Strategie rizeni nakupu miloslav kerkovsky

Pro vyhledávací frázi Strategie rizeni nakupu miloslav kerkovsky jsme na našem vyhledávači našli 10 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Strategie rizeni nakupu miloslav kerkovsky trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!

Nalezeno 10 produktů

Strategie řízení nákupu - Miloslav Keřkovský

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákl...

Více informací
Dostupnost: skladem

Korporátní strategie - Miloslav Keřkovský

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžišt...

Více informací
Dostupnost: skladem

Business plán - Miloslav Keřkovský

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístu...

Více informací
Dostupnost: skladem

Business strategie krok za krokem - Miloslav Keřkovský

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemohou škodit. Na j...

Více informací
Dostupnost: skladem

Korporátní strategie - Krok za krokem - Radim Červený, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce – uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžiš...

Více informací
Dostupnost: skladem

IS/IT strategie krok za krokem - Miloslav Keřkovský

IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli, prostředkem zvyšování produktivi...

Více informací
Dostupnost: skladem

Finanční strategie krok za krokem - Miloslav Keřkovský; Petr Novák

Finanční strategie je významným nástrojem zvyšování hodnoty firmy pro akcionáře.. Nabízí celou řadu prostředků, s nimiž lze velmi účinně a efektivně pracovat a které, jsou-li vhodně použity, přinášejí výsledný pozitivní efekt v relativně krátkém čase. Účinnost finanční strategie záleží především na kvalitě manažerských týmů. Finanční strategie, obdobně jako ostatní funkč...

Více informací
Dostupnost: skladem

Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho ...

Více informací
Dostupnost: skladem

Korporátní strategie: Krok za krokem (978-80-7400-620-3)

Kniha - autor Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský, 224 stran, česky, pevná s přebalem matná Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Zálež...

Více informací
Dostupnost: skladem

IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)

Kniha - autor Miloslav Keřkovský; Alena Hanzelková; Jitka Kominácká, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organi...

Více informací
Dostupnost: skladem
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK