Verejna a medialni agenda marketa skodova

Nalezeno 4 produkty

Veřejná a mediální agenda - Markéta Škodová

<p>Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou komparaci. Kniha například uvádí do problematiky agenda setting její zasazení do víru masových médií.</p>

Více informací
Dostupnost: skladem

Veřejná a mediální agenda - Škodová Markéta, Nečas Vlastimil

Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou

Více informací
Dostupnost: do 5 dnů

Veřejná a mediální agenda - Škodová Markéta, Nečas Vlastimil

Anotace: Tato publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmeného projektu, který v letech 2007-2008 podpořila Akademie Věd. Projekt zahrnil empirická šetření mediální a veřejné agendy a jejich následnou komparaci. Kniha například uvádí do problematiky agenda setting její zasazení do víru masových médií.

Více informací
Dostupnost: do 7 dnů

Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Přináší hlavní empirická zjištění stejnojmenného prjektu, který v letech 2007-2008 podpořila Grantová agentura Akademie věd ČR.Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - podrobnější popisStručný popis ke knize Veřejná a mediální agenda - Komparativní analýza tematizace veřejné sféry: Předkládaná publikace přináší hlavní empirická zjištění...

Více informací
Dostupnost: skladem
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK