Verejna a medialni agenda marketa skodova
Veřejná a mediální agenda - Markéta Škodová
<p>Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou komparaci. Kniha například uvádí do problematiky agenda setting její zasazení do víru masových médií.</p>
Více informacíVeřejná a mediální agenda - Škodová Markéta, Nečas Vlastimil
Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou
Více informacíVeřejná a mediální agenda - Škodová Markéta, Nečas Vlastimil
Anotace: Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou komparaci. Kniha například uvádí do problematiky agenda setting její zasazení do víru masových médií.
Více informacíVeřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry
Přináší hlavní empirická zjištění stejnojmenného prjektu, který v letech 2007-2008 podpořila Grantová agentura Akademie věd ČR.Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - podrobnější popisStručný popis ke knize Veřejná a mediální agenda - Komparativní analýza tematizace veřejné sféry: Předkládaná publikace přináší hlavní empirická zjištění...
Více informací