Postaveni matematiky
Pro vyhledávací frázi Postaveni matematiky jsme na našem vyhledávači našli 53 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Postaveni matematiky trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Postavení matematiky
Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro gymnaziální vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu tohoto programu...
Více informacíPostavení matematiky
Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu tohoto programu. Kr...
Více informacíPostavení matematiky
Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro střední odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu tohoto prog...
Více informacíPostavení matematiky - Helena Binterová
Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu tohoto programu. Kr...
Více informacíPostavení matematiky - Eduard Fuchs
Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro gymnaziální vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu tohoto programu...
Více informacíPostavení matematiky - František Procházka
Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro střední odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu tohoto prog...
Více informacíPOSTAVENÍ MATEMATIKY - Eduard Fuchs; Dag Hrubý
Anotace: Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro gymnaziální vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu tohot...
Více informacíPOSTAVENÍ MATEMATIKY - Eduard Fuchs; František Procházka
Anotace: Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro střední odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu t...
Více informacíPOSTAVENÍ MATEMATIKY - Eduard Fuchs; Helena Binterová
Anotace: Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu tohoto pr...
Více informacíPostavení Matematiky ve školním vzdělávacím programu SOŠ
Ve školním vzdělávacím programu SOŠ Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její
Více informacíPostavení Matematiky ve školním vzdělávacím programu SOU
Ve školním vzdělávacím programu SOU Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu SOU
Ve školním vzdělávacím programu SOU Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na SOŠ Prometheus nakladatelství
Postavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na SOŠ. Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro střední odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale p...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na SOU Prometheus nakladatelství
Postavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na SOU. Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu Základní vzdělávání
Publikace reaguje na reformu našeho školství. Poskytuje podklady, náměty a doporučení, které pomohou učitelům matematiky při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu. Může pomoci i rodičům a veřejnosti získat představu o změnách pohledů na matematiku v základním vzdělávání. Ukazuje možnost dalšího vzdělávání učitelů a nabízí metodickou pomoc při zavádění moderních ...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Publikace reaguje na reformu našeho školství. Poskytuje podklady, náměty a doporučení, které pomohou učitelům matematiky při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu. Může pomoci i rodičům a veřejnosti získat představu o změnách pohledů na matematiku v základním vzdělávání. Ukazuje možnost dalšího vzdělávání učitelů a nabízí metodickou pomoc při zavádění moderních ...
Více informacíPostavení Matematiky ve školním vzdělávacím programu na čtyřletá gymnázia
Ve školním vzdělávacím programu na čtyřletá gymnázia Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti
Více informacíPostavení Matematiky ve školním vzdělávacím programu SOŠ - Eduard Fuchs
<p>Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro střední odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvorbu to...
Více informacíPostavení Matematiky ve školním vzdělávacím programu SOU - Eduard Fuchs
<p>Ve školním vzdělávacím programu SOU Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, kter...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na čtyřletém gymnáziu Prometheus nakladatelství
Postavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na čtyřletém gymnáziu. Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro gymnaziální vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím prog...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na čtyřletém gymnáziu - E. Fuchs – D. Hrubý - B5
Příručka pro učitele. Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro gymnaziální vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání Prometheus nakladatelství
Publikace reaguje na reformu našeho školství. Poskytuje podklady, náměty a doporučení, které pomohou učitelům matematiky při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu pro základní vzdělání - Hošpesová A., Fuchs Eduard
Publikace reaguje na reformu našeho školství. Poskytuje podklady, náměty a doporučení, které pomohou učitelům matematiky při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu. Může pomoci i rodičům a ve
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na SOU - Fuchs,Binterová - B5
Příručka pro učitele. Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učitelům tvo...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání - E. Fuchs – A. Hošpesová – H. Lišková - B5
Publikace reaguje na reformu našeho školství. Poskytuje podklady, náměty a doporučení, které pomohou učitelům matematiky při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu. Může pomoci i rodičům a veřejnosti získat představu o změnách pohledů na matematiku v základním vzdělávání. Ukazuje možnost dalšího vzdělávání učitelů a nabízí metodickou pomoc při zavádění moderních ...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na SOŠ - E. Fuchs – F. Procházka – M. Staněk - B5
Příručka pro učitele. Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro střední odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale poskytuje materiály, které usnadní učit...
Více informacíPOSTAVENÍ MATEMATIKY VE ŠKOLNÍM VZDĚLÁVACÍM PROGRAMU PRO ZÁKLADNÍ VZD. - Eduard Fuchs; Alena Hošpesová
Anotace: Publikace reaguje na reformu našeho školství. Poskytuje podklady, náměty a doporučení, které pomohou učitelům matematiky při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu. Může pomoci i rodičům a veřejnosti získat představu o změnách pohledů na matematiku v základním vzdělávání. Ukazuje možnost dalšího vzdělávání učitelů a nabízí metodickou pomoc při zavádění ...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání - Eduard Fuchs
<p>Publikace reaguje na reformu našeho školství. Poskytuje podklady, náměty a doporučení, které pomohou učitelům matematiky při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu. Může pomoci i rodičům a veřejnosti získat představu o změnách pohledů na matematiku v základním vzdělávání. Ukazuje možnost dalšího vzdělávání učitelů a nabízí metodickou pomoc při zavádění m...
Více informacíPostavení matematiky: Ve školním vzdělávacím programu SOŠ (80-7196-323-2)
Kniha - autor Eduard Fuchs, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro střední odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím ...
Více informacíPostavení matematiky: Ve školním vzdělávacím programu SOU (80-7196-324-0)
Kniha - autor Eduard Fuchs; Helena Binterová, 60 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro odborné vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vz...
Více informacíPostavení matematiky: Ve školním vzdělávacím programu na čtyřletá gymnázia (80-7196-325-9)
Kniha - autor Eduard Fuchs; Dag Hrubý, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro gymnaziální vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzděl...
Více informacíPostavení matematiky ve školním vzdělávacím programu na čtyřletém gymnáziu - Eduard Fuchs
<p>Ve školním vzdělávacím programu na čtyřletá gymnázia Tvorba školního vzdělávacího programu je nelehký úkol. Uvedenou publikací se mohou učitelé inspirovat při jeho vypracovávání ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace v rámci RVP pro gymnaziální vzdělávání. Publikace nepřináší výslednou podobu předmětu matematika ve školním vzdělávacím programu, ale posk...
Více informacíMatematika v příkladech 1 - Milada Hudcová
Netradičně pojatá sbírka obsahuje skupiny úloh k jednotlivým tématům matematiky (číselné obory a absolutní hodnota reálného čísla; mocniny a odmocniny; výrazy; rovnice, nerovnice a jejich soustavy; funkce; exponenciální funkce; logaritmické funkce; goniometrie) v obdobných variantách A, B, C, D zaměřených zpravidla na jeden jev, případně na několik jevů. Varianta A je řeš...
Více informacíMatematika v příkladech 1. díl - M. Hudcová – L. Kubičíková – T. Hudec - A5
Netradičně pojatá sbírka obsahuje skupiny úloh k jednotlivým tématům matematiky (číselné obory a absolutní hodnota reálného čísla; mocniny a odmocniny; výrazy; rovnice, nerovnice a jejich soustavy; funkce; exponenciální funkce; logaritmické funkce; goniometrie) v obdobných variantách A, B, C, D zaměřených zpravidla na jeden jev, případně na několik jevů. Varianta A je řeš...
Více informacíMatematika v příkladech 1
Netradičně pojatá sbírka obsahuje skupiny úloh k jednotlivým tématům matematiky (číselné obory a absolutní hodnota reálného čísla; mocniny a odmocniny; výrazy; rovnice, nerovnice a jejich soustavy; funkce; exponenciální funkce; logaritmické funkce; goniometrie) v obdobných variantách A, B, C, D zaměřených zpravidla na jeden jev, případně na několik jevů. Varianta A je řeš...
Více informacíMatematika v příkladech, 1. díl - Milada Hudcová
<p></p><p> Netradičně pojatá sbírka obsahuje skupiny úloh k jednotlivým tématům matematiky (číselné obory a absolutní hodnota reálného čísla; mocniny a odmocniny; výrazy; rovnice, nerovnice a jejich soustavy; funkce; exponenciální funkce; logaritmické funkce; goniometrie) v obdobných variantách A, B, C, D zaměřených zpravidla na jeden jev, případně na n...
Více informacíMatematika na Německé univerzitě v Praze v letech 1882-1945 - Martina Bečvářová
Anotace: Kniha pojednává o dlouhodobě neprávem opomíjené a přehlížené pražské německé matematické komunitě, která patřila v první třetině 20. století k evropské špičce. Analyzuje vývoj výuky matematiky na Německé univerzitě v Praze od jejího vzniku v roce 1882 až do jejího tragického zániku v roce 1945. Na základě studia archivních pramenů, původních odborných prací, pam...
Více informacíMatematika na Německé univerzitě v Praze v letech 1882-1945
Kniha pojednává o dlouhodobě neprávem opomíjené a přehlížené pražské německé matematické komunitě, která patřila v první třetině 20. století k evropské špičce. Analyzuje vývoj výuky matematiky na Německé univerzitě v Praze od jejího vzniku v roce 1882 až do jejího tragického zániku v roce 1945. Na základě studia archivních pramenů, původních odborných prací, pamětí zúčast...
Více informacíMatematika na Německé univerzitě v Praze v letech 1882-1945
Kniha pojednává o dlouhodobě neprávem opomíjené a přehlížené pražské německé matematické komunitě, která patřila v první třetině 20. století k evropské špičce. Analyzuje vývoj výuky matematiky na Německé univerzitě v Praze od jejího vzniku v roce 1882 až do jejího tragického zániku v roce 1945. Na základě studia archivních pramenů, původních odborných prací, pamětí zúčast...
Více informacíMatematika na Německé univerzitě v Praze v letech 1882-1945 (9788024631950)
Elektronická kniha - autor Martina Bečvářová, 444 stran, česky Kniha pojednává o dlouhodobě neprávem opomíjené a přehlížené pražské německé matematické komunitě, která patřila v první třetině 20. století k evropské špičce. Analyzuje vývoj výuky matematiky na Německé univerzitě v Praze od jejího vzniku v roce 1882 až do jejího tragického zániku v roce 1945. Na základě st...
Více informacíDefinovat a kombinovat: Komenského projekt posledního jazyka (978-80-7465-365-0)
Kniha - autor Petr Pavlas, 180 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jan Amos Komenský zaujímá v literatuře k dějinám hledání dokonalého jazyka zvláštní postavení: každý ho zmiňuje, téměř nikdo mu však nepřisuzuje zásadnější roli či originalitu. Přesto Komenského projekt dokonalého jazyka originální byl, a to svým spojením přísně racionalistického přístupu s hluboc...
Více informacíMatematika na Německé univerzitě v Praze v letech 1882-1945 - Martina Bečvářová
<p>Kniha pojednává o dlouhodobě neprávem opomíjené a přehlížené pražské německé matematické komunitě, která patřila v první třetině 20. století k evropské špičce. Analyzuje vývoj výuky matematiky na Německé univerzitě v Praze od jejího vzniku v roce 1882 až do jejího tragického zániku v roce 1945. Na základě studia archivních pramenů, původních odborných prací, pamě...
Více informacíDefinovat a kombinovat - Petr Pavlas
Jan Amos Komenský zaujímá v literatuře k dějinám hledání dokonalého jazyka zvláštní postavení: každý ho zmiňuje, téměř nikdo mu však nepřisuzuje zásadnější roli či originalitu. Přesto Komenského projekt dokonalého jazyka originální byl, a to svým spojením přísně racionalistického přístupu s hluboce eschatologickým, dokonce milenaristickým očekáváním. Tato kniha proto nahl...
Více informacíDefinovat a kombinovat - Petr Pavlas
Anotace: Jan Amos Komenský zaujímá v literatuře k dějinám hledání dokonalého jazyka zvláštní postavení: každý ho zmiňuje, téměř nikdo mu však nepřisuzuje zásadnější roli či originalitu. Přesto Komenského projekt dokonalého jazyka originální byl, a to svým spojením přísně racionalistického přístupu s hluboce eschatologickým, dokonce milenaristickým očekáváním. Tato kniha ...
Více informacíDefinovat a kombinovat
Jan Amos Komenský zaujímá v literatuře k dějinám hledání dokonalého jazyka zvláštní postavení: každý ho zmiňuje, téměř nikdo mu však nepřisuzuje zásadnější roli či originalitu. Přesto Komenského projekt dokonalého jazyka originální byl, a to svým spojením přísně racionalistického přístupu s hluboce eschatologickým, dokonce milenaristickým očekáváním. Tato kniha proto nahl...
Více informacíDefinovat a kombinovat - Komenského projekt posledního jazyka
Jan Amos Komenský zaujímá v literatuře k dějinám hledání dokonalého jazyka zvláštní postavení: každý ho zmiňuje, téměř nikdo mu však nepřisuzuje zásadnější roli či originalitu. Přesto Komenského projekt dokonalého jazyka originální byl, a to svým spojením přísně racionalistického přístupu s hluboce eschatologickým, dokonce milenaristickým očekáváním. Tato kniha proto nahl...
Více informacíDefinovat a kombinovat - Komenského projekt posledního jazyka - Petr Pavlas
<p>Jan Amos Komenský zaujímá v literatuře k dějinám hledání dokonalého jazyka zvláštní postavení: každý ho zmiňuje, téměř nikdo mu však nepřisuzuje zásadnější roli či originalitu. Přesto Komenského projekt dokonalého jazyka originální byl, a to svým spojením přísně racionalistického přístupu s hluboce eschatologickým, dokonce milenaristickým očekáváním. Tato kniha p...
Více informacíKolik je hodin? / What time is it? - Chybík Josef, Rujbr Oldřich
Anotace: Dílo postavené v centru jihomoravského veletržního a univerzitního města doprovází řada názvů. Hovoří se o něm jako o hodinovém multifunkčním stroji, stroji času nebo časostroji. V různých tiskových zprávách a článcích je však frekventovaný termín "orloj". Je to správné? Z hlediska historického vývoje se substantivum orloj původně vztahovalo ke všem hodinám na b...
Více informacíKolik je hodin? / What time is it?
Dílo postavené v centru jihomoravského veletržního a univerzitního města doprovází řada názvů. Hovoří se o něm jako o hodinovém multifunkčním stroji, stroji času nebo časostroji. V různých tiskových zprávách a článcích je však frekventovaný termín „orloj“. Je to správné? Z hlediska historického vývoje se substantivum orloj původně vztahovalo ke všem hodinám na budovách. P...
Více informacíKolik je hodin? / What time is it?
Dílo postavené v centru jihomoravského veletržního a univerzitního města doprovází řada názvů. Hovoří se o něm jako o hodinovém multifunkčním stroji, stroji času nebo časostroji. V různých tiskových zprávách a článcích je však frekventovaný termín „orloj“. Je to správné? Z hlediska historického vývoje se substantivum orloj původně vztahovalo ke všem hodinám na budovách. P...
Více informacíKolik je hodin? / What time is it? - Josef Chybík
<p>Dílo postavené v centru jihomoravského veletržního a univerzitního města doprovází řada názvů. Hovoří se o něm jako o hodinovém multifunkčním stroji, stroji času nebo časostroji. V různých tiskových zprávách a článcích je však frekventovaný termín „orloj“. Je to správné? Z hlediska historického vývoje se substantivum orloj původně vztahovalo ke všem hodinám na bu...
Více informacíBastard - Petr Hlubuček
<p>Děj neobvykle koncipovaného románu je zasazen do bouřlivé doby konce 18. století, kdy se v ozvucích Velké francouzské revoluce hroutil starý svět a z jeho prachu povstal svět nový, plný vábných nadějí a tužeb, ale i zmatku, chaosu a nenaplněných očekávání.</p><p>Zatímco v revoluční Francii tekla krev a padaly hlavy nenáviděných šlechticů, v Praze se z...
Více informacíHECO BellaDonna
Repro Bella Donna + stojany = protože můžeme. A protože to chceme. Dva způsoby, jaké jste ještě nikdy neslyšeli. DVĚ PÁSMA V NAPROSTÉ DOKONALOSTI Jsou případy, kdy chcete, aby hudba byla co nejautentičtější a nejpřirozenější. Ale v případě, že vychází ze stojacího reproduktoru je to složité. Důvodů může být celá řada, například: malá ozvučnice, nebo místnost, která jedno...
Více informacíPodobné fráze: postaveni matematiky svp sos | postaveni matematiky dag hruby | postaveni matematiky svp gym | postaveni matematiky eduard fuchs | e h fuchs binterova postaveni matematiky | postaveni matematiky frantisek prochazka | postaveni matematiky helena binterova | e fuchs a kol postaveni matematiky