 MÄ DAMPFLOK BR 74 DER DB, EP. III
Více informacíPiko Parní lokomotiva - 50500
Základní model 0-4-0 lokomotivy BR 98 ve variantě DB, který zaujme především imitací klikového mechanismu. Model je vhodný zejména pro ty, kdo chtějí s modelovou železnicí začít individuálně. Motor ozubeným převodem pohání obě nápravy. Lokomotivu lze ovládat výhradně analogově. Hlavní vlastnosti: dvojice nápravvýhradně analogové ovládáníspojovací hák v nestandardní šachtě...
Více informacíMärklin Start up 30000 Parní lokomotiva H0 BR 89 značky DB
H0 MÄ DAMPFLOK BR 89 DER DB
Více informacíPiko H0 50610 Parní lokomotiva H0 BR 078 značky DB se střídavým proudem
Novinka 2021: Varianta varianty konstrukční řady 078 z IV. Epochy Tento text byl přeložen strojově.Provedení modelové železniceparní lokomotiva, modelDélka přes nárazník / délka přes spřáhla170 mmČíslo výrobce50610Proudový systémDigital AC SoundKonstrukční velikostH0Věkové kategorieod 15 let
Více informacíPiko Parní lokomotiva BR 55 (G 7.1) s tendrem DB III - 47104
Měřítko: TT Délka modelu: 138 mm Minimální rádius: 310 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: ano Zvuk: ne Dopravce: DB Éra: III Věk: 14+
Více informacíRoco 70190 Parní lokomotiva 10 002 H0
Br 10 – černý lawan spolkové dráhy. Ačkoliv se u německé spolkové dráhy (DB) považuje parní trakci za postupný model, zadalo se v roce 1953 firmě Krupp v Essenu pověření k vývoji nové Pacific-RYCHLOKomotive. V roce 1957 byly pod číslem řady 10 dodány dva elegantní, 26.503 mm dlouhé a částečně zapůjčené exempláře typu 2'C1' h3 s průměrem hnacího kola 2.000 mm, které se výr...
Více informacíPiko Startovací sada Parní vlak s tendrem - 57112
Startovací sada skládající se z parní lokomotivy 0-4-0 BR 98, dvou osobních vozů 2. třídy, základního oválu a analogového ovládání s napájením. Koleje s podložím zajišťují vyšší odolnost a životnost při opakovaném rozebírání. Nákup sady je vhodné doplnit o příslušný spotřební materiál. Plocha základny: 110x88 cmMinimální konstrukční plocha: 120x98 cm Hlavní vlastnosti: an...
Více informacíPiko Základní sada Nákladní plošinový vlak s parní lokomotivou - 57113
Startovací sada skládající se z parní lokomotivy 0-4-0 BR 98, třech nákladních vozů, z nichž jeden je naložen volně uloženým nákladním autem, základního oválu a analogového ovládání s napájením. Koleje s podložím zajišťují vyšší odolnost a životnost při opakovaném rozebírání. Nákup sady je vhodné doplnit o příslušný spotřební materiál. Plocha základny: 110x88 cmMinimální ...
Více informacíMärklin 39530 Nákladní vagon, BR 52, H0
Prototyp: Těžká nákladní vlak - parní lokomotiva, konstrukční řada 52, s vannentenderem 2’2’T30 der Deutschen Bundesbahn (DB). Černé/červené základní barvy. Plechy z Witte s ohnutým horním okrajem. Kompletní kola s koly. Lokomotiva č. 52 1530. Provozní stav o 1951/52. Model: S digitálním dekodérem mfx+ a rozsáhlými zvukovými funkcemi. Řízený velmi výkonný pohon se setrvač...
Více informací