Teorie a praxe v marketingove komunikaci
Pro vyhledávací frázi Teorie a praxe v marketingove komunikaci jsme na našem vyhledávači našli 39 výsledků. Nenašli jste přesně to, co jste hledali? Zkuste frázi Teorie a praxe v marketingove komunikaci trochu pozměnit a opět zadat do vyhledávacího pole. Pevně věříme, že produkt, který hledáte v naší nabídce na srovnávači CoChceš.cz naleznete!
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
Téma „Teorie a praxe v marketingové komunikaci“ završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, „Žena a muž v marketingové komunikaci“, „Tradiční a nové v marketingové komunikaci“, „Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci“, „Globální a lokální v marketingové komunikaci“ a „Mládí a zralost...
Více informacíTeorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík e-kniha
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Více informacíTeorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Více informacíMarketing management - Kotler+Keller - Philip Kotler; Kevin Lane Keller
Anotace: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekon...
Více informacíMarketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
Anotace: V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejmé...
Více informacíMarketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava - 17x24
2., aktualizované a rozšířené vydání. V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovn...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
Více informacíEmoce v marketingu
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoh...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních ...
Více informacíEmoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak p...
Více informacíMarketing management. 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller e-kniha
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Více informacíMarketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoh...
Více informacíMarketing služeb efektivně a moderně
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a ...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prod...
Více informacíVeletrhy a výstavy
Veletrhy a výstavy – jsou fenoménem teprve až moderní doby, který má své kořeny v průmyslové revoluci, nebo jsou respektovaným zdrojem nejprve ryze komerčních komunikací v podmínkách Česka (Czechia) kolem 10. století našeho letopočtu, kdy se začíná konstituovat obchodní svět kolem venkovských a posléze městských trhů? Jsou dnes skutečně nástrojem komunikace nejrůznějších ...
Více informacíMarketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing, 2. vydání - Daniel Jesenský
<p></p><p> Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.</p> <p> Kniha je ...
Více informacíMarketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
<p>V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejmén...
Více informacíMarketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telef...
Více informacíMarketing management - Kevin Lane Keller
<p>Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobiln...
Více informacíMarketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telef...
Více informacíMarketing management (978-80-247-4150-5)
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý...
Více informacíZákon o pozemních komunikacích - 7. aktualizované vydání s komentářem, prováděcí vyhláškou a vzory s
Sedmé vydání oblíbené publikace přináší podrobný komentář k jednotlivým ustanovením zákona o pozemních komunikacích, zpracovaný podle právního stavu k 1. 9. 2021. V novém vydání byl komentář doplněn o všechny novely zákona o pozemních komunikacích, které od minulého vydání nabyly účinnosti, a rovněž o novou judikaturu správních soudů včetně Nejvyššího správního soudu. Dál...
Více informacíZákon o pozemních komunikacích - 7. aktualizované vydání s komentářem, prováděcí vyhláškou a vzory správních rozhodnutí - Roman Kočí
Anotace: Sedmé vydání oblíbené publikace přináší podrobný komentář k jednotlivým ustanovením zákona o pozemních komunikacích, zpracovaný podle právního stavu k 1. 9. 2021. V novém vydání byl komentář doplněn o všechny novely zákona o pozemních komunikacích, které od minulého vydání nabyly účinnosti, a rovněž o novou judikaturu správních soudů včetně Nejvyššího správníh...
Více informacíModerní marketingová komunikace - Jana Přikrylová
<p>Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové...
Více informacíModerní marketingová komunikace
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace...
Více informacíModerní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komun...
Více informacíZákon o pozemních komunikacích: s komentářem, prováděcí vyhláškou a vzory správních rozhodnutí (978-80-7502-534-0)
Kniha - autor Roman Kočí, 484 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sedmé vydání oblíbené publikace přináší podrobný komentář k jednotlivým ustanovením zákona o pozemních komunikacích, zpracovaný podle právního stavu k 1. 9. 2021. V novém vydání byl komentář doplněn o všechny novely zákona o pozemních komunikacích, které od minulého vydání nabyly účinnosti, a r...
Více informacíZákon o pozemních komunikacích - 7. aktualizované vydání s komentářem, prováděcí vyhláškou a vzory správních rozhodnutí - Roman Kočí
<p></p><p> Sedmé vydání oblíbené publikace přináší podrobný komentář k jednotlivým ustanovením zákona o pozemních komunikacích, zpracovaný podle právního stavu k 1. 9. 2021.</p> <p> V novém vydání byl komentář doplněn o všechny novely zákona o pozemních komunikacích, které od minulého vydání nabyly účinnosti, a rovněž o novou judikaturu spr...
Více informacíMarketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příkla...
Více informacíReklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vy...
Více informacíZákon o pozemních komunikacích - Roman Kočí
Sedmé vydání oblíbené publikace přináší podrobný komentář k jednotlivým ustanovením zákona o pozemních komunikacích, zpracovaný podle právního stavu k 1. 9. 2021. V novém vydání byl komentář doplněn o všechny novely zákona o pozemních komunikacích, které od minulého vydání nabyly účinnosti, a rovněž o novou judikaturu správních soudů včetně Nejvyššího správního soudu. Dál...
Více informacíGerontologie
Monografie předkládá komplexní obraz současné gerontologie. Obsahem publikace jsou ukázky vybraných gerontologických přístupů a otázek aktuálních v České republice. Mnohé kapitoly jsou podloženy vlastním bádáním autorů, kniha tak přenáší poznatky získané výzkumem do praxe a teorie oboru bez velké prodlevy. Autoři nově reflektují tradiční témata a doplňují je o nové oblast...
Více informacíRůznost je bezva! - David Nadrchal
Právě v rukou držíte text, který se hemží čtyřpísmennými zkratkami jako ENFJ, INTP či ISTJ. Každá z nich představuje jeden z 16 typů osobností rozlišovaných typologií MBTI. I přes nepopiratelnou jedinečnost každého tvora mají nositelé jednotlivých typů velmi podobný přístup k práci, způsob komunikace, životní hodnoty i proces dozrávání. Kniha Různost je bezva provádí čten...
Více informacíRůznost je bezva!
Právě v rukou držíte text, který se hemží čtyřpísmennými zkratkami jako ENFJ, INTP či ISTJ. Každá z nich představuje jeden z 16 typů osobností rozlišovaných typologií MBTI. I přes nepopiratelnou jedinečnost každého tvora mají nositelé jednotlivých typů velmi podobný přístup k práci, způsob komunikace, životní hodnoty i proces dozrávání. Kniha Různost je bezva provádí čten...
Více informacíGerontologie (9788024626840)
Elektronická kniha - autor Cyril Höschl, Lucie Vidovićová a Hana Štěpánková, 290 stran, česky Monografie předkládá komplexní obraz současné gerontologie. Obsahem publikace jsou ukázky vybraných gerontologických přístupů a otázek aktuálních v České republice. Mnohé kapitoly jsou podloženy vlastním bádáním autorů, kniha tak přenáší poznatky získané výzkumem do praxe a teo...
Více informacíRůznost je bezva!: 16 typů osobností (978-80-262-1798-5)
Kniha - autor David Nadrchal, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Právě v rukou držíte text, který se hemží čtyřpísmennými zkratkami jako ENFJ, INTP či ISTJ. Každá z nich představuje jeden z 16 typů osobností rozlišovaných typologií MBTI. I přes nepopiratelnou jedinečnost každého tvora mají nositelé jednotlivých typů velmi podobný přístup k práci, způsob k...
Více informacíRůznost je bezva! - 16 typů osobností - David Nadrchal
<p></p><p> Právě v rukou držíte text, který se hemží čtyřpísmennými zkratkami jako ENFJ, INTP či ISTJ. Každá z nich představuje jeden z 16 typů osobností rozlišovaných typologií MBTI.</p> <p> I přes nepopiratelnou jedinečnost každého tvora mají nositelé jednotlivých typů velmi podobný přístup k práci, způsob komunikace, životní hodnoty i pr...
Více informacíPodobné fráze: manazerske ucetnictvi teorie a praxe | teorie a praxe nedemokratickych rezimu | teorie a praxe poradenske psychologie | nejlevnejsi pojistovnictvi teorie a praxe | zaklady bankovnictvi teorie a praxe | bachova kvetova terapie teorie a praxe | nejlevnejsi teorie a praxe tvorby prava | socialni sprava uvod do teorie a praxe | cchi kung teorie a praxe su ming tchang | cchi kung teorie a praxe ming tchang su | teorie a praxe skupinove psychoterapie | leciva detoxikace hladem teorie a praxe | pojistna matematika teorie a praxe | ocenovani sluzebnosti teorie a praxe | elektrokonvulzivni lecba teorie a praxe | teorie a praxe kulturnich prumyslu | ucitel a zaci v komunikaci | praxe atmavicary jiri vacek | silovy trenink praxe a veda | vykon advokatni praxe jakub maur | praxe a metody rane pece v cr | vedomi a jeho teorie | vykon advokatni praxe 978 80 759 8680 1 | vykon advokatni praxe maur jakub brozovana | vykon advokatni praxe jakub maur e kniha | teorie velkeho tresku a veda | cestina v afazii teorie a empirie | teorie a didaktika volejbalu | teorie velkeho tresku od a do z | teorie statu a statni pravo v | vedomi a jeho teorie michal polak | teorie vrazdy mayne andrew | teorie vrazdy audioknihovna | akropolis uvod do teorie verse | teorie vrazdy andrew mayne