Strategie ve vzdelavani deti a zaku
Pro vyhledávací frázi Strategie ve vzdelavani deti a zaku jsme na našem vyhledávači našli 162 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Strategie ve vzdelavani deti a zaku trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením
V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická ...
Více informacíVýchodiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením - Marie Vítková
V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická ...
Více informacíVýchodiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením - Hana Ošlejšková; Marie Vítková
Anotace: V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: t...
Více informacíVýchodiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální - Hana Ošlejšková
<p></p><p style="text-align:justify;"> V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tema...
Více informacíStrategie uplatňované v edukaci žáků s poruchami autistického spektra - Petr Adamus
<p></p><p style="text-align:justify;"> Tento metodický materiál je věnován poznatkům, radám a doporučením důležitým pro výchovu a vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra. Vzhledem k obsáhlosti tématu není záměrem této publikace poskytnout vyčerpávající přehled speciálně-pedagogických metod a přístupů k žákům s autismem...
Více informacíStrategie uplatňované v edukaci žáků s poruchami autistického spektra
Tento metodický materiál je věnován poznatkům, radám a doporučením důležitým pro výchovu a vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra. Vzhledem k obsáhlosti tématu není záměrem této publikace poskytnout vyčerpávající přehled speciálně-pedagogických metod a přístupů k žákům s autismem. Cílem je nabídnout pedagogickým pracovníkům takové postupy, které ...
Více informacíKniha Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením: na základní škole spe (978-80-210-6673-1)
Kniha - autor Hana Ošlejšková; Marie Vítková, 310 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publi...
Více informacíVýchodiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální - kol., Hana Ošlejšková, Marie Vítková
V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením.
Více informacíČtenářské strategie
KNIHA PŘEDSTAVUJE MOŽNOSTI VYUŽÍVÁNÍ ČTENÁŘSKÝCH STRATEGIÍ při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jedno...
Více informacíZákladní vzdělávání prakticky - Monika Puškinová
Anotace: Publikace Základní vzdělávání prakticky zodpovídá desítky dotazů spojených s problematickými situacemi, s nimiž se musejí vypořádávat především vedoucí pracovníci základních škol. Výklad ve formě otázek a odpovědí, doplněný o shrnující schémata a přehledy, zpracovalo šest odborníků na příslušnou oblast práva - prakticky, konkrétně a srozumitelně. V odpovědích ...
Více informacíČtenářské strategie - Eva Koželuhová
Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolá...
Více informacíČtenářské strategie - u předškolních dětí a nečtenářů - Eva Koželuhová
<p>Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých...
Více informacíTypologie osobnosti u dětí - Využití ve výchově a vzdělávání - Šárka Miková
<p></p><p style="text-align:justify;"> Kniha poskytuje klíč k porozumění dětské osobnosti, ať už je naším vlastním potomkem, žákem nebo klientem. Ukazuje, že pokud dospělý člověk porozumí nuancím v osobnosti dítěte tak, jak to umožňuje typologie osobnosti MBTI, může s ním navázat velmi kvalitní a v celku bezproblémový vztah založený na vzájemn...
Více informacíZákladní vzdělávání prakticky - Monika Puškinová
Publikace Základní vzdělávání prakticky zodpovídá desítky dotazů spojených s problematickými situacemi, s nimiž se musejí vypořádávat především vedoucí pracovníci základních škol. Výklad ve formě otázek a odpovědí, doplněný o shrnující schémata a přehledy, zpracovalo šest odborníků na příslušnou oblast práva – prakticky, konkrétně a srozumitelně. V odpovědích na dotazy a ...
Více informacíZákladní vzdělávání prakticky - Monika Puškinová
<p></p><p> Publikace Základní vzdělávání prakticky zodpovídá desítky dotazů spojených s problematickými situacemi, s nimiž se musejí vypořádávat především vedoucí pracovníci základních škol. Výklad ve formě otázek a odpovědí, doplněný o shrnující schémata a přehledy, zpracovalo šest odborníků na příslušnou oblast práva – prakticky, konkrétně a srozumite...
Více informacíPedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání
Tato publikace je výsledkem práce autorského týmu akademických pracovníků a studentů doktorského i magisterského studijního programu Ústavu speciálněpedagogických studií PdF UP v Olomouci. Odborná publikace vychází z původních poznatků o postojích a roli pedagogických pracovníků v současných trendech ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména...
Více informacíJak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)
Kniha - autor Jitka Kendíková; Miroslav Vosmik, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřeši...
Více informacíTypologie osobnosti u dětí
Využití ve výchově a vzděláváníKniha poskytuje klíč k porozumění dětské osobnosti, ať už je naším vlastním potomkem, žákem nebo klientem. Ukazuje, že pokud dospělý člověk porozumí nuancím v osobnosti dítěte tak, jak to umožňuje typologie osobnosti MBTI, může s ním navázat velmi kvalitní a v celku bezproblémový vztah založený na vzájemné spolupráci a úctě. Všechny aspekty ...
Více informacíEtnická rozmanitost ve škole
Kniha se komplexně zabývá problematikou vzdělávání žáků migrantů a žáků z etnických menšin. Všímá si přitom role všech relevantních aktérů a postupuje při prozkoumání vztahu mezi etnicitou a vzděláváním od makrosociální úrovně reprezentované např. vzdělávacími politikami až po mikrosociologickou rovinu studia každodennosti v etnicky různorodých třídních kolektivech. V ...
Více informacíPROBLÉMY S CHOVÁNÍM VE ŠKOLE - JAK NA NĚ (INDIVIDUÁLNÍ VÝCHOVNÝ PLÁN) - Václav Mertin; Lenka Krejčová; Milena Pekárková
Anotace: Kniha je určena zejména pro učitele základních škol. Věnuje se tématu prevence a intervence u žáků s problémy v chování. Zabývá se tradičními výchovnými přístupy rodiny i školy, zdravotnickými klasifikačními schématy se zaměřením na poruchy chování i tradičními edukačními cíli u dětí. Přestože těžiště knihy tvoří zdůvodnění změn přístupů učitelů k výchovným otáz...
Více informacíEtnická rozmanitost ve škole
Kniha se komplexně zabývá problematikou vzdělávání žáků migrantů a žáků z etnických menšin. Všímá si přitom role všech relevantních aktérů a postupuje při prozkoumání vztahu mezi etnicitou a vzděláváním od makrosociální úrovně reprezentované např. vzdělávacími politikami až po mikrosociologickou rovinu studia každodennosti v etnicky různorodých třídních kolektivech. V úvo...
Více informacíJak zvládnout problémy dětí se školou?
Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? J...
Více informacíKreativita učitele při práci s technickými materiály - Ivan Jařabáč
Anotace: Pedagogika vychází z poznání, že tvořit v širokém smyslu slova může každý člověk, že tvořivost se může projevit v každé činnosti. Opírá se o praktické zkušenosti, že tvořivost lze rozvíjet a cvičit. Ve školních institucích jde především o vytváření předpokladů pro tvořivost a o vyhledávání talentu. Významné aspekty intervence tvořivosti ve škole realizuje "tvoři...
Více informacíKreativita učitele při práci s technickými materiály - Ivan Jařabáč
<p></p><p> Pedagogika vychází z poznání, že tvořit v širokém smyslu slova může každý člověk, že tvořivost se může projevit v každé činnosti. Opírá se o praktické zkušenosti, že tvořivost lze rozvíjet a cvičit. Ve školních institucích jde především o vytváření předpokladů pro tvořivost a o vyhledávání talentu. Významné aspekty intervence tvořivosti ve šk...
Více informacíÚZ 1555 / Regionální školství a pedagogičtí pracovníci
podle stavu k 2. 10. 2023. Od září 2023 platí velká novela zákona o pedagogických pracovnících (125 změn a doplnění), která mj. mění uznávání odborné kvalifikace učitelů, redukuje akreditované programy dalšího vzdělávání, zavádí novou pozici provázejícího učitele a uvádějícího učitele (podpora v adaptačním období) a další. Současně se zákonem se mění některé vyhlášky, mj...
Více informacíJak zvládnout problémy dětí se školou? - Jitka Kendíková
Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? J...
Více informacíProblémy s chováním ve škole - Václav Mertin
<p></p><p> Kniha je určena zejména pro učitele základních škol. Věnuje se tématu prevence a intervence u žáků s problémy v chování. Zabývá se tradičními výchovnými přístupy rodiny i školy, zdravotnickými klasifikačními schématy se zaměřením na poruchy chování i tradičními edukačními cíli u dětí. Přestože těžiště knihy tvoří zdůvodnění změn přístupů učit...
Více informacíKatalog podpůrných opatření - Eva Čadová
Anotace: Katalog podpůrných opatření - dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodů tělesného postižení nebo závažného onemocnění popisuje charakteristikou tělesného postižení a některých vybraných onemocnění, diagnostikou jejich dopadů do vzdělávání a způsobem jakým lze realizovat jednotlivá podpůrná opatření při vzdělávání těchto žáků. Žáci s tělesný...
Více informacíOdměny a tresty ve školní praxi (978-80-247-4639-5)
Elektronická kniha - autor Robert Čapek, 192 stran Jednou z nejdůležitějších aktivit učitele ve třídě je odměňování a trestání. Tyto činnosti souvisejí nejen s kázní a udržováním pravidel ve třídě, ale také s motivací, třídním klimatem i se vztahem žáků ke vzdělávání vůbec. Učitel by měl používat takové strategie, které jsou výhodné a efektivní, a to nejen krátkodobě. Ne...
Více informacíKatalog podpůrných opatření - Renáta Vrbová
Anotace: Katalog podpůrných opatření - dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu narušené komunikační schopnosti uvádí informace o typech narušené komunikační schopnosti v dětském věku, dopadu NKS do vzdělávacího procesu. Specifikuje, jak realizovat jednotlivá podpůrná opatření ve vzdělávání. Celou publikaci provází ilustrativní příklady z praxe, kter...
Více informacíLili a Vili 1 – ve světě malých písmen (II.díl) - Maňourová Zuzana, Nastoupilová Dita
Učebnice ČJ. Druhá část bohatě ilustrované pracovní učebnice českého jazyka, ve které děti plynule přechází z velkých tiskacích písmen k četbě a zápisu písmen malých. Základní myšlenkou učebnice je seznámit žáky s dalšími podobami písma a rozvíjet dále jejich čtenářské dovednosti. S učebnicí je možné pracovat až do konce školního roku. Lili a Vili ve světě malých písmen...
Více informacíProblémy s chováním ve škole – jak na ně - Václav Mertin
Kniha je určena zejména pro učitele základních škol. Věnuje se tématu prevence a intervence u žáků s problémy v chování. Zabývá se tradičními výchovnými přístupy rodiny i školy, zdravotnickými klasifikačními schématy se zaměřením na poruchy chování i tradičními edukačními cíli u dětí. Přestože těžiště knihy tvoří zdůvodnění změn přístupů učitelů k výchovným otázkám, poklá...
Více informacíProblémy s chováním ve škole – jak na ně
Kniha je určena zejména pro učitele základních škol. Věnuje se tématu prevence a intervence u žáků s problémy v chování. Zabývá se tradičními výchovnými přístupy rodiny i školy, zdravotnickými klasifikačními schématy se zaměřením na poruchy chování i tradičními edukačními cíli u dětí. Přestože těžiště knihy tvoří zdůvodnění změn přístupů učitelů k výchovným otázkám, poklá...
Více informacíLidé a čas - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Hana Mikulenková
<p>Pracovní sešit k novinkové publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvo...
Více informacíLidé a čas pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Hana Mikulenková
Pracovní sešit k novinkové publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici či s...
Více informacíLidé a čas pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ
Pracovní sešit k novinkové publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici či s...
Více informacíRozmanitost přírody pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ
Pracovní sešit k novinkové publikaci Rozmanitost přírody stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvo...
Více informacíŠkolní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování
Jak ve škole objektivně hodnotit žáky se specifickými poruchami učení a s poruchou pozornosti?. Publikace přináší možnosti hodnocení včetně konkrétních ukázek z různých škol. Součástí jsou i vhodná podpůrná opatření při výuce, charakteristika jednotlivých specifických poruch učení a pozornosti a jejich dopad na výuku. Publikace je vhodná pro ZŠ a SŠ - pedagogy, výchovné ...
Více informacíČlověk a jeho zdraví pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Michaela Jančová
Pracovní sešit k novinkové publikaci Člověk a jeho zdraví stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dv...
Více informacíČlověk a jeho zdraví pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ
Pracovní sešit k novinkové publikaci Člověk a jeho zdraví stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dv...
Více informacíČlověk a jeho zdraví - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Michaela Jančová
<p>Pracovní sešit k novinkové publikaci Člověk a jeho zdraví stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci ž...
Více informacíRozmanitost přírody pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Martin Dančák
<p>Pracovní sešit k novinkové publikaci Rozmanitost přírody stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žá...
Více informacíAsistent pedagoga a dítě se zrakovým postižením
Publikace seznamuje čtenáře s postupy při vzdělávání dětí a žáků se zrakovým postižením a podrobně popisuje podporu asistentem pedagoga. Odpovídá mimo jiné na některé z následujících otázek – Kdy nastane při vzdělávání situace, kterou je vhodné řešit pomocí podpory asistentem pedagoga? Jak tuto podporu poskytovat? Jaká jsou specifika komunikace se žákem se zrakovým pos...
Více informacíCvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní
Publikace spojuje důraz na dynamiku psaní, zábavnost a motivační složku včetně soutěžení a práce ve dvojicích. Děti mohou vyzkoušet a procvičit různou rychlost tahů, zdokonalit se v přesnosti vedení tužky a ve správném držení psacího náčiní. Při plnění úkolů rozvíjejí periferní vidění a osvojují si některé zeměpisné pojmy a logická spojení. Část úkolů je koncipována jako ...
Více informacíČlověk a jeho zdraví - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník základní školy - Mgr. Michaela Jančová - 200x260mm
Edice Modrá řada. Pracovní sešit k novinkové publikaci Člověk a jeho zdraví stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spo...
Více informacíLidé kolem nás - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - 4. a 5. ročník - Karin Šulcová
<p>Pracovní sešit k novinkové publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvo...
Více informacíMísto, kde žijeme - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Člověk a jeho svět - Zdeněk Szczyrba; Irena Smolová
<p>Pracovní sešit k novinkové publikaci Místo, kde žijeme stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků...
Více informacíLidé kolem nás pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Karin Šulcová
Pracovní sešit k novinkové publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici či s...
Více informacíLidé kolem nás pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ
Pracovní sešit k novinkové publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvojici či s...
Více informacíMísto, kde žijeme pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Irena Smolová
Pracovní sešit k novinkové publikaci Místo, kde žijeme stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvoji...
Více informacíRozmanitost přírody pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Martin Dančák
Pracovní sešit k novinkové publikaci Rozmanitost přírody stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvo...
Více informacíMísto, kde žijeme pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ
Pracovní sešit k novinkové publikaci Místo, kde žijeme stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvoji...
Více informacíMyší mánie - kóduj a jdi
Podporujte děti ve vědě technice a matematice s touto úžasnou deskovou hrou pro 2-4 hráče. Strategie myšlení plánování zábava. To všechno tato hra nabízí. Myší mánie poskytuje základní úvod do konceptů raného kódování krokové kódování a logika rozvíjí dovednosti kritického myšlení a podporuje dovednosti při řešení problémů Obsah balení barevná herní deska velikost 405 cm...
Více informacíRozmanitost přírody - pracovní sešit pro 4. a 5.ročník ZŠ - Mgr. Martin Dančák, PhD. - 198x259 mm, sešitová
Tato učebnice je zpracována podle RVP ZV. Podporuje dosažení očekávaných výstupů z tematické oblasti Člověk a jeho svět ve druhém období vzdělávání na ZŠ. Pracovní sešit k novinkové publikaci Rozmanitost přírody stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných věd...
Více informacíCvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní - Pavel Svoboda
Publikace spojuje důraz na dynamiku psaní, zábavnost a motivační složku včetně soutěžení a práce ve dvojicích. Děti mohou vyzkoušet a procvičit různou rychlost tahů, zdokonalit se v přesnosti vedení tužky a ve správném držení psacího náčiní. Při plnění úkolů rozvíjejí periferní vidění a osvojují si některé zeměpisné pojmy a logická spojení. Část úkolů je koncipována jako ...
Více informacíCvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní - Svoboda Pavel
Publikace spojuje důraz na dynamiku psaní, zábavnost a motivační složku včetně soutěžení a práce ve dvojicích. Děti mohou vyzkoušet a procvičit různou rychlost tahů, zdokonalit se v přesnosti vedení tužky a ve správném držení psacího náčiní. Při plnění úkolů rozvíjejí periferní vidění a osvojují si některé zeměpisné pojmy a logická spojení. Část úkolů je koncipována jako ...
Více informacíCvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní - Pavel Svoboda
<p>Publikace spojuje důraz na dynamiku psaní, zábavnost a motivační složku včetně soutěžení a práce ve dvojicích. Děti mohou vyzkoušet a procvičit různou rychlost tahů, zdokonalit se v přesnosti vedení tužky a ve správném držení psacího náčiní. Při plnění úkolů rozvíjejí periferní vidění a osvojují si některé zeměpisné pojmy a logická spojení. Část úkolů je koncipov...
Více informacíLidé a čas - pracovní sešit pro 4. a 5.ročník ZŠ - Mgr. Linda Mikulenková - A4, sešitová
Modrá řada Prodosu. Pracovní sešit k publikaci Lidé a čas stejně jako učebnice vychází ze strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spolupráci žáků ve dvoji...
Více informacíMAGFORMERS Výukové karty Geometrie 1: Obrázky a stavby
Moderní čtyřicetistránková učebnice s metodickými pokyny pro děti i rodiče. Celý projekt souborů výukových karet s dílky Magformers je realizován ve spolupráci s akreditovanou lektorkou dalšího vzdělávání učitelů, RNDr. Marií Kupčákovou, Ph.D. Geometrické karty jsou sestavené v souladu s platnými učebními osnovami, upevňují a rozvíjejí geometrické poznatky žáků, ale zár...
Více informacíLidé kolem nás - pracovní sešit pro 4. a 5. ročník ZŠ - Mgr. Karin Šulcová - 200x260 mm, sešitová
Edice modrá řada. Pracovní sešit k novinkové publikaci Lidé kolem nás stejně jako učebnice vychází z nové strategie vzdělávání, která zdůrazňuje klíčové kompetence, jejich provázanost se vzdělávacím obsahem a uplatnění získaných vědomostí a dovedností v praktickém životě, což představuje řada zajímavých úkolů určených jak individuálnímu řešení, tak i ke vzájemné spoluprác...
Více informacíPodobné fráze: karnevalovy kostym pro deti andel vel s | vesela anglictina pre deti 1 spievankovo | party alias deti versus rodice neuveden | pohadky pro dedecka a dalsi velke deti | deti a velikonoce martina d moriscoova | pisnicky pro vesele deti a jejich rodice | rosen vetroplach pro dosp a deti 32past | vesela farma zviratka a jejich deti | trenink deti a mladeze ve volejbalu | velka drevena garaz s auticky pro deti | kangaroo deti versus rodice uceni a zivot | drevena vkladacka pro deti auta ve meste | rozvijime deti s vyuzitim pribehu a versu