Reklama jitka vysekalova

Nalezeno 4 produkty

Reklama. Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš e-kniha

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu.

Více informací
Dostupnost: skladem

Reklama. Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání - Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová e-kniha

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.

Více informací
Dostupnost: skladem

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vy...

Více informací
Dostupnost: skladem

Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, ...

Více informací
Dostupnost: skladem
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK