Reklamni pravo dana ondrejova

Nalezeno 3 produkty

Reklamní právo - Dana Ondrejová

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plyno...

Více informací
Dostupnost: skladem

Obchodní právo. Obecná část. Soutěžní právo. 2. vydání - Josef Bejček Josef Kotásek Dana Ondrejová a kol.

Druhé vydání učebnice „Obchodní právo. Obecná část. Soutěžní právo“ pokračuje v pragmatickém a nedogmatickém pojetí obchodního práva.. Do výkladu jsou zahrnuty i některé významné veřejnoprávní regulace obchodu a podnikání, jako zejména ochrana hospodářské soutěže, veřejnoprávní regulace reklamy a úprava nekalých obchodních praktik, které vytvářejí rozhodující veřejnopráv...

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Porušení závazkového práva jako nekalá obchodní praktika nebo nekalá soutěž - Dana Ondrejová

Publikace se zabývá možnou kvalifikací porušení závazkového práva jako nekalé obchodní praktiky a současně (případně alternativně) jako nekalosoutěžního jednání. Jedná se o první monografické zpracování zkoumané problematiky v České republice i na Slovensku. Autorka rozebírá jednotlivé předpoklady pro kvalifikaci porušení závazkového práva jako nekalé obchodní praktiky a ...

Více informací
Dostupnost: skladem
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK