Strategicke rizeni podniku
Pro vyhledávací frázi Strategicke rizeni podniku jsme na našem vyhledávači našli 16 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Strategicke rizeni podniku trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)
Elektronická kniha - autor Roman Zuzák, 176 stran Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné pod...
Více informacíStrategické řízení podniku - Roman Zuzák e-kniha
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody.
Více informacíStrategické řízení Teorie pro praxi
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho ...
Více informacíStrategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho ...
Více informacíMezinárodní podnikání: Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty (978-80-7400-654-8)
Kniha - autor Lucie Meixnerová; Šárka Zapletalová; Zuzana Stefanovová,, česky Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárod...
Více informacíMezinárodní podnikání. Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty - Lucie Meixnerová, Šárka Zapletalová, Zuzana Stefanovová
Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou s...
Více informacíFinanční analýza organizace z pohledu zájmových skupin (978-80-7400-664-7)
Kniha - autor Jindřich Špička, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Finanční analýza není jen mechanický výpočet soustav finančně analytických ukazatelů z účetní závěrky a komentování trendu jejich vývoje. Je především o hledání vhodné kombinace ukazatelů vzhledem k potřebám a očekávání uživatele výsledků, je o hledání příčin významných změn v ekonomické situ...
Více informacíFinanční analýza organizace z pohledu zájmových skupin - Jindřich Špička
Finanční analýza není jen mechanický výpočet soustav finančně analytických ukazatelů z účetní závěrky a komentování trendu jejich vývoje. Je především o hledání vhodné kombinace ukazatelů vzhledem k potřebám a očekávání uživatele výsledků, je o hledání příčin významných změn v ekonomické situaci podnikatelského subjektu, na něž navazují manažerská rozhodnutí. Na rozdíl od...
Více informacíKorporátní strategie - Miloslav Keřkovský
Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžišt...
Více informacíKorporátní strategie - Krok za krokem - Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský
Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce – uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžiš...
Více informacíManagement a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)
Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu ma...
Více informacíIS/IT strategie krok za krokem - Miloslav Keřkovský
IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli, prostředkem zvyšování produktivi...
Více informacíBusiness plán - Miloslav Keřkovský
Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístu...
Více informacíBusiness plán. Krok za krokem - Radim Červený, Jiří Ficbauer a kol.
Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický příst...
Více informacíFinanční strategie krok za krokem - Petr Novák
Finanční strategie je významným nástrojem zvyšování hodnoty firmy pro akcionáře. Nabízí celou řadu prostředků, s nimiž lze velmi účinně a efektivně pracovat a které, jsou-li vhodně použity, přinášejí výsledný pozitivní efekt v relativně krátkém čase. Účinnost finanční strategie záleží především na kvalitě manažerských týmů. Finanční strategie, obdobně jako ostatní funkční...
Více informacíFinanční strategie krok za krokem - Miloslav Keřkovský; Petr Novák
Finanční strategie je významným nástrojem zvyšování hodnoty firmy pro akcionáře.. Nabízí celou řadu prostředků, s nimiž lze velmi účinně a efektivně pracovat a které, jsou-li vhodně použity, přinášejí výsledný pozitivní efekt v relativně krátkém čase. Účinnost finanční strategie záleží především na kvalitě manažerských týmů. Finanční strategie, obdobně jako ostatní funkč...
Více informacíPodobné fráze: nauka o podniku vystavba podniku | strategicke mysleni | strategicke myslenie | strategicke zbrane dvd | ekonomika podniku | ocenovani podniku | strategie podniku | manazment podniku | finance podniku | likvidace podniku | strategicke planovani v umeni | ruske strategicke letectvo | vznik a zanik podniku | mysli jako sef podniku | finance podniku e book | zakon o statnim podniku | chovani podniku v globalizuj | riadenie rizik v podniku | lide v prumyslovem podniku | finance podniku hana scholleova | cesty k uspesnemu podniku | ocenovani podniku v pravni praxi | financni analyza podniku | analyza podniku v rukou manazera | hospodareni maleho podniku | finance podniku hana sholleova | finance podniku milan hrdy | metody ocenovani podniku | sedm smrtelnych hrichu podniku | zaklady ekonomiky podniku | zakon o statnim podniku v praxi | moderni pristupy v riz podniku | logistika v manazmente podniku | manazment rizika v podniku | zakon o statnim podniku jan dedic